Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 19-10-19 kl 08:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Jeg sto opp og skulle jobbe før resten av huset våkenet og nå har jeg surret på nettet i 45 minutter. Arbeidslyst, kom hit!
Postet 19-10-19 kl 08:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Martis: skal jobbe jeg å, men...
Jobbing og trening venter. Middag senere idag.
Hatt en kjip natt så dagen bør ta seg opp synes jeg.
Postet 19-10-19 kl 09:18 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har sovet helt til nå, det er litt uvanlig.

Skal på korøving, vi skal forberede årets julekonsert, så hadde øving i går og noen timer i dag.
Postet 19-10-19 kl 09:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Er på hotell på Røros og skal snart ned til frokost. Overlevde mingling i går, og i dag er det bryllup. Har først bunad og deretter mammas smashing sidkjole fra 70-tallet, og det hjelper å ha klær jeg føler jeg ser fin ut i.
Postet 19-10-19 kl 09:53 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
Flyet mitt hjem var to timer forsinket i går kveld, så var ikke hjemme før nærmere 01 Får jo ikke sove lenge uansett så det var bare å stå opp. Nå går første vaskemaskin og jeg sitter og koser meg med en kopp te. Snart ut på løpetur
Postet 19-10-19 kl 10:33 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Overnatter på hybelen til mannen i byen med to venninner. Førtiårslag i kveld og rusling i byen, kafé og skriving av tale før det.
Postet 19-10-19 kl 11:22 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Loppislørdag! Fikk møte opp litt seinere, så nå er jeg i grunnen klar for dyst. Åpner om 20 minutter!
Postet 19-10-19 kl 11:40 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Jeg sov til 10! Egentlig for lenge. Spist lang frokost og ikke gjort noe fornuftig. Fint vær, så må nok ut en tur.
Postet 19-10-19 kl 12:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg sov til nesten 6! Nuvel, fått jobbet litt, ryddet litt, løpt en tur i regnet og håndtert en god del barn. Aldri så galt, osv.
Postet 19-10-19 kl 12:33 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg tror det er over tjue år siden jeg sist sov til klokka ni, så jeg var rimelig ør ved oppvåkning. Trengte det sikkert. Jeg begynner å lengte etter våren, føler det har vært to måneders sammenhengende regnvær her nå.
Postet 19-10-19 kl 12:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hadde vekkerklokka på 10 i dag. Altså ingen problem med å sove lengre enn det.

Skal i førtiårsdag jeg også, må bare i banken å vise legitimasjon først.
Postet 19-10-19 kl 12:57 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Vekkerklokka ringte kl. 7.30 i dag. Jeg har kjørt minstemann på korpsseminar. Skal sikkert jobbe litt i helgen, og så får vi ta det derfra.
Postet 19-10-19 kl 14:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har rukket å reise store deler av Norge på langs allerede i dag, og sitter nå og venter på å gå ombord i flyet til Wien.
Postet 19-10-19 kl 14:35 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her sov hele huset til 10:30. Eldste er på slumberparty, minste har overnatting. Jeg vil egentlig bare legge meg. :snork:
Postet 19-10-19 kl 16:37 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no