Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 18-07-19 kl 09:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Trenger kaffe nå.
Postet 18-07-19 kl 10:17 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Har kaffe, men den er ikke særlig god. Vi burde fått noe bedre her på jobb. I går renset jeg kaffetrakteren, ingen andre gjør det.

En haug av alarmer som akkurat har gått, så nå er det diverse som forsøker å finne ut av det.

Ja, jeg er altså fortsatt på jobb, men i dag var det tungt å stå opp, så jeg var her ikke grytidlig. Litt mindre å gjøre, heldigvis.

Ute er det grått, kaldere, væromslag.
Postet 18-07-19 kl 10:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Legoland på planen i dag, og mannen er syk og sengeliggende. Jaja, vi har nokså store, veldig greie barn. Det krever dog mye kaffe på forhånd.
Postet 18-07-19 kl 10:21 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er sengeliggende på døgn to, føles ganske lite gøyalt. Håper å få med meg besøkende familie, men usikker på om det lar seg gjøre. Utrolig irriterende.
Postet 18-07-19 kl 10:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg nyter en sløv start på dagen i Budapest. Mannen er sendt på jobb og jeg skal bruke dagen på shopping.
Postet 18-07-19 kl 10:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har fått livstegn fra minstemann som er på leir i USA. Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til han kommer hjem på søndag. 4 uker borte har vært tøft for meg.

Jeg har siste stranddag på Kreta. I morgen reiser jeg hjem. Mannen, snuppa og venninna hennes blir noen dager til.
Postet 18-07-19 kl 11:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Endelig hjemme etter halvannen uke på Norgesturne! Vi har fått tømt bagene for store mengder klesvask. Skal prøve å få løpt en tur snart, men jeg har virkelig ikke lyst. Må handle også, det var ikk melk å oppdrive til kaffen. #ferie
Postet 18-07-19 kl 12:06 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Det verste med å ha tidlig ferie er alle som er superhappy og reiseklar, mens jeg er full av postferieblues.
Grått her i dag, men jeg har flust av inneplaner. Hvis jeg gidder. Mulig sønn og svigerdatter kommer til helgen, så jeg må i alle fall gidde å rydde rommet hans. Jeg mistenker at de to hjemmeboende bruker brorens rom til bod, walk in-closet, boss-spann og skittentøykurv.
Postet 18-07-19 kl 12:06 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi er på berkåk og har første stopp på vei til oslo. Mannen og vesla kommer etter i helga. Deilig at gutta har blitt så store at det er lite stress med langtur.
Postet 18-07-19 kl 12:23 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hjemmeferie, dag 4. Plan for dagen, innimellom gode kaffepauser og planlegging av neste ukes hyttemeny fra fryseren: luke litt mer ute, og når regnet kommer (overskyet nå) blir det å småvaske litt inne. Alt mens jeg hører på lydbok. :zen:

Det er godt med bare eldste og meg hjemme noen dager - det skjer ikke ofte for å si det sånn. I går så vi en episode av Years and years sammen, tenker det blir en til i dag.
Postet 18-07-19 kl 12:42 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Hjemmedag foreløpig, middag med venner og kjæreste i ettermiddag.
Jeg prøver å finne hotell til kjærestetur i september, ikke lett altså. I-lands problemer da.
Postet 18-07-19 kl 12:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fortsatt sløving her hjemme. Det er ganske deilig egentlig. I går gikk vi opp til nest nærmeste badevann og jeg badet faktisk. I dag er det gråvær. Det passer egentlig bra siden huset bør få seg en omgang. I tillegg håper jeg på skikkelig regnvær så jeg kan teste den nye skalljakka mi.

Så planen for dagen er rydding, vasking og gå en tur.
Postet 18-07-19 kl 14:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hva slags skalljakke har du kjøpt, Blånn? Trenger nemlig ny selv.
Postet 18-07-19 kl 16:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Varm dag i Spania. Har vært på guidet sykkeltur i byen og nå er det litt egen tid før det er øvelse.
Postet 18-07-19 kl 17:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Postet 18-07-19 kl 17:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fin, Blånn!
Postet 18-07-19 kl 21:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
De har den i ulike farger. Jeg prøvde den først i en lys gråblå, men jeg ville ha litt mer farge så jeg ble glad da jeg fant denne.
Postet 18-07-19 kl 21:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fikk bestilt meg samme jakke, Blånn, men annen farge. Halv pris på XXL i går, så da slo jeg til. Usikker på om jeg vil like fargen, gråblå. Vurderte den lyseblå eller røde.
Postet 22-07-19 kl 12:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Den gråblå var kjempefin den også. Bare jeg som er for mer farger (mannen himlet med øynene over at jeg ikke gikk for den mer nøytrale gråblå).
Postet 22-07-19 kl 13:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Vurderer å bestille enda en og returnere den jeg ikke liker, men det får da være måte på tenker jeg. Ikke er det miljøvennlig heller. Den lyseblå blir dessuten mer skitten.
Postet 22-07-19 kl 13:38 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no