Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 06-01-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Mini kom luskende oppi vår seng klokka litt over seks og spurte om han fikk stå opp. Han fikk et kontant nei og sovnet. Våknet nå ti på åtte. Det er litt mer menneskelig tid. Idag skal hele familien i alpinbakken. Mini gleder seg til å prøve.
Postet 06-01-18 kl 09:04 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært våken en stund, baker til helgas bursdagsfeiringer. Håper å få til en skitur på et tidspunkt også, det er fantastisk føre!
Postet 06-01-18 kl 09:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Sovet dårlig og våknet av de vanlige irriterende lydene i helgene, kaffe på gang og ingen planer for dagen.
Postet 06-01-18 kl 09:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fantastisk himmel ute nå. Bare meg oppe så langt. Jeg har til gjengjeld laget kaffe, stekt rundstykker, laget eggerøre og fyrt i ovnen. Breakfast for one...... venter på at minste pjusklingen skal våkne, så jeg får sjekke formen hennes. Temmelig brakkesjuk etter snart en uke på sofaen. Vel, lørdag here we go!
Postet 06-01-18 kl 10:00 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
På hytta. Snart ut på ski.
Postet 06-01-18 kl 10:22 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
God morgen.
Planen her er visst nok Little Big Planet sier vesla, en tur ut langs sjøen med hunden sier jeg, tour de ski sier mannen og take away kinamat er vi alle enige om. Tenker det blir en god blandings.
Med andre ord en meget avslappet lørdag.
Postet 06-01-18 kl 10:31 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg var Statholdergaarden i går kveld og skal til pers igjen i kveld med stort selskap. Den yngste hunden er lånt bort, pøbelprinsessen er på lørdagsskole og den eldste hunden nekter å stå opp før mannen står opp, så her er det fred og fordragelighet, kaffe og mac. Snart ryker all pynten av juletreet. Må bare ha minst en kopp kaffe til først.
Postet 06-01-18 kl 10:50 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag! Sov til ni, slukket et par branner (aka krangling og drama) og har omsider fått spist frokost.

Jeg og eldste skal på juletrefest i dag, mens minste og mannen skal i bursdag. Kan være helt ok å dele dem noen timer.
Postet 06-01-18 kl 11:01 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg ser ut på blå himmel med lett islett av rosa, kvit snø og snøkledde åsar bak huset. For ein plass eg bur på. Eg skal visst på date i kveld. Umph.
Postet 06-01-18 kl 11:08 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg må få stelt litt med bilen min i dag. Å bli spraya ned med saltlake to gonger på rappen, er ikkje bra. Så burde eg gått ein tur, men vil og sjå skiskyting og Tour de Ski. Mange I-lands problemer med andre ord.
Postet 06-01-18 kl 11:35 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
17 blå ute og vi er klar for en dag på nedoverski. Jeg har ørten lag med ull og dun, og håper det holder.
Postet 06-01-18 kl 11:47 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Her er det Nrk Super på jentungen, jobb på meg, og snorking på hund og mann. Deilig vær, da! Må ta med meg boffen på tur snart.
Postet 06-01-18 kl 11:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Slag nummer N i Den Store Brødrekrigen.

I dag skal jeg vaske bad, rydda bort jula og legge sammen et tonn med tøy. Vurderer å sende mann og barn ut, så kan mannen vaske resten av huset etterpå.
Postet 06-01-18 kl 12:10 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen . Jeg har vært oppe en stund, rydda vekk jula i kjøkkenet, stua tok jeg i går.

Tror jeg og lillebror skal dra på bruktbutikken og se om vi finner et tvbord til han.
Postet 06-01-18 kl 12:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Her er det fredelig. Det står selvsagt håndball på planen både i dag og i morgen. Mellomste skal spille seriekamp i Rygge, minste har hjemmekamp. Godt vi er to foreldre og har to biler.

Men først frokost.
Postet 06-01-18 kl 12:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God lørdag! Vi oppdaget for en halvtime siden at det var førti minutter til juletrærne skulle hentes utenfor her. Så da fikk vi det ørlite travelt, men nå står treet pent og venter sammen med de andre.

Planen for dagen er ellers å få med seg Olafur Eliasson-installasjonen på Astrup Fearnley (siste sjanse denne helgen) og ikke stort annet, egentlig.
Postet 06-01-18 kl 13:27 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er syyhyk. Snørrproduksjonen når uante høyder, bomull i hodet og bihulene er vonde. Det er likevel en del som må gjøres i dag, så det er bare å sluke kaffen og sette igang resten av gjengen.
Postet 06-01-18 kl 13:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God bedring, Fersken!

Jentungen har bestemt seg for å ri ponni i dag, så da skal vi vel det da.
Postet 06-01-18 kl 13:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Jeg innser at jeg snart må ut og måke snø.

Pakke bort jula og bøtte mer kaffe først.
Postet 06-01-18 kl 13:51 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Gipset høyrearm gjør meg en smule rastløs! Jeg har gått tur mens snøen lavet ned. Nå har jeg fått meg lunsj og satt resten av gjengen min i gang med å fjerne siste av julepynt
Postet 06-01-18 kl 14:21 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn, vi sitter på toget til London på vei til Harry Potter-utstilling på British Library. Det må bli gøy, tror jeg!
Postet 06-01-18 kl 14:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Oi, Toffskij, min yngste sønn er på Harry Potter-tur med faren sin i London i helga!
Postet 06-01-18 kl 14:39 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Heldige dere, Toffskij! Vi snublet over den i høst en helg, men da var det utsolgt for billetter.
Postet 06-01-18 kl 14:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Regner med at dere møtes, er jo ikke så mange ute i London.
Postet 06-01-18 kl 14:42 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har sovet godt og lenge, trent og sett mellomste spille håndball, og sånn går nu helgene fram til mai...
Nuh er vi hjemme, sport på tv og litt vasking og rydding på planen.
Neste uke blir spennende og krevende, skal ta vitenskapsteorimodul på masteren min så det er vel bare å brette opp ermene. Se om jeg får sett litt på innleverte relevante masteroppgaver også. Jeg må jo finne problemstilling... :angst:
Postet 06-01-18 kl 14:51 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg leste et kommentarfelt. Fulgte ei lenke på Facebook fordi en venn hadde kommentert, og nå har jeg mista trua på menneskeheten.

Jeg trenger en stor kopp te, en sjokoladetrøffel og en frøkatalog.
Postet 06-01-18 kl 14:52 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er på shopping med tiåringen, og hun både a) har begynt å utvikle en ganske kul stil og b) foretrekker min størrelse. Win-win!

BM har aldri hatt storesøster
Postet 06-01-18 kl 16:40 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
:sukk: Jeg skjønner ingenting. Vi hadde influensagreier i jula, men nå er jeg syk igjen! Plutselig har jeg blitt verre, og ganske mye verre. Æsj as.
Postet 06-01-18 kl 17:27 av Joika Joika er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Harry Potter-utstillingen var fantastisk!
Postet 06-01-18 kl 19:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har hatt en sjelden tur til storbyen med minstemor, måtte bytte en julegave på Zara. Der var resten av byen også. Bra jeg ikke dro alene, lilletøtta har jammen sin helt egne stil, jeg hadde valgt noe helt annet enn det hun landet på. Så koste vi oss med litt mat i Ø før vi tok toget hjem. Mannen ryddet julen ut mens vi var ute, har aldri så stor stue som rett etter at juletreet er kastet ut! Studenten har vært på lesesalen og mellomste spiller skolerevy, premiere i dag! Spent på å høre hvordan det gikk, vi skal se den i morgen.
Postet 06-01-18 kl 21:36 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no