Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 12-10-18 kl 09:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Snart fremme.
Postet 12-10-18 kl 09:15 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Seint møte i dag, så nå nytes stille hus etter at alle andre har forsvunnet til jobb og skole. Startet dagen med kake og feiring av bonusdatter, alltid ekstra stas for minstemann å bli et år eldre.
Postet 12-10-18 kl 09:22 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jobbedag og så opp til hytta igjen for eldste og meg.
Postet 12-10-18 kl 09:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, på jobb og har kaffe. Må ha mat først..
Postet 12-10-18 kl 09:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! BH på og kaffe inntatt! Blir deilig med helg nå, har vært en travel uke.
Postet 12-10-18 kl 09:35 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Addison,

Fredag er fridag og eg skal kose meg og lese litt fag for å finne ein god inngangspunkt til Ibsen-veka vi skal ha i VG3.
Postet 12-10-18 kl 09:54 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kaffe og litt kontorarbeid før jeg utnytter fridagen etterpå. Planen er skogstur med hunden, så får jeg se om noen flere henger seg på. I går var det 17 grader ute.
Postet 12-10-18 kl 10:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Godt jobba Addison!

Jeg har vondt i et øye, måtte droppe kontaktlinser, og famler meg nå frem til jobb.
Postet 12-10-18 kl 10:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Elever hilst på i døra. Lille her nei har nå begynt å si god morgen (han svarte på mitt god morgen med nei fram til høstferien), og er fortsatt til å spise opp. En kronisk forsent-kommer rakk skolen i dag og fikk cred for det.

Nå litt kontorarbeid, blant annet et litt vanskelig møtenotat. I ettermiddag er det logistikk før jeg skal spise middag med basisgruppa fra rektorutdanningen og gå på Flashdance med Amylin. Måtte droppe høstfesten på jobb.
Postet 12-10-18 kl 10:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Halv ti i høstferien, og jeg har allerede rukket å løpe 5K og å få den årlige skryten fra tannlegen min. Nå belønner jeg meg selv med en latte, før jeg skal kjøre Herremannen på jobb og levere bilen for å få lagt om til vinterdekk. Kunne nok ventet et par uker, men jeg kjører piggfritt og da var det like greit å få det gjort når jeg har fri.
Postet 12-10-18 kl 10:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, på jobb og på tredje kaffekoppen i dag. Minste var masse våken i natt, så jeg er bare halvveis våken. Nuvel, lang dag på jobb, trening, så er det mammakveld med god mat og vin.
Postet 12-10-18 kl 10:55 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Planen om å gå tidlig hjem og slappe av alene et par timer ble byttet ut med å gå tidlig hjem og holde slapp unge med selskap. Heldigvis er visst formen bedre, så slappe av skal jeg nok få til.
Postet 12-10-18 kl 14:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Snart helg! Har liksom ikke helt fått landet etter den temmelig teaterpakkede høstferien enda. Det hjalp liksom ikke så mye når vi gikk på konsert onsdag og Cinemateket i går, og når jeg vet at vi skal i teateret i kveld også. Men i morgen kan vi bare være hjemme!
Postet 12-10-18 kl 16:20 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hah, nå er det fredag her også! Sendte akkurat min siste student ut av døra, så nå kan jeg pakke pendlersekken og dra hjem.
Postet 12-10-18 kl 16:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hoi hoi, ble en heftig fredag. Ikke så gøy når det går opp for 17-åringer hvor vanskelig et avstandsforhold er. De takler det heldigvis relativt godt, begge to, men ble litt mer å følge opp enn jeg så for meg, gitt. :svett:
Postet 12-10-18 kl 16:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har vært i Paisley Park.
Postet 12-10-18 kl 21:43 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Har vært på privatvisning på et hus. En kompis av yngste flytter. Vi likte huset godt.
Postet 12-10-18 kl 22:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Spennende med mulig husbytte, millact.

Det er så godt med helg. Tror jeg skal innvilge meg et glass rødvin i morgen.
Postet 12-10-18 kl 23:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Jeg åpnet en flaske vin for litt siden. Måtte vente til jeg fikk trettenåringen hjem fra klubben i kirka, ellers hadde jeg måttet hente.

Vi får se ang huset. Stress å flytte og selge også. Vi har det jo fint her og.
Postet 13-10-18 kl 01:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Skål, millact! Jeg er hjemme fra mammakveld og nyter stille stue før jeg køyer. Helg blir deilig!
Postet 13-10-18 kl 01:26 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no