Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 27-12-22 kl 06:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar


Jeg er på jobb, har fått i meg en del kaffe, og skal straks i gang med varetelling.

I ettermiddag er det pinnekjøtt som står på menyen, som skal spises sammen med mine foreldre.
Postet 27-12-22 kl 08:59 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Straks på vei til fjellet noen dager. Alpinbakken venter.
Postet 27-12-22 kl 09:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jobb
Dypt i noe nyregreier, eller, tar en liten pause..
Postet 27-12-22 kl 09:04 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har tatt fri hele romjulen, så jeg har nettopp veltet meg ut av senga. Nå straks er det snømåking.
Postet 27-12-22 kl 09:19 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg skal på fysisk møte i beg av januar langt hjemmefra, og sitter og forbereder meg til det.
Har kaffe, fyr i peisen og det snør ute. Livet er bra!
Postet 27-12-22 kl 09:51 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Har logget meg på hjemme for å ta unna det som har dukket opp i jula.

En jul som det forsåvidt er greit er over. Vi har ligget med korona en etter en. Heldigvis klarte vi sammen å få både pinnekjøtt og kalkunbryst på bordet på julaften, men det kostet krefter, så 1. juledag var jeg helt utslått igjen. Men, men, nå er alle på bedringens vei heldigvis.
Postet 27-12-22 kl 10:04 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
20 min på senteret og 3 av 4 bytter gjort (feil str), innkasserte flax gevinst og kjøpt julepapir til halv halv pris.
Postet 27-12-22 kl 10:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Har vært og trent og spist frokost. Nå er det endelig den sløve juleferien jeg så sårt trenger. Skal sløve resten av dagen, bortsett fra en tur med hunden. Så til en venninne i kveld for skravling, ost, kjeks og vin
Postet 27-12-22 kl 11:16 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her er det sjakk i noen timer i flere dager, så jeg pusler med mitt. Ser på litt, men ikke i seks timer i strekk.
Postet 27-12-22 kl 11:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Solbrent gjeng her. Sola er skarp ass!! Kjører faktor tretti og femti,men allikevel rosa gjeng. I morgen en del tid i bil og litt kultur og sightseeing.
Postet 27-12-22 kl 11:20 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg valgte å ikkje stå opp i dag tidleg. Småsov, surfa på mobil, småsov enda litt og starta dagen rundt 13. Akkurat i dag var det det riktige.
Postet 27-12-22 kl 13:14 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
På fjellet, snø og mye vind, så slalåmanlegget er stengt.
Postet 27-12-22 kl 13:43 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no