Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 12-11-19 kl 07:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg har allerede kjørt størstemann på skolen, altfor tidlig. Men de skal på teknologifestival et par timers kjøring herifra.

Snart vekke minstemann, få han på skolen så meg selv på jobb etterpå.
Postet 12-11-19 kl 08:03 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Fortsatt syk her, men får vel komme meg på jobb. Ungene starter kl. 9 i dag så vi tar en rolig morgen.
Postet 12-11-19 kl 08:21 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Den fine snøen som lå i går er gått over til regn og holke.
Postet 12-11-19 kl 08:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Nystekte vafler til frokost! :hotellfrokost:
Postet 12-11-19 kl 08:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Nydelig vinterdag her. I dag kommer min nye sjef innom for å starte litt. Vi vet ikke når oppstart blir enda, men kommer til å starte arbeidet nå. Spennende!
Postet 12-11-19 kl 08:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Spennende med ny sjef, Blå! Nyt vinterdagen enn så lenge. Det er jo meldt regn i ettermiddag og kveld.
Postet 12-11-19 kl 09:22 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg må innrømme at jeg lurer litt på hvor du jobber, Blånn. Jeg tror jeg har en viss peiling, men jeg er sannerlig ikke sikker.

Jeg hadde mitt siste møte som leder for driftsleder på knertens skole i går. Rektor ba pent om at jeg kunne engasjere meg politisk slik at jeg kunne fortsette som politikerrepresentant, men jeg kjenner at det er godt å være ferdig. Selv om det er litt vemodig å gi seg etter så mange år. Jeg har følt det som et meningsfylt verv. MEN; så kom jeg hjem og det viste seg å være mye å ta tak i på fotballaget jeg er lagleder for. Der er det kaos nå. Så jeg skal ikke kjede meg.
Postet 12-11-19 kl 09:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Regn, slaps, mørkt og begravelse senere i dag. Blir ikke mer november enn dette. Lurer på om jeg skal jukse meg til litt adventslys snart, får sjekke ut toleransen i det nye borettslaget.
Postet 12-11-19 kl 09:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Klar for jobb.
Har "gått" fra kjøkken til stua med andre ord.
Klarte å gå mine første skritt i går, ingen andre en meg kaller det gåing men pytt pytt. Klarte selvsagt å overdrive så selv med smertestillende har jeg sovet dårlig i natt.
Postet 12-11-19 kl 09:36 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er på jobb og har rutinearbeid i dag da. Litt deilig med beina godt plantet høyt, sjal rundt skuldrene, musikk i øret og punching i Excel. Livet er ikke så verst.
Postet 12-11-19 kl 09:50 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har fri i dag. Og nu, jäklar, sier jeg bare – jeg skal ha kjøretime til tross for at jeg har hatt lappen i 31 år. Jeg tar konsekvensen av at jeg ikke kan lukeparkere og er ræva på rygging, så nå betaler jeg det hvite ut av øyet for å lære det en gang for alle. Folk sier: Det er jo bare å øve, men ikke f om jeg kommer meg opp av sofaen for å dra ut og øve på lukeparkering frivillig.
Postet 12-11-19 kl 10:42 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Imponert Divine! Snakk om å ta tak i noe man ikke er god på.
Postet 12-11-19 kl 10:48 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie: Her hang en nabo opp julelys ute på lørdag, 9.november. Litt tidlig, men det var så fint ute i går da trærne var fulle av snø og det lyste så fint, skikkelig julestemning.

Pøsregn i sør, så at jeg ikke rakk å kjøpe akebrett i går gjorde ikke noe.
Postet 12-11-19 kl 10:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er helt for å starte på julemusikk og adventslys for å få november til å bli litt lysere.
Postet 12-11-19 kl 10:58 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
I ettermiddag tror jeg at vi må smake litt på pepperkaker. Vi har vært flinke som ikke har kjøpt enda, men nå holder det hardt.
Postet 12-11-19 kl 11:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så bra, Divine! Jeg tenker stadig at jeg burde tatt noen timer og lært å kjøre med henger, men har ikke kommet så langt. (Har øvd litt med mannen, men det hadde vært gøy å kunne det ordentlig).
Postet 12-11-19 kl 11:48 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no