Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 15-11-19 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Endelig fredag! Masse program denne helga, men etter jobb i dag skal jeg ligge pal på sofaen, forhåpentligvis sammen med en haug unger.
Postet 15-11-19 kl 08:47 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 15-11-19 kl 12:54 av Timar
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har også en usedvanlig travel helg foran meg, men jeg er i Oslo og det er nesten bare koselige ting som skal gjøres.

I dag skal jeg først jobbe, så gå på skikkelig bra yoga og deretter spise bursdagsmiddag (på forskudd) på fiin restaurant. Jeg og mannen min har nesten bare møtt hverandre i døra de siste ukene, så noen timer sammen på restaurant blir veldig bra nå.
Postet 15-11-19 kl 09:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg skal en halv dag på alumnisamling på UiO i dag. Temaet er fagfornyelsen (ikke mye annet man jobber med om dagen). Minsten har invitert over en kompis på overnatting. Det blir fint.
Postet 15-11-19 kl 09:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har en veldig travel arbeidsdag, men heldigvis en ganske rolig helg. Jeg skal riktignok ha en treåring på overnatting, men satser på at det bare er kos.

Kanskje vi kan bake litt julekaker?
Postet 15-11-19 kl 09:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er fortsatt syk, og jobber hjemme. Ingen store helgeplaner her heller, bli frisk og lese til eksamen om 3 uker.
Postet 15-11-19 kl 09:40 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Endelig fredag!
Er litt lei av jobb og folk som sliter om dagen så blir godt med helg. Travel dag først, men så blir det taco med søstersen med familie. Fyring i ovnen og rolig helg i vente. Blir fint!
Postet 15-11-19 kl 09:41 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God dag, på jobb, har sovet godt.
Postet 15-11-19 kl 10:25 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Her er det ikke spesielt rolig helg i vente. Jobbing i vanligjobben først, og så rett på tre helgevakter i andrejobben. Gleder meg til neste helg!
Postet 15-11-19 kl 10:37 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det var godt å sove i egen seng igjen, selv om hotellsengene har vært gode, så er det noe eget med egen seng.
Postet 15-11-19 kl 10:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fredag blir finfint, ja! En haug møter først, men så er det fri, og jeg skal på teater og greier! Det blir bra. Helgen er sånn passe aktiv, men skal være rom for å slappe av også.
Postet 15-11-19 kl 10:40 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Første dag denne uka på kontoret. Litt godt å sitte med papirarbeid også.

I helga skal vi til snølagt hytte med vennefamilie. Det blir koselig! Men først litt mer fakturering, korrektur og dokumentasjonsjobbing.
Postet 15-11-19 kl 11:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Jobber og jobber, lei hjemmekontor.
Legetime i dag, da skal jeg spørre om kjøring.
Ferdig med Skypemøte, fått knotet litt på engelsk.
Heldigvis er svensken som var med i samtalen like dårlig som meg, men det blir så tydelig når en av de som er med på "møte" er engelsk. Men hun bor og jobber der også.
Postet 15-11-19 kl 12:27 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Siste helg i år uten mer eller mindre fastlagte planer, nå braker det snart løs med bursdagsbonanza, julebord og feiringer.
Postet 15-11-19 kl 14:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Begravelse for 23-åringen på jobb som døde så brått for en uke siden. Trist dag. Vi fra jobb gikk ut og spiste etterpå og var sammen. Det var et lyspunkt.
Postet 15-11-19 kl 17:15 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no