Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Sunday Funday

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Sunday Funday

Postet 14-10-18 kl 10:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har rettet ferdig tekstene som lå i bunnen av en bunke og fått laget undervisningsopplegg for den lengste økta til uka. Tror ikke jeg klarer å opprettholde effektiviteten ut dagen.

Litt kaffe nå, så skal jeg nyte siste høstferiedag. Sol ute hjelper på.
Postet 14-10-18 kl 10:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg skal snart dra på jobb en tur, ikke så veldig motivert, men har en del ting jeg må gjøre.
Postet 14-10-18 kl 10:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg sitter og lurer på innetrening eller utetrening. Hodet mitt trenger dagslys, stiv kuling og regn, not so much. Men hey, en gang vestlending, alltid vestlending, eller noe i den dur. Bare å gå og skifte da, ja.
Postet 14-10-18 kl 10:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sol ute, så vi skal ut snart. Blir en fin søndag.
Problemet er jo at skolearbeidet blir forsømt, så nå skal jeg sette en dato for veiledning +++ om 2 uker så da må jeg bare.
Har fylte horn I ovnen som skal være til neste ukes matpakke, så ungene er happy iallefall.
Postet 14-10-18 kl 11:04 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Sol her også. Tror vi drar på loppemarked om et par timer.
Postet 14-10-18 kl 11:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisann hoppsann.

I dag er det ryddings og jobbings. Glamouren vil ingen ende ta.
Postet 14-10-18 kl 11:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Litt overskyet her og mye vind. Jeg skal straks ut på joggetur. Etterpå blir det håndballkamp med minsten. Kanskje jeg sveiper innom mellomstes kamp i nabohallen først.
Postet 14-10-18 kl 12:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Planen var Stolpejakt i skogen, men småvarm og ikke i form unge ble Stolpejakt utsatt.
Pensumlesing, rydde ute og inne blir det istedet.
Postet 14-10-18 kl 12:40 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Vurderingsbunke. Burde ha vaska og rydda bort alle krukkene før frosten kommer, men det får bare vente. Må bli kvitt denne bunken før det kommer en ny.
Postet 14-10-18 kl 12:45 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Koser oss på ferjekaia og ser på ferja vi ikke rakk. veien vi skulle kjøre hjem gørra vestlandet ble stengt, så vi får to timer ekstra kjøring og to ekstra ferjer. Jeje, vi bor heldigvis ikke i Skjåk. #kunneværtverre
Postet 14-10-18 kl 13:41 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
Spiste kake på loppemarkedet for å støtte korpset. Eldste vant på lynlotteriet. Kom ellers hjem tomhendte; like greit. Nå ut på tur.
Postet 14-10-18 kl 14:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hjemme etter lyntur til Oslo for videregående stevnesekretærkurs og date med Frøkna. Nå har jeg brukt en time på å pjuske på sønn med kjærlighetssorg. Han har blitt tatt var på av pappa'n, men det trengs visst litt mammapjusk også.

Nå prøver jeg å motivere meg til å fortsette videre nedover i rettebunken ...
Postet 14-10-18 kl 14:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Lykke til med det, Stompa! Jeg er så ufattelig lite motivert, hittil har jeg sett Dave Grohl gi bort gitaren sin til en liten gutt som spilte Metallica-sanger under en Foo Fighters-konsert, hørt to episoder av Espen Thoresen sin DumDum-podcast - og vurdert tre novelleanalyser. Det er en grunn til at jeg ikke tar på meg skriftlig sensur... Men nå er jeg i gang, så nå skal jeg ta noen til før jeg går og gjør noe med ungene. Brettspill, kanskje.
Postet 14-10-18 kl 14:56 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no