Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 20-07-17 kl 09:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen fra hotellsengen i fjellheimen. Slitne alle sammen etter lang dag igår. Nå venter frokost og nok en dag i fjellet i nydelig vær. Slettes ikke noe å klage på idag.
Postet 20-07-17 kl 09:25 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er fremdeles på hytta ved kysten og planlegger strandhugg med piknikkurv i dag. Skal møte et vennepar med båt også. Deilige dager, vi har kun hatt sol siden mandag i forrige uke.
Postet 20-07-17 kl 09:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er fremdeles i Nederland og i dag er det fotballkamp igjen. Det er kanskje ikke helt tilfeldig at Norge skal spille mot Belgia rett ved den belgiske grensen? Vi regner i hvert fall med å være i mindretall på denne kampen også.

Men før kampen er planen å leie sykler og utnytte at vi befinner oss i et land som er helt paddeflatt.

Nederland anbefales forresten på det sterkeste som ferieland. Vi storkoser oss!
Postet 20-07-17 kl 09:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vi er hjemme igjen etter en kort, men innholdsrik ferie. Nå er det strålende sol hjemme også då det blir nok å få på en maskin med klær og komme seg på Holmen. Nyte de siste feriedagene er viktig.
Postet 20-07-17 kl 09:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Du må skrive en fyldig rapport når du er tilbake, Tjorven. Jeg har vært mye i Nederland ifm jobb og liker landet og folket godt.
Postet 20-07-17 kl 09:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
To dager igjen til ferie del 2, og det er sol på vestlandet!
Postet 20-07-17 kl 10:26 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Snuppa har virkelig årets fornøyelsespark-sommer. Hun er nemlig nøyaktig 1.40 og kan være med på aktiviteter både for de over og de under 1.40 Hun er lang for alderen, men samtidig tøffere enn toget (aka sin mor), og vil gjerne kjøre alt. Stor stas. Minsten og jeg kjører karuseller og berg-og-dalbaner etter at de er godkjent som "ikke for skumle" av de to tøffe.

I dag skal vi både se vakker natur og teste de berømte strendene på Jæren. Og spise enda mer gladmat.
Postet 20-07-17 kl 10:41 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Min 9-åring er også presis 1.40, det oppdaget vi ved inngangen til Liseberg. Hun var nøgd. Kjekt at alle i familien kan ta de samme karusellene.
Postet 20-07-17 kl 10:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Susse sin avatar
Her sover hele huset etter en kveld /natt/morgen med konsert (mannen) og overnatting med mye fnis (datter + 2 venninner, hørte dem til 03.30) Eldstemann har reist på ferie til utlandet med kjæresten, de to andre ungene er på tur med besteforeldre. Jeg blir jo helt handlingslamma med så lite folk hjemme
Kanskje jeg pakker kaffe og strikketøy og stikker på stranda.
Postet 20-07-17 kl 11:08 av Susse Susse er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten er IKKE 140 cm, men den parken vi var i går hadde bare én attraksjon med den høydegrensen. Det var nesten ikke kø heller, så vi fikk kjørt mer enn nok.
Postet 20-07-17 kl 11:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Det er sol!
Postet 20-07-17 kl 11:24 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er 170 og har ikke lyst til å prøve noen bergogdalbaner livet er urettferdig. Snart 10-åringen er 134,5.

Ligger i senga og føler meg blubbete og varm. Har gått to litt lange turer i fjellet de siste to dagene, men brukte kort tid og ble ikke sliten, så vurderer å ta en lang en til.
Postet 20-07-17 kl 11:27 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi er på Østlandet og oslo altså �� Drøbak og strandliv med søster med familie og en kompis med famiie. Fam snøhvit som kommer fra en sommer med ti grader og regn har smurt seg med faktor femti.
Postet 20-07-17 kl 11:34 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Solhatt. Kaffe. Bok.
Postet 20-07-17 kl 11:40 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hei og hopp fra Wien! Vi kom med nattoget før åtte, så har alleredr rukket en kafe og ett museum før vi fikk sjekket inn. Nå slapper vi av på det digre, pene rommet vårt etter en litt sådär natt, søvnmessig. Planen er å besøke Schloß Belvedere etter hvert, og dessuten å ikke gå fullt så mye som vi gjorde i Firenze og Venezia.
Postet 20-07-17 kl 13:27 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har fått soleksem i nakken og vurderer skjerf.
Postet 20-07-17 kl 13:30 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Og vips var 4 uker ferie omme, og jeg er tilbake på kontoret. Salat fra Rema på pulten til lunsj, og så og si tomme lokaler. målet er å få gjort noe med mailboksen min i dag og i morgen, og faktisk tenke litt de neste to ukene. Skulle bare så veldig ønske at jeg hadde ferie bare bittelitt til.....
Postet 20-07-17 kl 15:06 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har to uker med ferie igjen og det er strålende sol i Bergen. Med unntak av noen dager på fotballcup skal jeg bare være hjemme og nyte familie, hus og hage.
Postet 20-07-17 kl 16:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Sol i Bergen og 25 grader. Velfortjent. Hviler på terrassen med radio og strikketøy.
Postet 20-07-17 kl 16:47 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg tror jeg så Tjorven på TV?
Postet 20-07-17 kl 18:59 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Og nå leste jeg meg oppover i kaffetråden og er faktisk helt sikker på at jeg så Tjorven (og sønnen).
Postet 20-07-17 kl 19:00 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
I år elsker jeg hyttesommer i Sør-Norge. Vi har funnet "ny", bitteliten øy for frokost og bading så lenge vi gidder, inkl høyt nok stup til at Andungen kan ta salto, og Knøtto og jeg svømme rundt den et par ganger for dagen.
Postet 20-07-17 kl 19:09 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
London eye og London dungeon i dag.
Postet 20-07-17 kl 19:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Enig med Anda, norsk hyttesommer er det beste i sånt vær.
Postet 20-07-17 kl 23:28 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, jeg har visst vært på TV over hele Europa, med både barn og mann. Snuppa fikk i hvert fall melding om at vi var blitt observert.

Skulle bare ønsket at Norge kunne score på sjansene sine.
Postet 20-07-17 kl 23:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no