Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 14-05-23 kl 06:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
God morgen fra en kanariøy.
Her er klokka 07.50, og solen kom akkurat til syne over hvitkalkede hus. Jeg skal ha meg en kjapp dusj, og så er det ut og handle inn til frokost.
Plan for dagen er absolutt ingenting annet enn å være i solen.
Postet 14-05-23 kl 08:47 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen fra solfylt Vestland. Frokost og kaffe er spist på terrassen.
Postet 14-05-23 kl 08:49 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Så morgenfriske dere er da! Frokost ikke spist, men rundstykkedeig står til heving, så helt ubrukelig har jeg ikke vært hittil i dag. Pollensløv så det holder i dag, undrer om jeg skal holde meg inne i dag, eller trosse det, og angre så det synger i kveld.
Postet 14-05-23 kl 09:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
God morgen. Vaskemaskinen går; jeg har spist frokost og skal hoppe i dusjen. Dagens plan er øvelseskjøre på landevei, plante på kirkegården og bake en kake til dugnad.
Postet 14-05-23 kl 09:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi sitter på verandaen i morgensola, snart skal vi fikse på det nyervervede stedet på en campingplass ved kysten. Tror det blir en nydelig vårdag.
Postet 14-05-23 kl 10:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Forkost på verandaen i morgensol her også. Nå har jeg kommet meg på jobb for å hjelpe museumsbesøkende og iskjøpere i solen.
Postet 14-05-23 kl 11:31 av tink tink er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
I dag skal vi grille på trass. Kjøpte grill i går og da skal den brukes selv om været ikke automatisk tilsier grilling.
Postet 14-05-23 kl 12:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Grillmat er knallgodt Fersken, likte grilltrassen

Jeg vasker (har en liten snikpause )
Postet 14-05-23 kl 15:41 av him him er ikke aktiv
Gammel
Fersken: Vi kjøpte grill for to uker siden og har grillet hver dag i to uker, kun laget middag en dag inne. Lettvint og greit.
Postet 14-05-23 kl 22:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Grillingen var en suksess! Maten smakte bra og vinden var slik at røyken gikk inn i leiligheten. Selv omndet var en av årsakene til at vi kjøpte grill var å slippe stekeosen innendørs.
Postet 14-05-23 kl 23:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no