Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 11-07-16 kl 11:13 av Kaffestuggu

I dag drømmer vi oss bort her i stuggu.

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Pingis sin avatar
Beklager merkene på døra, jeg har stått utenfor og skrapa siden klokka seks.
Postet 11-07-16 kl 11:32 av Pingis Pingis er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
På jobb. Uten motivasjon. En uke igjen før F.
Postet 11-07-16 kl 11:35 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Feriestemning og tempo både her og der.
Jeg er i pakke og rydde modus i dag, det går ikke spesielt fort men... Har jo hele dagen, reiser ikke før i morgen tidlig.
Postet 11-07-16 kl 11:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er endelig hele familien samlet; Frøkna kom hjem fra treningssamling i går. :hjerte: Nå må vi bare forte oss å trykke inn middag hos bestemor og bestefar i dag, siden Herremannen drar på hyttetur enten i morgen eller onsdag. :svett:
Postet 11-07-16 kl 12:00 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Vi er på veien, Flå nå. Mannen prøver å fikse film til jentene så de holder ut til Bergen.
Postet 11-07-16 kl 12:03 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Det er tøft å stå opp mandag morgen når kroppen bare vil fortsette ferien. Akk, ja, heldige meg har bare en inneklemt jobbuke. På en ferierolig jobb. I tillegg til å karre meg på jobb i dag, syns jeg i grunnen alle er teite. Herlig dag!
Postet 11-07-16 kl 12:23 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Slite seg gjennom siste uka før f da. Motivasjonen glimrer med sitt fravær. Hjemme venter x antall løpemeter panel som skal beises, men det er meldt regn. Målet er å bli ferdig før ferien, men litt skeptisk nå.
Postet 11-07-16 kl 12:30 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
En liten uke igjen før F her også. Nå begynner ferieplanene så smått å komme på plass også.
Postet 11-07-16 kl 13:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hos Besteforeldre. En sliten mamma, en sliten storesøster, en hyper og trassig treåring med sterkt konkurranseinnstinkt. Ferie, ja...
Postet 11-07-16 kl 13:46 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Hei fra kaffebar i Wokingham, England. Jeg har ordnet meg frisørtime her på onsdag, så jeg måtte ta en allergitest i dag, med beskjed om å ikke vaske håret på 48 timer. Crikey, det blir tre døgn uten hårvask på meg. Så den planlagte joggeturen i dag utgår. Men vi skal nok få til litt geocaching, og i morgen skal vi til Watership Down.
Postet 11-07-16 kl 13:59 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Våknet opp i ny hytte for første gang i dag, og dette er rett og slett deilig. Nå har vi kollektiv siesta før vi skal starte ommøblering og fylling av skap og gjøre stedet vårt. Åh så digg!
Postet 11-07-16 kl 14:09 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Grattis Palmen! Det er en herlig følelse, jeg kjenner fortsatt på det når jeg våkner i ny-hytta. Et lite stykke lykke.
Postet 11-07-16 kl 14:21 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Så gøy å høre, Palmis! Jeg er unnelig i lange baner!
Postet 11-07-16 kl 14:23 av Pepper Lemon Pepper Lemon er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag rapporterer jeg fra en strand i Italia. Interraillivet gjør meg ekstremt språkforvirret.
Postet 11-07-16 kl 17:45 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Nessie sin avatar
Idag har jeg vært på jobb noen timer, og så har vi endelig blitt kvitt sjenken (dråget!) som sto igjen etter samboers ex

Nå blir det kyllingryte til middag, litt tv og en gåtur etterpå
Postet 11-07-16 kl 20:00 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
Grattis Palmen! Nyt!

Barna og jeg har staycation mens mannen jobber og det er så stas! Oslo er virkelig en superduperfantastisk by å feriere i, selv om sola ikke skinner.
Postet 11-07-16 kl 20:07 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Vi storkoser oss i Polen. Vært på stranden i Sopot i dag i skikkelig varme.
Postet 11-07-16 kl 20:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Esme sin avatar
Vi har skiftet øy til Oahu og skal ut og utforske Honolulu i dag.
Postet 11-07-16 kl 21:41 av Esme Esme er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Heldige dere, Esme! En god venninne fra way back when kommer fra og bor på Maui, jeg drømmer om å besøke henne en gang.
Postet 11-07-16 kl 22:12 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Hjem fra Spania i morgen. Hvorfor i all verden bestilte vi bare to uker og ikke tre?
Postet 11-07-16 kl 23:00 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Vi ses i det minste på lørdag, 007. Husk ullgenser.
Postet 11-07-16 kl 23:45 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no