Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 07-08-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Mårn.
Postet 07-08-18 kl 08:13 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Morran.
12 t på jobb venter, så her er det bare å sette i gang.
Postet 07-08-18 kl 08:39 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings. Her er det hjemmejobbing og legebesøk med eldste på plakaten. Lå og dro meg litt ekstra, nå er det frokost, kaffe og sakte oppstart av jobb.
Postet 07-08-18 kl 08:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Tirsdagsknekken etter ferien er et faktum. Men det kan vel bare gå oppover fra her?
Postet 07-08-18 kl 08:49 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn! Her har det vært varemottak med komplikasjoner. Trucken sa takk for seg (ventet og fryktet), men vi rodde det i land med palleflytteren vår.

Ut på truckjakt!
Postet 07-08-18 kl 09:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hva er det egentlig du produserer, Eia?

Her er det sykt barn dag, tvillingene har vært hos mormor i helgen og en av de kom hjem med noe influensalignende greier og feber, så da tenker jeg det er lurt å holde de hjemme og ikke pushe AKS i dag.
Postet 07-08-18 kl 09:07 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på Gardermoen og skal snart ombord på et fly til Evenes. For en gangs skyld har vi konkludert med at Skype ikke helt gjør jobben.

Samtidig forsøker jeg å fjernstyre knerten som skal være på sommerskolen kl 9. Foreløpig tyder ting på at han ikke er helt i gang. Men han bor 10 minutters gange unna, og det er jaggu ikke så mye 10-åringer skal rekke om morgenen. Å gre håret bruker han i hvert fall ikke tid på.
Postet 07-08-18 kl 09:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet blid og fin etter påfyll i går kveld. Denne sommeren har jeg blitt minnet på at jeg blir blidere av å være sosial, så det akter jeg å fortsette med.
Postet 07-08-18 kl 09:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Tirsdag. Fortsatt ikke helt klar for hverdagen kjenner jeg. Men det går seg vel til.
Postet 07-08-18 kl 09:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er i "nytt semester, nye muligheter"-modus, til tross for at jeg er i samme gamle jobb. Rakk å trene før jobben i dag, så nå er målet at det blir en vane noen ganger i uka.
Postet 07-08-18 kl 09:50 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Artikkel om hvorfor vi er slitne etter ferie.
https://www.nettavisen.no/nyheter/in...423520331.html
Postet 07-08-18 kl 10:14 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Sykkel til jobb, core/strength i treningsrommet etterpå. Dette har potensiale til å bli en god vane!
Postet 07-08-18 kl 10:56 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Levert to gutter på sjøspeierleir, kun dagsleir, og på jobb. Var fryktelig sliten i går, sånn langt inni margen sliten. I seng før kl 23, men sov dårlig.
Postet 07-08-18 kl 10:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har vært på jobb før 8 flere dager på rad og det er vist så uvant for kollegaene mine at det er blitt en snakkis.
Postet 07-08-18 kl 11:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
@fersken: Det hadde det blitt her også om jeg gjorde det. Eller, kanskje ikke når jeg tenker meg om. Det er ikke akkurat flust av folk før 8 her.
Postet 07-08-18 kl 11:22 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Sykkel til jobb, 10 min styrke før dusj, og så et brutalt møte med sjefen.
Postet 07-08-18 kl 11:40 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Morn ja. Hverdagen er i gang for mitt vedkommede. Babyen har startet på sfo, mens gutta går og slenger fortsatt. Det er egentlig ganske deilig, for da kan jeg snike meg til alenefrokost i fred og ro.
Postet 07-08-18 kl 11:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Her produserer vi produkter i stål, Palmen.
Postet 07-08-18 kl 11:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.
Tradisjonen tro har jeg begynt å sove til 9.30-10 sånn en uke før jeg begynner på jobb. Ellers i ferien har jeg våknet mellom 7 og 8.

Rolig her enda, lillebror sover og jeg ser litt på tv og sørfer.
Postet 07-08-18 kl 12:03 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
PT-time før jobb, og så ymse planlegging av neste uke og forsøk på å ta unna en del jobb før jeg skal ha fri resten av denne uken. Er det noen FP-ere som skal på Arendalsuka?
Postet 07-08-18 kl 12:07 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har arvet mannens kraftige sommerforkjølelse, nyser, renner av øyne og nese i ett kjør. Men må jo jobbe seff, hjemmekontor var planlagt, og noe annet er utenkelig sånn som jeg pøser ut basilusker kontinuerlig! I dag skal jeg følge snart 12-åringen til Bergens-toget, første gang helt alene på den turen. Mor er nervøs, barnet er strålende fornøyd og gleder seg. Det går nok helt fint, skal vi se!
Postet 07-08-18 kl 13:03 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
En dag forsinket har jeg endelig fått tømt bilen for alt jeg ryddet ut av kjellerboden på søndag. Som forventet var det bare miljøtorget som var villig til å ta imot det, dessverre. Nå skal det sies at lukten i bilen tilsier at det var MYE fukt i alt sammen, så mulig det var det eneste rette uansett.

Nuh skal jeg trene.
Postet 07-08-18 kl 13:19 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Jeg har lyst å dra på Arendalsuka, er jo bare en time unna, men har ikke fri og klarer neppe å få dratt.
Postet 07-08-18 kl 14:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg maler og maler og maler. Vil få ferdig hagemøblene før ferien er over, så jeg kan flate ut der etter jobb til uka.
Postet 07-08-18 kl 15:34 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Juhu! I dag fikk jeg nytt token til fjernarbeidsløsningen. Hvorfor i huleste fikser de sånt midt i juli når så og si alle skoleledere har ferie? Det samme med tvungent passordbytte...

Jeg har pt-time i kveld og gruer meg siden jeg er støl etter timen på søndag. Dette blir vondt.
Postet 07-08-18 kl 16:37 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Jeg skal jobbe på Arendalsuka. Jeg har to arrangementer på tirsdagen. Tror ikke jeg får sett så mye annet, dessverre.
Postet 07-08-18 kl 18:14 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Burde være der, men arbeidsgiver prioriterer annerledes
Postet 07-08-18 kl 19:45 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Er du i bartebyen den uka Missa? For dit skal jeg...
Postet 07-08-18 kl 20:44 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg ar laget ting som skal fremføres i Arendal til uka. men skal jeg dit? Nope. :anonymbyråkrat:
Postet 07-08-18 kl 22:14 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Jepp, Palmen! Yey!
Postet 07-08-18 kl 23:55 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no