Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 02-04-23 kl 08:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Jeg kom meg på hytta i går og oppdaget i dag at pakking i covidørska ikke er så smart. Ingen linser og ikke rent ulltøy. Det er jo ikke sikkert jeg blir i form til ski de neste dagene, men så tåpelig å ikke ha fått med seg dette i det minste. Nå blir det bare sløving, se på tv, lese og kose med gutta og hunden.
Postet 02-04-23 kl 08:39 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi var i bursdag i går og våknet på hotell utenbys i dag. Snart frokost før vi reiser hjemover. Det er så mye reising vi skal bedrive i påsken.
Postet 02-04-23 kl 09:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Vi er på fjellet med venner. Langrenn og slalåm i dag i nydelig sol.
Postet 02-04-23 kl 09:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Har kuppet mannens godstol siden han er på hytta og forbereder ankomst for resten av oss. Den var bedre enn jeg forventet. Her ligger hunden og soler seg i fanget mitt. Plan for dagen: kjøre til og fra stall og lufte i hundeparken. Og rydde bort mer kasser.
Postet 02-04-23 kl 09:40 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Jeg vurderer novelleanalyser, og har nettopp tatt rundstykker ut av ovnen. Tur med venninne om et par timer, så middag med stemora mi. Kvelden går nok til å skrive det jeg skal si i kirka i begravelsen til pappa på tirsdag.
Postet 02-04-23 kl 10:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har nettopp skysset ungen til søndagsfotballtrening, og er nå sorgtung over stengt kafé og kaffemanko.
Postet 02-04-23 kl 10:35 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
En halvtime igjen av siste stream. Så ferdigstilling av et par deloppgaver på den obligatoriske som skal inn før midnatt.
Postet 02-04-23 kl 10:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg vakna 1115 i dag. No er klokka 12 og eg har enda ikkje krefter nok til å stå opp.
Plan for dagen er å klargjere utestova til sesongen.
Postet 02-04-23 kl 11:58 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ingen planer utover seriøs sløving i godstolen. Det har vært noe hver eneste dag de siste månedene og jeg trenger slike dager som i dag med jevne mellomrom for å restarte.
Postet 02-04-23 kl 13:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi er på plass i ferieparadiset og sov lenge, bortsett fra tiåringen som ikke driver med denslags. Jeg har så smått begynt på litt nødvendig rydding og vasking, men kjenner at jeg trenger litt sløvetid også etter lang biltur i går. Så litt mer
kaffe snart, kanskje.
Postet 02-04-23 kl 13:06 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Lang fjelltur og samling av stolper på veien. Det var digg! Nå ingenverdensting resten av dagen. Lever greit med det også.
Postet 02-04-23 kl 17:06 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no