Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 29-04-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Solen skinner. Snart på vei ut.
Postet 29-04-17 kl 09:13 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornings! Her er vi bare to i huset – mannen og Secunda er i Paris, gitt. Men Prima og jeg finner vel på noe bra, vi også.
Postet 29-04-17 kl 09:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
To av tre er våkne, faktisk yngste som sover!

Fått sendt inn selvangivelsen, så da kan jeg krysse av for det. Planen ellers er å få overført en telefon til en annen, kjøpt en Laptop og bestilt årets sommerferie.
Postet 29-04-17 kl 10:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi er på utendørs fotballcup. Heldigvis varer den ikke så lenge.
Postet 29-04-17 kl 10:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Vi er tidlig oppe på en lørdag, til oss å være; Poden har optikertime om en halvtime og snekkeren kommer også omtrent da for å jobbe videre med gangen vår. Senere på dagen er det Rasmusklubb og teater, så vi skal da få ganske mye ut av dagen.
Postet 29-04-17 kl 10:28 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg og mini er på hytta. Han sitter på platten med saftis og bey blade og jeg støvsuger og rydder litt. Etterpå skal vi male litt på redskapshuset og spille ball på låven. Veldig fint her nå så vi koser oss!
Postet 29-04-17 kl 11:01 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Morn!
To av tre er syke, feber og forkjølelse og så plusser vi på allergi fra hell. Herlig.
Så mannen er ute å løper, trener seg opp til et løp han skal være med i om et par ukers tid, jeg og vesla ligger i hver vår del av sofaen med hver vår iPad og nyser, fryser og hoster.
Godt det er en ekstra fridag på mandag!
Postet 29-04-17 kl 11:09 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Relativt tidlig oppe her i dag også, med to jenter som var så glade for å se meg at en skulle tro jeg var borte lenger enn et døgn.

Litt jobbing unnagjort, nå er det snart frisørtime for meg, og i ettermiddag er det ballettforestilling. Gleder meg, de små vimsene har blitt ordentlig flinke etter to år på barneballett.
Postet 29-04-17 kl 11:13 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Sol og te før vi kjører etter resten til hytta. Alene med de to største i går kveld og det er veldig godt innimellom.
Postet 29-04-17 kl 11:42 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Jeg er på sen frokost/brunsj. Ute er det sol og vakkert. Planen for dagen er tur på XXL etter vårklær til barna. Hallsko til mellomste (igjen...), vårsko til eldste, softshelljakke til mellomste og eldste og allværsjakke til minstemann. I tillegg håndball til minstemann. De går opp i ballstørrelse 1. mai. Og så må uniformsjakka til minsten leveres på rensing. Han har vokst litt siden i fjor.

Etterpå må det ryddes her for minsten skal ha overnattingsgjest. Kjellerstua må graves fram.
Postet 29-04-17 kl 12:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg har ein stykk misfornøyd gut i hus. Og to jenter som berre fordufter inn på rommene sine. Må handle i løpet av dagen og muligens ein tur innom ikea. Men då må den misfornøyde guten gå med på å bytte rom med lillesøster først
Postet 29-04-17 kl 13:31 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er i Belgia. Med glad basununge som snart skal øve for siste gang før korps-EM i morgen formiddag. Jeg strikker på hotellrommet. Og har tre plater Milkasjokolade.
Postet 29-04-17 kl 17:57 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no