Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 27-08-22 kl 06:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Våknet tidlig. Vi skal i konfirmasjon til venner. My stryke litt klær snart. Meldt flott vær.
Postet 27-08-22 kl 07:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Her øser regnet ned. Skal på konsert i kveld, en kollega skal bl.a spille på hørdi gørdi eller noe sånt, er spent på å høre.

Ellers ikke store planene i dag.
Postet 27-08-22 kl 08:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Øsregn her ute. Puddelen ville ikke gå morgentur. Flaks for han at han ikke våknet i et telt noen kilometer fra bilen, som planen egentlig var.

Jeg har vondt i nakken og skuldrene. Typisk "hei, nå må du roe litt ned"-melding fra kroppen.
Postet 27-08-22 kl 08:48 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fotballcup med mini nå snart. Og så blir det god gammeldags fest på lokalet i kveld. Sånn type fest jeg ikke har vært på siden ungdommen. Det er duket for veteranfest i bygdeungdomslaget i regionen og det er bare å finne frem danseskoa og kondisen jeg ikke har. Minibusstur med de herfra klokka seks og jeg er redd det blir full overtenning og allsang innen en time. Hele søskenflokken på fire skal avgårde og spår veldig veldig vond søndag. Kjenner min indre småharry syttenåring bobler litt over mens jeg nynner på Hellbillies.
Postet 27-08-22 kl 09:13 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Bra valg, Heilo!

Her skal det visstnok ikke regne på en stund, så jeg får kjøpe terrassebeis og håpe det står seg, selv om skyene..
Jaja, hagen skal jeg i hvert fall herje litt med, og plante en rosebusk i fikk til bursdagen.
Postet 27-08-22 kl 09:17 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Rolig morgen, det gjør seg etter en hektisk uke. Planen er å gå en tur til byen og ellers bare slappe av.
Postet 27-08-22 kl 09:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
I dag skal vi bruke noen billetter som har ligger i appen i over 1 år.
Ellers ingen planer.
Postet 27-08-22 kl 09:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er veldig travelt på jobben, så jeg har hjemmekontor i noen timer fremover. Og håper at jeg får med meg knertens andre kamp på cup i dag.

Egentlig er jeg lettere euforisk. Knerten har nemlig har en kompis på overnatting i natt, og det har ikke skjedd siden før korona. Jeg blir veldig glad over at han turte å spørre kompisen uten å være redd for å kanskje få et nei.
Postet 27-08-22 kl 09:55 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Kaffe og hundekos i sofan. Mannen har endelig kommet til Liverpool etter en strabasiøs tur, med kansellert fly fra Frankfurt i går ettermiddag og leting etter alternative reisemåter som innebar å rekke kampen i dag. Jeg er sliten selv etter å ha hjulpet til og observert fra sidelinjen.
Postet 27-08-22 kl 10:02 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Så koselig Tjorven!
Postet 27-08-22 kl 10:02 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Eldste er på studietur og jeg koser meg veldig med å se alle snappene han sender. De er i Serbia for å lære om folkemusikk og det er så herlig å se hvordan de får kontakt gjennom musikken.
Postet 27-08-22 kl 10:27 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har trent med pt. Nå skal jeg strikke litt før jeg går løs på huset.
Postet 27-08-22 kl 12:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi har vært på gamlekontoret og hentet møbler som skal videre til landstedet. Etterpå trengte jeg en liten dupp på sofaen, så kroppen min prøver visst også å si meg noe.
Postet 27-08-22 kl 13:29 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Usigelig trøtt - tror kanskje det har med å gjøre at jeg hentet jenter på fest og kom hjem i to-tiden.
Rolig dag, nesten. Vært på shopping, bakt rundstykker, vasket klær og baker pizza.
Postet 27-08-22 kl 16:30 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har lært ungene å vaske bad, tørke støv og støvsuge, og det var så anstrengende at jeg sovna et par timer i utesofaen. Burde gjort hagearbeid, men pytt.
Postet 27-08-22 kl 18:48 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har vært i byen og kjøpt femtiårsgave til mannens søster, og så har jeg vært i Botanisk hage og sett lotusen blomstre i Victoriahuset. Er litt trøtt etter veldig hyggelig fest i går, og godt fornøyd med at det ikke er noen planer for i kveld - eller for den del i morgen!
Postet 27-08-22 kl 19:22 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no