Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 03-04-17 kl 08:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Pamina sin avatar
Tidlig fly på vei til Stavanger og nasjonal konferanse i lesing.
Postet 03-04-17 kl 08:34 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Morgen. Snart jobb, har vært syk noen dager så det føles som en evighet siden jeg har vært på jobb. Bare fem dager så er det påskeferie.
Postet 03-04-17 kl 08:45 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
scilla sin avatar
M.a.n.d.a.g

Kroppen føles 85 år gammel etter dugnad i garasje og hage i helgen. Knirk.
Men, snart er det påske
Postet 03-04-17 kl 08:56 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Første dag for ny medarbeider, besøk av datter til kollega på jobbskyggedag, forberedelser til besøk fra 20+ kunder på pizza/kurskveld på onsdag og tilsyn fra Arbeidstilsynet på fredag. Ja, og så begynne å produsere tidenes største enkeltordre hos oss. Ja, her er det bare å brette opp ermene! :helle ned kaffe: :svosj:
Postet 03-04-17 kl 09:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg trodde at jeg skulle være helt utslitt etter denne helgen, men det er jeg faktisk ikke. Tvert imot, så kjenner jeg meg helt klar for en ny uke. Jeg trenger bare bittelitt mer kaffe først.

I dag skal jeg debutere som håndballtrener. Det er jo interessant. Særlig med tanke på at jeg aldri har spilt håndball i hele mitt liv (altså; min oppgave skal være å øve pasninger med de som ikke helt takler de vanlige øvelsene, og det tror jeg at jeg skal klare).
Postet 03-04-17 kl 09:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Etter en relativt rolig forrige uke, entrer vi nå nok en maraton uke. Og mannen er offshore.
Snart påske!
Postet 03-04-17 kl 09:30 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Ferie, pakke ferdig koffert og sette seg på flyet
Postet 03-04-17 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sitter på Gardermoen på vei til Helsinki.
3 dager med jobbreise.
Postet 03-04-17 kl 09:35 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg toppet en forholdsvis hektisk helg med å drikke øl i går kveld. Det straffer seg med hodepine i dag. Men det var en så hyggelig kveld at det var verd det.

Forholdsvis rolig uke. Ingen reising og store planer om å få ryddet unna de verste to-do listene slik at jeg kan ta påskeferie med god samvittighet.

Ute er det sol og jeg har allerede bestemt at i dag gir jeg søren i trening for å få en god ettermiddag i hagen.

Med andre ord. Livet er strålende.
Postet 03-04-17 kl 09:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På jobb med kaffe.
Postet 03-04-17 kl 09:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Mandag morgen, morsomme endringer i prosjektet mitt og fire dager til vi drar til Spania. Wee!
Postet 03-04-17 kl 09:55 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
I dag sitter jeg bare stille med kaffen min og håper ingen forstyrrer meg. Venter på at hjernen skal koble seg til.
Postet 03-04-17 kl 09:55 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn da! Jeg er installert på jobb, og etter en helg med pass av gæærn valp er det faktisk ganske deilig. Men er litt spent på om huset står når jeg kommer hjem, valpen er alene hjemme.

Gleder meg til lørdag, da skal jeg sove.
Postet 03-04-17 kl 10:04 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Til mandag å være, er ikke dagen så ille. Ikke lenge til påskeferie nå. Og dessuten skal jeg IKKE trene i dag. Jeg skal også prøve å unngå ekstratimer på jobben, slik at jeg kan komme meg hjem i rett tid og bare være hjemme.
Postet 03-04-17 kl 10:23 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Regnskapsåret mitt sluttet på fredag, og på torsdag kommer revisor. Avvikende regnskapsår er veldig fint i begynnelsen av januar, ikke like fint nå.
Postet 03-04-17 kl 10:27 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Fredelig på jobb i dag; over halvparten av kollegene er borte, ser det ut til. Naboseksjonen (som sitter i samme landskap) er på Svalbard, lederne er på ledersamling, 6-7 av mine kolleger er på prosesstyringsseminar, to er på Yggdrasil, og så er det et par syke og et par hjemmekontorerende. Nesten bare eksterne konsulenter og meg igjen her. Men jeg skal nok klare å finne noe å holde på med.
Postet 03-04-17 kl 10:46 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Nyter freden på hjemmekontoret etter ei helg som forsvant vekk i sykdom hos meg og mine nærmeste. Passelig travelt denne uka, før jeg tar fri fra og med fredag.
Postet 03-04-17 kl 10:59 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei. Firmaet mitt har generalforsamling i dag, og jeg lurer på om det er for tidlig å begynne å drikke Jack Daniels nå. Eventuelt for sent.
Postet 03-04-17 kl 13:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg tenker for sent, Mave. Du får ta det igjen etterpå.
Postet 03-04-17 kl 13:55 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Skal ikke se bort i fra det altså.
Postet 03-04-17 kl 14:05 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
For sent, tenker jeg også.

Jeg skulle forresten gjerne vært på den generalforsamlingen. Som flue på veggen, vel å merke.
Postet 03-04-17 kl 14:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har vurdert å selge billetter til livestreaming.
Postet 03-04-17 kl 14:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har hjemmedag, dvs, jeg har vært på jobb, jeg har vært på Elkjøp siden vaskemaskinen sa "pang" i går kveld og nå skal jeg ned å se i leiligheten om den er ferdig snart.
Postet 03-04-17 kl 15:04 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Styrkekaffe (med eller uten JD) NÅ, Maves?
Postet 03-04-17 kl 15:10 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Kan ikke. Swamped!
Postet 03-04-17 kl 15:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg vil ikke! Hyyyyyl!
Postet 03-04-17 kl 16:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
I hear you!

Men snart er den over! Så kan du velge da - kvalitet eller mengde whisky.
Postet 03-04-17 kl 16:42 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg sitter og spiser middag i Oxford med utsikt opp Catte Street til Radcliffe Camera. Ting kunne vært verre!
Postet 03-04-17 kl 19:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg vant!
Postet 03-04-17 kl 23:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Selvsagt vant du, Mave!!
Postet 04-04-17 kl 08:17 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no