Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 17-03-19 kl 10:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Da var det blitt søndag her også.

Jeg og lillebror er oppe, storebror sover enda. Litt usikker på hva jeg skal finne på i dag, en mulighet er å dra en tur på jobb, men jeg vet ikke om jeg orker. Jeg har i allefall satt på en maskin med klær om ikke annet.
Postet 17-03-19 kl 11:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Det blåser heftig her på fjellet, så i dag blir det tidlig hjemreise og ingen ski. Jeg tok med meg for lite tråd til strikketøyet mitt, så nå har jeg nesten abstinenser. Jeg strikker babytøy til en kollega, og det er så gøy å strikke smått.
Postet 17-03-19 kl 11:18 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Er det forresten flere enn meg som hater ukeoppdateringen om nettbruk på phonen? Snakk om å få sannheten slengt i trynet hver søndag morgen.
Postet 17-03-19 kl 11:20 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Ja, du kan så si, 007. Men noen uker har jeg brukt mindre og det er jo fint å vite, da.

Her blåser det også og det regner selvsagt. Har jo regnet hele mars til nå. Men langt bedre enn snø.

Mamma har bursdag, så vi skal der på middag og kake. Før det tror jeg at jeg må gå en tur.
Postet 17-03-19 kl 11:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg hater det også, 007. Sånt vil jeg helst være lykkelig uvitende om.

Her har det snødd så mye (nå har det akkurat gått over til regn) at jeg ser ingen mulighet til å jogge den mila jeg hadde planlagt i dag. Og ikke søren om jeg tar ut bilen for å kjøre til SATS heller, så da blir det innedag. Akkurat nå sitter jeg og jobber, og senere skal jeg vaske badet og lage fiskegrateng, til sekstenåringens store glede. Det er nemlig yndlingsretten hans.
Postet 17-03-19 kl 11:47 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her analyserer eg været minutt for minutt og eg vil seie at det heller meir mot deg nenn snø. Fy søren, i går kom det nye tjue centimeter, og eg kjenner at eg er snødeppa no. Det går faktisk ut over humøret. Så eg håper det fortsett å regne, så det forsvinn fort. Eg har nemlig planta snøklokker.
I tillegg til å sjå ut vinduet, bakar eg brød, og så må eg jobbe litt i dag.
Postet 17-03-19 kl 11:49 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det skikkelig påskestemning. Jeg har masse jobbegreier å gjøre, men tror jeg skal pushe meg selv med en tur som belønning når jeg har klart å få unna en viss andel.
Postet 17-03-19 kl 11:50 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har tenkt å gå en lengre tur, men kjenner akkurat nå på litt vondt i viljen. Håper vondten går over.
Postet 17-03-19 kl 12:03 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har android og får ikke slike ukentlige oppdateringer.

Klesvask, øving og middag hos svigers. Det er planen i dag.
Postet 17-03-19 kl 12:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Søndag. Ryddedag. Høy musikk og og ryddig og rent hus etterpå.
Postet 17-03-19 kl 13:15 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Har også android og får helller ikke oppdateringer!
Planen her er å skrive ferdig obligen, og ferdigstille den. Leveringsfristen er tirsdag og imorgen får jeg ikke gjort noe. Passer fint med regn nå. Jeg er og lei snøen og mer glad for regn enn snø utenfor akkurat nå. Må sikkert ut å lufte hodet iløpet av dagen. Klør i fingrene etter å så, men har ikke jord og før det evt. kjøpes inn må oppgaven være levert. :svosj:
Postet 17-03-19 kl 13:21 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God søndag.
Innedag her, ungene spiller og hjelper meg med litt bakst. Snart et lite besøk hit, trene litt i ettermiddag og skrive litt mer på oppgaven.
Ja, iPhone med ukesoppdatering her å
Postet 17-03-19 kl 14:06 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har iPhone, men får ikke den oppdateringen. Så vil tro den kan skrus av? Jeg kan finne den, men får ikke varsel.

Strålende sol og vårlig vestpå i dag, deilig med pause fra snøen hjemme. Har løpt en tur, nå er det skiskyting og kaffe med mamma.
Postet 17-03-19 kl 14:13 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her snør det og snør det. Yngste er vel snart hjemme etter å ha spilt fotball litt lenger nord. Eldste og jeg er sofaslakt.
Postet 17-03-19 kl 14:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Minsten og jeg er hjemme fra Leos lekeland. Parkeringsplassen var full 10 minutter over åpningstid! Fornøyd unge da, og nå kan vi sløve med god samvittighet. For et vær!
Postet 17-03-19 kl 14:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er innendørs og ser ut på været med grøss og gru. Må ut og måke snart, tonnevis med snø på terrassen og gårdsplassen må bare bort, slik at sol og plussgrader de neste dagene kan ta resten. Vi har lokket studenten hjem med middag så han kan hjelpe til. Både jeg og jentene skal ut om litt. Blæh! Nuvel, våren har bare med å komme, dette må da være siste vinterdag for i år? Sa-hun-med-håp-i-stemmen.
Postet 17-03-19 kl 15:03 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Måkte litt etter å ha kjørt eldste til hallen. Det måkes jo av andre, men nå hadde snøen sneket seg godt under taket der det ikke måkes så tok det. Er jo bare meg på den biten siden naboleiligheten står tom. Og siden det skal være visning der på tirsdag så gjorde jeg litt ekstra sånn at det ser pent ut. Sola tar ikke på den siden.
Postet 17-03-19 kl 15:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg får heller ikke ukesoppdatering på iPhone, men får på iPad.
Postet 17-03-19 kl 16:15 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har seff skrudd av min for lenge siden.
Postet 17-03-19 kl 16:27 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg vurderte å skru den av, men konkluderte med at det kanskje var like greit at (den ubehagelige) sannheten kom for en dag.
Postet 17-03-19 kl 16:33 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Obligatorisk oppgave levert!
Postet 17-03-19 kl 17:46 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Spist sushi og drukket hvitvin til! Koselig å feire mamma. Snart kommer det kaffebesøk.
Postet 17-03-19 kl 18:07 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no