Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 25-06-19 kl 10:10 av Kaffestuggu

God morgen! Isvaffel med guf og flødebolle til alle!

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
På jobb og fortsatt noen uker til ordentlig ferie, men det er litt ferie at ungene ikke er på skolen/treninger og alt styret med det. :-)
Postet 25-06-19 kl 10:19 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings! Når alle andre har fri så kan jeg komme tidlig på jobbb. Mindre styr hjemme, mindre kø på veien. Det er en slags sommerstemning over det også. 3-4 uker igjen til det blir min tur...
Postet 25-06-19 kl 10:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Å få tak i noen i Skatteetaten er sannelig lettere sagt enn gjort. Jeg trenger nok absolutt litt flødebolle.
Postet 25-06-19 kl 10:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Trøtt.
Og så er det kaldt på kontoret.
Postet 25-06-19 kl 10:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg fikk aldri sånn isvaffel med guf og flødebolle da jeg var barn og på ferie i Danmark. Så det kjøpte jeg til mine egne barn og følte meg veldig snill. Da viste det seg at de syntes komboen krem, syltetøy og kokosbolle var «ekkel».
Postet 25-06-19 kl 10:47 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg fikk det alltid, og synes fortsatt det er ganske stas. Det er ekstremt søtt, da.
Postet 25-06-19 kl 10:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er på jobb, heldigvis tar jeg helg i dag. Jobber 40% i skoleferien fram til jeg tar ferie, kan styre sjøl hvilke dager jeg jobber. Neste uke skal jeg jobbe onsdag og torsdag, så tar jeg 4.5 uker ferie.
Postet 25-06-19 kl 11:03 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg vil gjerne ha plain is, takk.

Feriedag 2 av den eviglange lærerferien. I dag reiser vi fra regnet og flyr sørover til hetebølgen. /
Postet 25-06-19 kl 11:25 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Er på Waterloo Station. Skal ta toget til Isle of Wight. Ferietid er ikke enkelt, og konfliktnivået har vært høyt i dag. Akk ja, det går seg vel til.
Postet 25-06-19 kl 11:28 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Jeg fikk heller aldri sånn is da jeg var liten. Feriedag 2 her også, lunsjbesøk på andre dagen.
Postet 25-06-19 kl 11:28 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg kan styre meg for sånn is, men tar gjerne en kroneis.

Jeg har vært alene hjemme siden i går, og forsov meg elegant i dagmorges. Men er på kontoret nå da. Har fått kaffe, så begynner å føle meg oppegående.
Postet 25-06-19 kl 11:33 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har aldri sett en sånn is, men så har jeg heller aldri feriert i Danmark.
Postet 25-06-19 kl 11:38 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Har aldri sett en is av det kaliberet, hva de voksne har klart å holde skjult! Ble mett av å se bildet, så jeg fortsetter nok med kaffen.

Jeg har ferie, av den lange sorten som er så provoserende for mange. Hittil har jeg stort sett oppholdt meg på institusjoner og det ser ut til å fortsette. Hele verden ramler i hodet for flere i min umiddelbare nærhet.
Postet 25-06-19 kl 11:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Feriepjusk på Blondie.

Jeg har gjemmekontor, og det er bare sånn passe praktisk når ungene har ferie. Men men. Skal nok få til litt feriekos også, tenker jeg.
Postet 25-06-19 kl 12:03 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Buss for fly..
Men jeg skal vel ikke klage; ei mor sitter lenger bak med en baby og en tre-åring og begge skriker.. tror minstemann har lagt igjen en salutt i bleien ut ifra eimen som har bredt seg..
Postet 25-06-19 kl 12:04 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
på Blondie.

Det var feriestemning hjemme da jeg dro på jobb i dag. Ingen andre var våkne.
Postet 25-06-19 kl 12:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Huff da, Blondie.

På denne tiden i fjor hang jeg i gangene på sykehuset og var bekymra over Pappan min. I år er han friskus og blir 75 år i sommer og er sprekere enn på lenge. Ting kan snu.

Jeg sitter sammen med Tore Renberg (lydbok) under parasollen på terrassen, og drikker kaffe og hører på regnet.
Postet 25-06-19 kl 14:18 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Bare kaos på jobb, er det mulig? Drittdag rett og slett, kan kun bli bedre.
Postet 25-06-19 kl 18:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har vært på fagdag/ledersamling med påfølgende sommeravslutning. Sjefen var i arrangementskommiteen og vi har hatt en hyggelig dag. Nå litt på en snurr og egentlig klar for senga. Om jeg bare orker å gå ned trappa.
Postet 25-06-19 kl 23:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no