Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 31-08-22 kl 07:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen!
Her er der første seminardag i studie, er på jobb og kommer til å lukke døren de timene de stod på, de er vist ikke enda helt sikre på om jeg må logge ut for de timene de står på eller om årsstudium evnt bachelor i organisasjon og ledelse er relevant i min ny ervervede lederstilling, men de må nå bare styre på. Jeg skal studere uansett.
Postet 31-08-22 kl 08:46 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, hunden er luftet og jeg har kaffe i koppen og hodepine som ikke gir seg.
Postet 31-08-22 kl 08:59 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Kontorkontor her i dag. Sol og fint i Stavanger, sommeren er heldigvis ikke helt over. Lite folk og rolig på jobb.
Postet 31-08-22 kl 09:16 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen! Jeg kom til ferdig kaffe på kontoret i dag, det passet meg fint.
Postet 31-08-22 kl 09:18 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
På kontoret. I bukser. Det var 11 grader til morgenen og det blir for kaldt med bare legger da altså. En sommer er over. Det er veldig fint ute da og det blir sikkert en mulighet for å kose seg i sola i løpet av dagen for dem som kan være ute, men det er høst i lufta nå.

Jeg har en dag uten møter og bør komme a jour med alt mulig!

God bedring, Martis!
Postet 31-08-22 kl 09:25 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Delvis lagertelling og søknadsskriving her. Sjonglerer jobb og frivilligjobb, så jeg får ta igjen noen timer i september. Det går helt sikkert bra.
Postet 31-08-22 kl 09:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Ny dag, nye muligheter. Foreldremøte for 9. klasse i kveld, det kan bli interessant.
Postet 31-08-22 kl 09:48 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
Vel plantet på kontoret. Har mye å gjøre før jeg kan dra til utlandet allerede på lørdag, så er spent på hvor langt jeg kommer i løpet av dagen.
Postet 31-08-22 kl 10:01 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dingler på et venteværelse i dag.
Foreldremøte i kveld.
Postet 31-08-22 kl 10:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hau, det ble spiralbytte på sparket gitt.
Postet 31-08-22 kl 11:42 av star star er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Hadde legetime 09.00, da senteret åpnet. Venta i fem, ti, femten minutter. Sendte sure gruffemeldinger til kjæresten og holdt på å klikke etter 25 minutter. Sjekka SMS. Joda, timen er i morgen. Om jeg trenger sykmelding pga stress?
Postet 31-08-22 kl 12:23 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Jobben kaller her også. Vanlig jobb først og så overtid med å hjelpe en annen avdeling. Pakke Emirates.
Trodde det var blitt slutt på det nå, men all overtiden på fok har tatt knekken på de så nå er det mye sykdom.

Greit etter å ha brukt 14 000 på Ikea i går på kjøkkenet vi skal ha nede.
Postet 31-08-22 kl 12:34 av Mams Mams er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no