Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 20-10-23 kl 06:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på hjemmekontor i dag for første gang på veldig lenge. I dag skal det blir godt, for det har vært 4 veldig intensive dager denne uka. Både på jobb og privaten. Så i dag skal jeg få lest masse ... som jeg burde få lest for lenge siden.

Og så kan jeg avslutte arbeidsdagen ved første mulige anledning å dra på hytta. Det tror jeg er helt riktig kur nå. Det er meldt veldig mye vind, men da får jeg heller sitte inne og strikke. Jeg tror jeg skal overleve det.
Postet 20-10-23 kl 07:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har siste arbeidsdag i dag (på et vis, jeg har permisjon frem til august) og synes det er rart. Denne jobben har vært en veldig stor del av livet mitt lenge.

Mandag er det skinnende ny jobb, og jeg har allerede fått hyggelige meldinger og bilder fra nye kolleger.
Postet 20-10-23 kl 08:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg håper virkelig at den nye jobben din blir ålreit, Blondie. Det høres ut til å være veldig spennende oppgaver.
Postet 20-10-23 kl 08:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
IOA sin avatar
Jeg jobber halv dag på hjemmekontoret i den vanlige jobben, før resten av helga byr på forberedelser til loppemarked i dag, og gjennomføring av loppemarked i morgen. Mulig jeg er litt koko, men jeg syns det er en veldig hyggelig form for dugnad. Mye fine folk blant korpsfamiliene hos oss altså! Men det er superhektisk også, så det blir nok å henge fingrene i.
Postet 20-10-23 kl 08:41 av IOA IOA er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Jeg føler endelig at hodet er over vannet, på et vis, og gleder meg sykt til storbyhelg med Kaizers-konsert! :nostalgia:
Postet 20-10-23 kl 08:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn.

Hjemmekontor for å vurdere tekster i dag. Jeg "skulle bare" ordne litt andre småoppgaver først, og det har nå tatt over en time.
Postet 20-10-23 kl 09:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Oppdatert 20-10-23 kl 09:34 av Stompa
Gammel
Hjemmekontor her også; våknet til snø på gresset! Nå er det gått over til regn og vanvittig vind. Spent på om min datter kommer seg hjem fra London i kveld........

Kaizers konsert høres strålende ut!

Blondie: Den nye jobben kan umulig være verre enn den gamle tenker jeg!
Postet 20-10-23 kl 09:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Heftig uke på jobb og seminar i helga.
Jeg mistrives når det blir hektisk på denne måten som det har vært på jobb, men innser at det er slik i på de aller fleste arbeidsplasser. Skal prestere og yte mer på kortere tid og med mindre ressurser og mer komplekse system.
Postet 20-10-23 kl 10:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Blondie. Jeg håper at den nye jobben blir bra.

Jeg har avspaseringsdag for å rydde og vaske til stort selskap i morgen. Deilig å gjøre ting litt ordentlig. Det er nydelig høstvær og jeg koser meg med planene for en hyggelig og hektisk helg
Postet 20-10-23 kl 10:21 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra Menton! Her er det send tut farevarsel og alt er stengt. Styret avgjør nå om den planlagte spillingen skal gjennomføres. Varselet varte til nå kl. 10. Men telefonene bråkte like mye her som i Norge.
Postet 20-10-23 kl 10:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag!
Gratulerer med ny jobb, Blondie.
Jeg og mannen har fri idag for å reise på hytta alene, og få litt mer ut av helgen. Skal bli godt å komme bort litt.
Postet 20-10-23 kl 10:55 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
Gratulerer med ny jobb Blondie!

Hjemmekontor på meg også idag. Ute blåser det og er steinkaldt - vi har i det minste ikke snø

Satser på en rolig dag.
Postet 20-10-23 kl 11:01 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har et nokså sløvt hjemmekontor gående her. På tide å skjerpe seg litt.
Postet 20-10-23 kl 11:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Sløvt her også, Toffskij; men ikke min feil at det er så stille.
Postet 20-10-23 kl 11:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her er det veldig min feil.
Postet 20-10-23 kl 11:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde en plan for hva jeg skulle gjøre i dag. Jeg har sånn delvis gjort det, men jeg har gjort himla mye annet også. Det meste av det er definitivt arbeidsrelatert, men det var ikke det jeg skulle gjøre nå. Noen oppgaver er altså så himla mye kjipere enn andre.
Postet 20-10-23 kl 12:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer så mye, Blondie!

Er faktisk litt effektiv i dag.
Postet 20-10-23 kl 12:42 av star star er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er så trøtt! Sitter på kontoret og øynene vil bare falle igjen, kjemper virkelig hardt med å holde de oppe. Godt det bare er timer til helg!
Postet 20-10-23 kl 12:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Helg! Tog snart!
Postet 20-10-23 kl 13:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Samme problem her, Tjorven.
Postet 20-10-23 kl 13:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg er derimot høy på at jeg endelig har fått satt i gang et viktig prosjekt som jeg har klart å prokastrinere så lenge at det ble en stein i skoa. Utrolig godt å se at gode kollegaer står klare for å ta i mot og rulle snøballen videre.
Postet 20-10-23 kl 13:52 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no