Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Nyttårskaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Nyttårskaffe

Postet 31-12-18 kl 09:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Teofelia sin avatar
God morgen! Jeg ligger i sengen og reflekterer over at juleferien snart er over. Den har vært sedvanlig rolig og fredelig. I dag har vi julens andre selskapelighet, og jeg gleder meg til å treffe gode venner i kveld.
Postet 31-12-18 kl 10:12 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har funnet frem den nyinnkjøpte 2019 familiekalenderen, den ligger alltid på kjøkkenet. Januar kommer til å forsvinne fort, gitt.
Postet 31-12-18 kl 10:16 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God morgen. Jobber litt på gjemmekontoret og har kaffe i uglekopp. Litt fram og tilbake hvor og hvordan nyttårsaften skal være, jeg er så lei av folk som bare antar og synser uten å invitere eller snakke med andre.
Postet 31-12-18 kl 10:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Ungene sover, jeg må en rask tur innom butikken og handle noe til dessert.

Planen ellers er å lese ut boka.

Vi skal i selskap i kveld, gåavstand, perfekt.
Postet 31-12-18 kl 10:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Våken.
Ganske greit med søvn. Dagens planer er skolearbeid, kanskje gå en tur og bort til venner i kveld.
Barna er hos pappaen så jeg skal feire overgangen til et nytt år med kjæresten.
Postet 31-12-18 kl 11:06 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Lunsj hos mor og rolig nyttårsfeiring her hjemme på planen idag. Pizza og film med kidsa. Seksåringen har snudd døgnet helt så det blir en tøff uke.
Postet 31-12-18 kl 11:23 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
God morgen.

Jeg prøver å holde fokus på koselig nyttårsaften i sikte i stedet for å få post-juleferie-blues allerede nå.
Postet 31-12-18 kl 11:49 av nolo nolo er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er den irriterende som synes det skal bli særs godt med hverdager nå. Ingen planer for dagen eller kvelden, blir alene med bikkja. Tror vi må finne oss en serie å binge.
Postet 31-12-18 kl 11:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg gruer meg til å snu døgnet tilbake for alle husstandens medlemmer. Niåringen har ingen utfordringer med å holde seg våken til midnatt foråsidetsånn. Sovne FØR midnatt, derimot.

Vi skal feire nyttår hos svigers og er en helt flokk unger og voksne i samme hus. Stas for ungene, introverten trekker seg ofte tilbake med lydbok på øret.
Postet 31-12-18 kl 12:38 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi tar livet svært med ro på en fjellhytte vi har leid gjennom jobben til mannen. Vi har gått mye på langrennsski, men nå er både jeg og ungene litt lei. Så i dag blir turen ut på føttene.

Planen er en svært rolig nyttårsfeiring, og jeg er ikke engang sikker på om jeg gidder å være oppe tilmidnatt i år.
Postet 31-12-18 kl 14:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi er i Bergen hos svigers og blir skjemt bort etter noter som alltid. Ikke akkurat det helt store fyrverkeriværet, men det blir nok bra allikevel.
Postet 31-12-18 kl 15:11 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Jeg har ryddet ut julen, deilig. Må bare få av lysene på treet og få det på loftet. Ingen vits i å utsette det til i morgen.
Postet 31-12-18 kl 15:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg jobber og jobber og jobber og jobber og jobber og ser snart i kryss, men kommer i det minste i mål i 2018. Bare 47 mailer igjen!
Postet 31-12-18 kl 18:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi kjører molekylærgastonomi på Høttah for 9 voksne. Askedekket indrefilet som har ligget i røkt melk. Blir nok bra.
Postet 31-12-18 kl 19:24 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi har allerede spist middag, julemiddagen vi ikke har hatt i år. Jentene ser film, jeg er sløv etter dagens løp og trenger noen bøtter kaffe for å holde tritt med eldste til midnatt. :trøtt:
Postet 31-12-18 kl 19:39 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no