Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 16-02-24 kl 05:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Kommer litt snø ja. Men nå vet jeg ikke helt om det er regn eller snø som daler. Kommet meg på bussen etter litt fjellklatring.
Postet 16-02-24 kl 06:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Morn. Her er det 11-åring i hus idag.

Ellers så gruer jrg meg til å gå ut i dette været.
Klar for helg.
Postet 16-02-24 kl 07:05 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 11-åringen!
Postet 16-02-24 kl 07:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med 11-åringen, Millen!

I Oslo er korrekt antrekk nå regnjakke og solide gummistøvler. Det var vannstand på 4 cm gjennom hele bakgården vår. Det snødde da jeg la meg, men jeg hørte i natt at det slo om til regn. Dette været er så eksepsjonelt trøstesløst.

På den positive siden: Det er fredag. Jeg skal spise middag på restaurant med min far og bror (begge med sin bedre(?) halvdel). Og neste uke skal jeg jaggu meg ha tre dager vinterferie. Den ble ikke helt som jeg hadde sett for meg, les: syden, men Trondheim blir sikkert fint det også. Det er bare knerten og jeg som skal på tur, og det blir fint med litt tid sammen med ham. 16-åringer er jo ikke så innmari kontaktsøkende i hverdagen, så litt påtvunget samvær blir fint. Vi har leid oss leilighet heller enn hotell, så det vi trenger ikke være helt oppi hverandre.
Postet 16-02-24 kl 07:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ikke mindre trøstesløst vær i vest, om det er noe trøst…

Grattis med 11-åring, Millen .

Jeg håper å få en effektiv dag, for neste uke blir det veldig travelt. Innimellom der trenger jeg virkelig en helg.
De truer med sol i morgen, eneste soldagen på evigheter og den kommer ensom i rekken.
Postet 16-02-24 kl 08:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Her kommer snøen nå ferdig smeltet. Ferdig brøytet er å ta litt hardt i, all den tid det renner i gatene.
Postet 16-02-24 kl 08:26 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Vått og grått her vest. Det er helt greit for meg, har inneplaner med sykurs i kveld i morgen. Det blir spennende! Må bare huske å skaffe riktig tråd.
Postet 16-02-24 kl 08:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Morfar fikk en gang satt pigger (den typen som brukes i piggdekk) i et par gummistøvler. Det hadde vært perfekt å ha i dag.
Postet 16-02-24 kl 08:56 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen fra hyttekontor på fjellet.
Jeg skal snart begynne på vurderingshaugen, men først trengs det mer kaffe. Det snør, så lunchpause i bakken utgår.

Ellers har livet tatt en ny vending, jeg har blitt bestemor.
Postet 16-02-24 kl 09:04 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, 007!
Postet 16-02-24 kl 09:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer 007!
Postet 16-02-24 kl 09:06 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, 007! Så utrolig koselig.
Postet 16-02-24 kl 09:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Så koselig, 007, gratulerer!

Her er det gjemmekontor. Gadd bare ikke å vade ut i regn og sørpehav når jeg har en deilig, tørr og stille leilighet helt for meg selv til langt utpå kvelden.
Postet 16-02-24 kl 09:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Så utrolig hyggelig, Agenten! Det var en veldig fin nyhet på ellers ganske tunge dager.

Jeg er glad for at det er vann og slaps og ikke is over alt, men vi vet jo hvor det ender. Jeg har litt lav motivasjon for vinter, kjenner jeg, men gleder meg over stadig mer dagslys.
Postet 16-02-24 kl 09:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Åh, ny baby i 007-familien - for noen herlige nyheter.

Her er det klissvåt snø og grått vær. Jammen bra at jeg har en uke i deilig sommervær rett bak meg, prøver å suge på den karamellen mens jeg motiverer meg for å gå tur med hundene i lunsjpausen her på hjemmekontoret.
Postet 16-02-24 kl 10:08 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer, bestemor 007! Så koselig.

Selv med husvask og mye klesbretting på programmet i helga, ser jeg frem til helg og fri. Vi er bedt på bacalao på lørdag kveld og det blir sikkert veldig koselig.
Postet 16-02-24 kl 10:19 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Åh, gratulerer som bestemor, 007!
Postet 16-02-24 kl 10:49 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer som bestemor, 007!

Endelig fredag og denne helgen skal foten få hvile. Har vært i overkant aktiv denne uken og kjenner det godt.
Postet 16-02-24 kl 13:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer 007, så koselig!
Postet 16-02-24 kl 13:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gratulerer, Agentbestemor!
Postet 16-02-24 kl 19:47 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Tusen takk, alle.
Postet 16-02-24 kl 20:43 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer bestemor 007!

Veldig fin dag, min yngste har og bursdag ida, og tusen takk alle sammen..
Postet 16-02-24 kl 21:53 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
Gratulerer med barnebarnet, 007!
Postet 16-02-24 kl 22:07 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no