Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 24-02-24 kl 05:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn! 3 på hytta og 2 hjemme. Så rolig start i dag for meg. Kaffe og avis, så en tur i sola. Tenker jeg rekker enda mer enn det før 18-åringen står opp.
Postet 24-02-24 kl 08:46 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Har sovet godt, nå venter frokost og trening. Mulig besøke ei venninne. Ellers få planer. Kjæesten kommer hjem fra fjellet idag så kanskje se han.
Postet 24-02-24 kl 08:52 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg var pling våken kl.5 i dag også.
Har en plan gor dagen og har gjort unna 2. Skal tusle ned på butikken for et par småting før jeg setter i gang med resten. Og så er det kamp i ettermiddag. Burde bli morsomt.
Postet 24-02-24 kl 10:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Dagens plan er spilleoppdrag ned korpset. Et av medlemmene gifter seg og vi skal spille utenfor kirka. Fått beskjed om å ta på brodder.
Postet 24-02-24 kl 11:07 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen! Har løpt ei mil på fjell og nå gjenstår husvask med høy musikk før barna kommer. Eldste kommer hjem også
Postet 24-02-24 kl 11:23 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Har vasket hus og skravlet med mannen og tenkt og tenkt på hva som skal henge hvor på de fortsatt tomme veggene i Nyhuset.
Nå skal jeg besøke yngste og hjelpe henne med storrengjøring i slangeburet.
Postet 24-02-24 kl 13:29 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Hver sin lyst, pøblis
Postet 24-02-24 kl 16:13 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Slangen oppførte seg eksemplarisk - han lå og koste seg på fuktig mose i transportkassen sin på varmt badegulv mens vi ryddet og renset og ordnet opp. Jeg tar ikke på ham - der går grensen. Men fy søren så vakker han er.
Postet 24-02-24 kl 19:29 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no