Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 05-04-19 kl 07:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har bursdag i dag! Snille jobben arrangerer stor fest i anledning dagen min, eller var det for å feire innflytning i nytt bygg. Samme kan det være, fest er fest.
Postet 05-04-19 kl 07:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy!

Jeg er trøtt og trenger helg, men helst påskeferie. Jeg må vel vente ei uke.
Postet 05-04-19 kl 08:32 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Frøy!
Postet 05-04-19 kl 08:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulerer med dagen, frøy!

Eg skal vurdere, gå tur, trene, vurdere. Elsker dagar uten faste avtaler, der eg kan jobbe uavbrutt
Postet 05-04-19 kl 08:39 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med dagen Frøy.
Postet 05-04-19 kl 08:56 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Trøtt og sliten. Kommunestyremøte fra ni til seks i går og så fikk jeg tlf fra flyktningetjenesten og politi om at hybelboeren min hadde gått bananas. Bare på inventar da heldigvis på skolen, men allikevel.
Postet 05-04-19 kl 09:12 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med dagen Frøy!
Postet 05-04-19 kl 09:25 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy!

Treg i sessen i dag, gitt. Tror jeg bare må få på meg arbeidstøy og gjøre noe praktisk.

Litt mer kaffe først, da ...
Postet 05-04-19 kl 09:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Frøy.

Jeg er litt sen på jobb i dag. Trett og vondt i ryggen så jeg sover dårlig og blir bare trettere. Det var i hvert fall deilig å ta en rolig morgen. Jeg har til og med hengt ut klær i det fine været.

Middag og teater i kveld og en helg med ikke for mange planer og fantastisk værmelding så jeg er fornøyd.
Postet 05-04-19 kl 09:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy!

Vestlandet leverer altså sånn på vårstemning om dagen, og jeg elsker det! Og det er fredag, og vi skal mye gøy i helga og det er generelt en fin fin dag!
Postet 05-04-19 kl 10:18 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er langt bedre enn i går, men fremdeles ikke helt frisk. I går burde jeg nok ha vært hjemme, for jeg kom meg ikke engang på serieåpningen til Snuppa etter jobb. I dag er det helt rett å være på jobb, men jeg kjenner at kroppen min er glad for at arbeidsuka snart er over.

I dag skal jeg se snuppas aller siste håndballkamp. Hun har innsett at i en alder av 14 år, så lar det seg ikke lenger kombinere å drive med både håndball og fotball når man i tillegg har et rikt sosialt liv utenfor idretten. Det er med tungt hjerte hun gir seg, men vi lovet i hvert fall å stille mannsterke opp på den siste kampen.
Postet 05-04-19 kl 11:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy!

En rolig morgen før avreise til Trondheim. Det er håp om at flyet ikke blir påvirker av radarproblemene.
Postet 05-04-19 kl 11:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Grattis til Frøy!

Så vemodig at hun gir seg, Tjorven - jeg venter bare på at våre tre håndballspillere på fotballaget skal gjøre det samme (bare at jeg frykter de gjør motsatt valg, dessverre, og legger fotballen på hylla - som Knerten). Det må føles rart etter så mange år.
Postet 05-04-19 kl 11:18 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det var på ingen måte like vedmodig da knerten da seg med fotball. Han var en skikkelig middelmådig spiller og laget hans skulle uansett oppløses. Det føltes bare riktig at han ga seg da han gjorde.

Det er annerledes med snuppa. Hun får jo til begge deler, og jeg var ikke sikker på hva hun ville velge. (Jeg er ekstremt glad for at det var håndball hun ga opp, for dugnadsmengden på det laget er virkelig helt absurd.)
Postet 05-04-19 kl 11:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg er i Bergen på itslearning-konferanse. Skal hjem i ettermiddag og rett på koftefesten (strikketreff) i helgen. Puh..
Postet 05-04-19 kl 11:39 av Magica Magica er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor her i dag, før litt BUP-besøk. Passer meg utmerket, formen er sånn passe etter litt mye farting og bekymringer i det siste. Blir ufattelig godt med helg hjemme!

Gratulerer med dagen, Frøy!
Postet 05-04-19 kl 11:56 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Frøy!
Her er det revisjon i dag, i stedet for fri-fredag.
Postet 05-04-19 kl 12:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Stavanger er virkelig en vakker by når den viser seg fra godsida! Deilig løpetur langs havnekanten i dag morges. Kort, men akkurat nok til å føle at jeg ikke bare råtner livet bort på kontor.

Ellers busy-busy, så tuddelu!
Postet 05-04-19 kl 12:51 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hah, jeg har kjøpt flybilletter for nok en dagstur til Oslo. Men jeg sorterer avfall, komposterer mat og bruker klærne mine ulidelig lenge. Det skal jeg ha.

Den ene etter den andre har falt fra fra fredagskosen i kveld. Så da kan det være at mellomste skal få ønsket om sushi oppfylt.
Postet 05-04-19 kl 12:51 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Og gratulerer så mye med dagen til Frøy. God innstilling: fest er fest!

Postet 05-04-19 kl 12:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hurra for Frøy! Lagde liten kake for anledningen:

Postet 05-04-19 kl 13:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer Frøy! Jeg avspaserer i dag. Straks på vei til cup i Sverige med gutta.
Postet 05-04-19 kl 13:50 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Grattis Frøy!! Jeg og minstebarnet er alene i kveld, sushi blir det, men det er fast fredagsmat her. Mannen er i barteby på NM. Jeg skal trene rett etter jobb mens minste er på svømmetrening, så henter jeg mat på vei hjem. Helg!!
Postet 05-04-19 kl 14:11 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Gratulerer med dagen, Frøy.

Jeg har hjemmekontor i dag og har nå laget meg en bøtte kaffe for å klare å holde ut de siste timene med jobb i stedet for å gå og legge meg og sove på sofaen. Kroppen protesterer fortsatt på omlegging til sommertid, så helgen vil være veldig velkommen.
Postet 05-04-19 kl 14:40 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer med dagen,Frøy!

Jeg sitter og venter på å kunne gå hjem. Driver og skriver ut 200 eks av litteraturquiz for 5.-7.trinn som må ligge klare mandag morgen. Da er det litteraturuke med Ut av Boka på skolen og mandag morgen møter elevene lærere i rolle i skolegården og kan hilse på mange litterære universer. Det blir kjempegøy. En skriver som bruker 30 minutter på 200 eks. er ikke fullt så gøy :utålmodig:
Postet 05-04-19 kl 17:16 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg sitter og venter på om en rakett eller to skytes opp, det har jeg gjort de siste 12 dagene. For når de er skutt opp så skal storebror på dugnad, DVs om de ikke er skutt opp til midnatt så blir ikke dugnaden nå i kveld. På hverdager har fristen vært kl 22.
Postet 06-04-19 kl 00:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no