Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 23-12-17 kl 07:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet halv seks, siden jeg vanligvis våkner på den tiden. Har fått en rolig morgen med kaffe og avis og nå skriver jeg handleliste. Når resten av familien våkner må vi ut og handle inn til julehelga.

Grøt med mandel på planen i dag.
Postet 23-12-17 kl 07:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen
Jeg er sånn ca ferdig til jul og det er bra for her har omgangssyken slått til. Bare meg foreløpig (tatt med meg fra jobben, julegaven sin det...) har tilbragt hele natta omtrent på badet. Blir en rolig dag gitt.
Postet 23-12-17 kl 08:28 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Ååå trixie! All sympati!
Postet 23-12-17 kl 09:30 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er våken. Minstemann (10 år) så Star wars på kino med sin far i går, og har sovet største delen av natten i vår seng. Det skjer egentlig hver gang han ser 12-årsfilmer på kino. Han sier selv at han elsker filmene og det blir med bare den ene natten hver gang. Så jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg egentlig burde si at han er for liten eller ikke.

Vel, dette ble veldig «ikke jul».

Plan for dagen er å handle inn mat til hyttetur som starter første juledag. Og pakke litt til nevnte hyttetur. Detburde være overkommelig. Jeg håper at vi også kan ta en tur i Tryvann i dag.
Postet 23-12-17 kl 09:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Her skal det siste av mat handles, ett par gaver til må i hus til 9 åringen med den fornuftige ønskelisten. Huset skal pyntes før julefreden skal senke seg med grøt hos svigers.
Postet 23-12-17 kl 09:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Her skal det ryddes, vaskes og pyntes inkl. tre. All handling ble vi ferdige med igår.
Ribba er ferdig saltet og pepret.
Ikke i rute til jul, men det blir jul i år og.

God bedring til Trixie. Håper du blir fort frisk.
Postet 23-12-17 kl 10:41 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
Så kjipt trixie. God bedring!

Her står Ordning og Fiksing på programmet, men det er bare jeg som er våken - resten av slabbedaskene sover fortsatt. Skal se om jeg får vekket dem med litt frokost om litt.
Postet 23-12-17 kl 10:59 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Huff da Trixie, håper det er raskt overstått!

Her er det stille før stormen, jeg hadde egentlig planlagte å bare stulle hjemme i dag, men oppdaget plutselig at vi har glemt to gaver, erre mulig! Så da må jeg ut. Ellers blir det sildesalatproduksjon og baking av pepperkaker og mulig en runde til med lakkristopper (marengs med lakris og sjokolade), for vi har snart spist opp alt.
Postet 23-12-17 kl 10:59 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det rolig i dag. Årets juleforkjølelse kom tidlig i år, så eg er lett redusert. Men eg skal vaske bilen og kjøpe sjokolade til naboen til jul.
Postet 23-12-17 kl 11:05 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi er på Hurtigruten og er akkurat ferdig med å runde Stadt. I år var det heftige bølger, men nå er vi heldigvis i roligere farvann.
Postet 23-12-17 kl 11:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Plussgrader ute, altså ingen unnskyldninger for ikke å vaske vinduene. Vaskedag her og, gitt.
Postet 23-12-17 kl 11:41 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring, Trixie!

Her er det også ordning og fiksing på programmet, etter en relativt frustrerende tur på telefonbutikken for å finne erstatning for den som tok skade av 93.9 mm regn det siste døgnet.
Da er det mye lettere å gjøre det fint til jul
Postet 23-12-17 kl 12:57 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Pinnekjøttet er i vann, treet er på fot og har fått lys på. Jeg er fortsatt i pysjen. Er forkjølt men bedre. Vi skal lage og spise grøt, resten blir riskremråstoff, stryke duker, dekke bord.. Myyye å gjøre, og helst før Grevinnen og Hovmesteren i kveld! Pakke inn gaver og sånt må også gjøres. Puh! :svosj:
Postet 23-12-17 kl 15:15 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Vi har matet ender, pinnekjøttet er i vann, grøt er spist og det er støvsuget. Skal kanskje lage rundstykker og vaske et bad og gulv.
Postet 23-12-17 kl 15:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God bedring, Trixie!

Jeg innkalte hjelp i går mens resten av familien var i grøtselskap, så pappa og jeg fikk juletreet inn og i fot. Nå er det pynting og de siste forberedelsene som står på programmet resten av dagen.
Postet 23-12-17 kl 16:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er ferdig. Så nå er det bare avslapping og kos.
Postet 23-12-17 kl 16:37 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Da har jeg slengt meg på sofaen. Det ble en liten ekstra handlerunde, jeg har slåss med uværet birk på en heller våt luftetur. Til min store glede fant jeg en rød, strykefri duk til i morgen .
Postet 23-12-17 kl 17:18 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Også ferdig. Dropper å vaske gulvet.
Postet 23-12-17 kl 18:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Tips til å bli frisk av omgangssyke anyone?
Postet 23-12-17 kl 20:40 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Raspet eple, fikk jeg tips om da Ville hadde det som liten.
Postet 23-12-17 kl 23:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no