Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 17-10-19 kl 07:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Sovna visst på sofaen i går.
Eneste dagen denne uka hvie jeg ikke har en avtale.
Postet 17-10-19 kl 07:56 av star star er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Så stressa at jeg ikke orker å starte dagen. Reiser til Wien på lørdag, og har en to do-liste av en annen verden med ting som må ordnes på jobb før jeg kan være borte ei hel uke.
Postet 17-10-19 kl 08:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Stompa, ein ting om gongen. Og så er det så deilig å stryke fra den lista.
Eg har endelig ein rolig dag. To timar på jobb, og så skal eg vurdere og drikke kaffi.
Postet 17-10-19 kl 09:02 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ringte jobben og vet nå at jeg begynner 9 og ikke 8, så da blir det en rolig start på dagen.
Men travle tider ja, og jeg gleder meg til helg.
Stompa: håper du får gjort det meste. Og har en god liste.
Postet 17-10-19 kl 09:05 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Høres spennende ut med en uke i Wien da, Stompa! En ting om gangen, pust med magen.

Møtedag her i dag. I går fikk vi endelig bestemt oss for neste års ferie. Deilig å ha noe å se frem til!
Postet 17-10-19 kl 09:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fridag
Postet 17-10-19 kl 10:02 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Her er jeg straks på vei til reguleringstannlege med minste. I dag skal den på. Litt spent på hvordan det blir de nærmeste dagene. Får kjøpe inn godt med myk mat. Regner med at det blir lite spilling på korpsseminaret i helgen. Resten av dagen skal jeg ha gjemmekontor.
Postet 17-10-19 kl 10:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Luften har gått ut av ballongen min, jeg kommer ikke ajour på jobb etter høstferien, studiemotivasjonen er forsvunnet som dugg for solen, selv om jeg har gått ned til deltid. Æsj, ikke noe glad i høst og vinter gitt. Har åpnet lamellene på jobb og får da noen solstråler inn i det minste.
Postet 17-10-19 kl 10:07 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
God morgen! Her starta minsta kranglingen før hun åpnet øynene, og holdt på til hun satt i naboens bil på vei til skolen. Ikke trivelig, altså. Frisørtime, og så første langhelg med barnefri er helt velkomment.
Postet 17-10-19 kl 10:09 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg gleder meg til middag i dag. Vi skal spise komle på vår gamle nabolagspub. Knerten går på skole om ettermiddagen rett i nærheten og nå som fotballsesongen er over, så tenkte vi å benytte muligheten når i hvert fall ett familiemedlem allerede var på rett plass.

Jeg har det herlig travelt på jobb for tiden. Masse å gjøre, men ikke så mye at jeg blir stressa og så er det morsomme ting jeg holder på med.
Postet 17-10-19 kl 10:13 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Kranglemorgen med altfor trøtt 11-åring her også. Fikk lokket frem et smil før hun forsvant ut av døra, det får være dagens store måloppnåelse.
Postet 17-10-19 kl 10:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Noen har introdusert barnet mitt for baby shark. Det setter preg på dagene. Doodoodoo.
Postet 17-10-19 kl 10:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
I dag er mellomste gutten min 22 år. Hjelpes.
Det knirker litt ekstra i leddene på sånne dager.
Blir liksom ikke noe bedre at jeg sitter her med ankelbrudd helle, da blir jeg jo enda mere gammel.
Så i dag blir det feiring av han på en eller annen måte, han var ikke sikker hva han ville.
Eller egentlig vil han fortsette med kjellerstua og legge gulv der, i går støpte gutta der nede for å jevne ut de verste skjevhetene.
Postet 17-10-19 kl 10:55 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Dodododoro, Maves! Jeg skal lage fest for 200 gjester i kveld, detaljplanlegge Japanreise for 44pax om en uke og helst styre et program også. Det er travle dager. Svosj.
Postet 17-10-19 kl 16:23 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no