Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 13-10-18 kl 09:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Vært oppe en stund allerede. Idag står pensumlesing og husarbeid på planen.
Postet 13-10-18 kl 09:21 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen!

Er på mannens familiehytte med venner, og nå sover alle mens jeg har stått opp for å jobbe. Skulle helst sovet mer, men det får vente til juleferien.
Postet 13-10-18 kl 09:23 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Her står også husarbeid på planen og så skal vi innom venner med babygave. Lenge siden jeg har sett babyer nå.
Postet 13-10-18 kl 10:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God morgen!

Her sov vi lenge for å være oss. Til vanlig våkner vesla fortsatt rundt 6.30-7.00, i dag sov hun helt plutselig til 9.20.

I dag skal vi spise lunsj ute, indisk håper jeg. Så finne en gave till en fetter som har bursdag i morgen, og kanskje blir det en tur ut i skogen i ettermiddag.
Postet 13-10-18 kl 10:46 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Kino med familien i dag, det gleder jeg meg til. Vi burde vært hjemme og ryddet, men meh.
Postet 13-10-18 kl 11:07 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Fyr i peisen, kaffe i koppen og strikketøy på bordet. For første gang på over en måned har vi ingen planer i helgen, annet enn å rydde i hagen og innendørs. Jeg har savnet en rolig helg med småpusling hjemme, så den skal nytes.
Postet 13-10-18 kl 11:37 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg er møkksur etter å ha blitt vekket av regn, mannen som måtte på do, bikkja som var redd for regnet, telefoner fra mannens jobb og hele fandens oldemor. Jeg har en mørk tordensky hengende over hodet og har gitt grei beskjed til omgivelsene om å gi meg fred til det går over.

Vi er på fjellet på høstferie, men reiser hjem i dag. Yngste skal arrangere overraskelsesbursdag for venninnen hjemme hos oss i kveld, jeg og mannen drar til sentrum og spiser med eldste og kjæresten. Håper humøret er bedre innen den tid.
Postet 13-10-18 kl 12:21 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Vi holder på å flytte til midlertidig bolig denne helgen, huset skal totalrenoveres og vi må ut. Jeg prøver å se krampepositivt på det, vi får i det minste ryddet og kastet utrolig mange ting som har blitt lagret i altfor mange år.

Lillesøster fikk litt sjokk i går når vi fikk tilgang på lånehuset og hun så hvordan rommet hun skal ha ser ut, så i går kveld og i dag har vi vært der og malt vegger for å sukre pillen litt. Huset er gammelt og slitt og skal rives så snart vi ikke skal bo der mer, så jeg holder med henne i at det godt kunne males litt. Men det er jo morsommere ting man kan bruke en lørdag til, liksom.
Postet 13-10-18 kl 12:38 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Våken, ferdig trent og snart til byen en tur.
Senere venter en håndballkamp. Og jeg må prøve å se litt på studiene.
Postet 13-10-18 kl 13:02 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fått støvsuget og vasket to bad, absolutt nødvendig.
Postet 13-10-18 kl 18:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Fått lest pensum, vasket 1 bad grundig (inni skap og sånn) ryddet, baker kake osv.
Postet 13-10-18 kl 20:40 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no