Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 16-11-19 kl 11:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
Først? Juhu!

Vært oppe noen timer, jobbet litt og surret litt. skal snart kjøre et uvisst antall jenter på trening (og jobbe mens de trener), og så trene selv etterpå. Taco og Skal vi danse-finale i sikte seinere! Blir bra, det.
Postet 16-11-19 kl 11:28 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Lørdag er deilig. Me skal ut og handle litt og så skal ungen på kor, så er det skal vi danse-finale hos gode venner med pizza, og ho venninna mi lager sykt god pizza!!
Postet 16-11-19 kl 11:39 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har bursdag og feiret med kaffe i pysj i sofaen og superfine gaver. Hundene og jeg har fått matchende gensere! Og den fine kjæresten til pøbelprinsessen har kjøpt to veldig fine bøker som er spesialbestilt til akkurat meg - fantastisk omtenksom gave! OG så får jeg symaskin når jeg er hjemme igjen fra ferien som jeg drar av gårde på i kveld. En ukes tantetur til et hus på en klippe rett ved havet blir ikke feil.
Postet 16-11-19 kl 12:44 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Oppdatert 16-11-19 kl 12:56 av Pøblis
Gammel
LilleT sin avatar
Gratulerer med dagen, Pøblis!
Postet 16-11-19 kl 12:49 av LilleT LilleT er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært våken siden kvart på åtte for det var da eldste ringte. Lest ferdig en bok, begynt på en annen, satt på en vask og ryddet stua. Må en tur ut ettrpå.

Gratulerer, Pøblis
Postet 16-11-19 kl 13:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen. Lite planer i dag. Må få levert minsten sin uniform på rens. Og så skal vi til mamma og pappa på middag.
Postet 16-11-19 kl 13:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Pøblis!

Jeg har IKKE tenkt meg ut med en nødvendig i dag. Skal spille konsert litt senere i dag, det er det eneste jeg har tenkt å gjøre i dag.
Postet 16-11-19 kl 13:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hurra for Pøblis .

Idag har jeg glorie rundt hodet: ferdig trent og har bakt 3 kaker til besøk i morgen. Klesvask i siget også.
Postet 16-11-19 kl 14:17 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Pøblis, og god tur!

Levert litt ting til bruktbutikk og nå gjøres det litt rent.
Postet 16-11-19 kl 14:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer, Pøblis!
Postet 16-11-19 kl 15:40 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no