Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 16-07-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Grå søndag, men langt fra så våt som først spådd. Helt greit vær, egentlig - det er verre å reiser fra hytta når sola skinner. Vi skal avgårde og besøke venner litt her og der. Resten av året bor vi 20-30 minutters kjøring fra hverandre, og sees nesten aldri, men vi møtes om sommeren med mange timers kjøring.
Postet 16-07-17 kl 09:43 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Storebror er på overnatting og lillebror sover, jeg leser tørst og surfer litt sånn innimellom.

I dag SKAL jeg gå meg en tur og ellers så må jeg nok vaske litt klær.
Postet 16-07-17 kl 10:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sitter på verandaen i sydlige strøk, ser på ungene badet et par meter unna, og nipper til dagens første drink. Livet er i grunn helt okey på ferie.
Postet 16-07-17 kl 11:03 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her er deg regn og grått ( har jo hatt en dag med sol må vite) har sovet elendig, første kaffen ble tynn skvip så må lage ny nå.
Lei hytteliv.
Postet 16-07-17 kl 11:07 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Litt grått her, regn i natt. Også sovet elendig. Må opp og lage kaffe.
Postet 16-07-17 kl 11:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi nærmer oss søndagsfrokost, men etterpå er det tilbake til flyttekassene, gitt.
Postet 16-07-17 kl 11:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Vi bor på superkoselig hotell i gamlebyen i Firenze med veldig bra wifi. Den eneste ulempen er at frokosten bare serveres til 09.30, så vi må opp i grisotta hver dag. Ikke så dumt for å komme seg ut før det blir på det aller varmeste, da. Nå skal vi en tur over Arno for å se på utsikten fra Piazzale Michelangelo, og så kanskje finne et myntvaskeri etterpå. Work, work, work.
Postet 16-07-17 kl 11:43 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi er litt nummen her på paradisøya vår etter nyheten om en fatal båtbrann som involverte 2 av øyas kjære.
Postet 16-07-17 kl 12:06 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Så forferdelig, CD

Vi har puttet unger, lydbøker, regnklær og badeklær, og alle varianter derimellom, i bilen og skal krysse landet på tvers. Med unger som ikke er spesielt glad i å kjøre bil, og som begynner å bli lei av hverandre allerede.

"Mamma, hvor lenge er vi framme?" Vi har kjørt i 20 minutter..
Postet 16-07-17 kl 12:11 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Så grusomt CD.
Postet 16-07-17 kl 12:13 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Pamina sin avatar
Så tragisk, Candy!

Her er vi totalt døgnsnudd, været er varmt og det skal vel bades og spilles og grilles i løpet av dagen. Lese og lytte til lydbøker tror jeg også står på programmet, ferie er slitsomme greier.
Postet 16-07-17 kl 12:16 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Uff helt forferdelig CD.

Vi våknet nå. Dagen bør gå til pakking egentlig. Ferie del 2 i morgen.
Postet 16-07-17 kl 12:26 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Candy, så forferdelig!

Vi er hjemme i sofaen. Sto opp klokken tre i natt for å ta fly hjem fra Gatwick. Har hatt en topp ferie, så bør fokusere på det i stedet for å la postferiebluesen ta overhånd, men klarer det ikke helt. Mannen skal jobbe i dag og jeg skal trene, så det ble nesten hverdag med en gang. Fjortenåringen er igjen i England. Må innrømme at det er litt deilig.
Postet 16-07-17 kl 13:08 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Pakke pakke pakke.
Postet 16-07-17 kl 13:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Så fælt, Candy!

Vi er på toget i retning Utrecht. I kveld er det åpningskamp i EM i fotball for damer mellom Nederland og Norge, og vi har billetter til en helt utsolgt kamp. Jeg gleder meg skikkelig.
Postet 16-07-17 kl 14:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Triste greier, Candy!

Det blir sikkert helt topp, Tjorven!
Postet 16-07-17 kl 16:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Den er ille, Candy.

Har krøpet ut i sola etter nattens og formiddagens høyst tiltrengte regnskyll. Mannen jobber som bare det med å ferdigstille hyttas gjestedo, så det er veldig fint at de varslede gjestene meldte forsinket ankomsttid med et par timer.
Postet 16-07-17 kl 17:40 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Så grusomt, Candy!
Postet 16-07-17 kl 18:22 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no