Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag.

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag.

Postet 15-10-18 kl 07:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
Sitter i fly på vei til Oslo. Kjenner det skal bli godt med kaffe.
Postet 15-10-18 kl 07:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
På vei til yogatime før jobb. (Som betyr at jeg har stått opp tidligere enn jeg må, frivillig!) Skal treffe venninne i kveld, gleder meg.
Postet 15-10-18 kl 08:05 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Første jobbdag etter høstferien, og jeg har sovet elendig. Fullt kjør i hele dag, så bare å hoppe i det. Jeg trenger en bøtte med kaffe, kjenner jeg.
Postet 15-10-18 kl 08:21 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jobb straks, hadde ikke gjort meg noe om jeg hadde hatt noen dager høstferie til. Men i dag er det bare undervisning til lunsj, det gjør ingenting.
Postet 15-10-18 kl 08:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg var på Gardermoen kl. 5.10 i dag. Poden sitter nå på fly til Roma med klassen sin. Starbucks (og alle andre steder med kaffe) var stengt. Ble kaffe og frokost hjemme før jeg stakk på jobb. I ettermiddag skal minsten debutere og synge med Ungdomskoret på skolen. Det blir morsomt.
Postet 15-10-18 kl 08:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hjemme med to syke unger- det passer ikke. Kan bli en lang dag kjenner jeg.
Kaffe først..
Postet 15-10-18 kl 09:06 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Lang og hektisk uke som starter med time hos reguleringstannlegen med mellomste, så jeg kommer litt skjevt ut fra start her.
Jaja. Det er bare å kjøre på.

God mandag.
Postet 15-10-18 kl 09:10 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg var på jobb 8, som er nesten to timer tidligere enn vanlig. Hadde avtalt å komme tidlig for å slippe inn en av de eksterne utviklerne våre, så han skulle kunne jobbe sammen med en annen utvikler, som sitter med en tidsforskjell på fem timer.
Postet 15-10-18 kl 09:20 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen. :kvitrer:

Jeg har hatt en fin helg og sovet godt og er i strålende humør. Sikkert godt for mine kollegaer at jeg sitter i landskap og må prøve å ikke prate for mye, så de slipper å bli utsatt for irriterende positivtet.

Plan for dagen. Helt grei arbeidsdag, trening, hjem til middag som storesøster lager, og julegavestrikking på kvelden. Siden jeg var prektig husmor i går og både ryddet og vasket er huset ganske på stell, så det trenger jeg faktisk ikke tenke noe særlig på.
Postet 15-10-18 kl 09:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hatt en litt travel, men ekstremt ålreit helg. Neste helg blir akkurat lik. Det er bare å trekke pusten.

Og få i meg kaffe. Det er nemlig mer enn nok å gjøre på jobb nå.
Postet 15-10-18 kl 09:40 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Pamina sin avatar
Har snart vært på jobb i to timer jeg og, det er nasjonal prøve- tid, og flere lærere synes det er greit å ha noen i ledelsen tidlig på. Slik blir det noen uker framover.
Postet 15-10-18 kl 09:53 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Opplett!! Litt tåke og noko gult som prøver å komme gjennom, men opplett. Me har blitt vaska godt nok no. Og ein liten gladnyhet til. Eg har fått meg fast jobb. Fordelen med å ha vert ringevikar i evigheter er at det etterkvart gjer sånn at kommunen må ansette ein. Så frå i dag av har eg ei 50% stilling i kommunen. Får heldigvis vera på skulen som eg har jobba ved heile tida.
Postet 15-10-18 kl 09:56 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer, Hjertensfryd - så gode nyheter og ikke minst så deilig at du har det på plass framover. Det gjør godt i sjela, tenker jeg.
Postet 15-10-18 kl 09:58 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Så flott Hjertensfryd! Det var gode nyheter! Du fortjener mange oppturer etter de siste par åra.
Postet 15-10-18 kl 10:02 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Så bra, Hjertensfryd!

På jobb og i gang med kaffen, i det minste. Resten er det verre med, men snart første møte. Normal dag og rolig ettermiddag i dag, resten av uken er det bånn gass!
Postet 15-10-18 kl 10:03 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Det var en god nyhet, Hjertensfryd!

Jeg klarte å sparke meg selv innom treningssenteret før jobb i dag. Det bør kollegene sette pris på, jeg er i bedre humør om jeg får trent av og til. Også innså jeg at jeg bare har brukt fire av fem ferieuker, så jeg skal finne ut en passende uke å bruke den siste på.
Postet 15-10-18 kl 10:05 av celebelen celebelen er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Så fint, Hjertensfryd, det er veldig vel unt!

Her er det hjemmekontor og en stor bunke oversettelser. Håhåjaja!
Postet 15-10-18 kl 10:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Så godt å høre, Hjertensfryd!

Jeg er på jobb og gråter ikke, men det var jaggu nære på i morges. Jeg har ikke lyst å være på jobb, jeg har vondt i ryggen og jeg har sovet 4 timer i natt.
Postet 15-10-18 kl 10:23 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Hjertensfryd.
Postet 15-10-18 kl 10:24 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Gratulerer, Hjertensfryd!

Mandag, som er 1 av 2 dager på kontoret denne uken, og dag 8 av 8 med IT/PC/Office365-trøbbel. Jeg. Er. Så. Lei. Og får ikke gjort jobben min, foråsiresånn.
Postet 15-10-18 kl 10:43 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer, Hjertensfryd!

På jobb igjen. Denne uka ser litt roligere ut, og det er bra. Da kan vi få ryddet litt rundt forbi, og legge litt planer og budsjetter og slikt.
Postet 15-10-18 kl 11:40 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer Hjertensfryd, så flott!!

Jeg er stuptrøtt, 3 netter med ikke optimal søvn, verken kvalitet eller mengde, dette kan bli en bratt uke. Men, koselig helg da, og mye hyggelig å se frem til, så får bare fylle opp med kaffe. Snart lunsj da!
Postet 15-10-18 kl 12:31 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer Hjertensfryd, det var hyggelig å høre. ��
Postet 15-10-18 kl 13:25 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Dette var virkelig fint å lese, Hjertensfryd! Nå ble jeg veldig, veldig glad på dine vegne.
Postet 15-10-18 kl 14:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Gratulerer, Hjertensfryd!

Jeg er fortsatt litt jetlagged etter seks dager i USA, så jeg har vært våken siden i femtiden. Det er fortsatt tidligmorgen, mørkt og minusgrader, så jeg orker ikke bruke våkenheten til å morgenjogge heller. Så jeg surfer og spiser M&Ms og lurer på om jeg skal snike meg til å lage meg litt kaffe. Men med fire hunder i huset er det vanskelig å snike seg til noe som helst uten at helvete bryter løs. :hundehater:

Jeg var på Minnesota-bøgda i helga. Det var eh ... interessant. Opplevde sleske, gamle, fulle farmere på bar, drakk (for mye) hjemmelaget lilla mais-vin og moonshine hjemme hos en venn jeg har savnet noe innmari, hadde tidenes mest patetiske reunion og drakk bøttevis med kaffe med Mom (vertsmora mi fra high school) mens vi begge klaget vår nød over Trump.
Postet 15-10-18 kl 15:18 av Divine Divine er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no