Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 23-06-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
First!
Postet 23-06-18 kl 09:12 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

I kveld skal jeg på musikkfestival med lokale band, gode band så jeg gleder meg. Men før det så tror jeg at jeg skal rydde litt og kanskje gå på fotballkamp dersom det ikke blir for mye regn. Lillebror skal overnatte hos besteforeldrene og er vel ikke superhappy for det.
Postet 23-06-18 kl 09:12 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Guttene er i Oslo med onkel og vi er på hytta og skal pusse opp bad. Guttene fløy alene igår og var altså så stolte og høye på opplevelsen. De får en strålende helg med onkel. Vi skal igang med brekkjern nå snart... men jeg har glemt kaffe så det må bli butikktur rimelig snart.
Postet 23-06-18 kl 09:34 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Jeg har bursdag og hører trettenåringen romsterer på kjøkkenet. Vi skal på stranden nedenfor i kveld og se St.Hansbål. Så kommer litt familie på kaffe og kake i formiddag.
Postet 23-06-18 kl 09:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen, Millact.
Postet 23-06-18 kl 10:16 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Gratulerer med dagen, millact!

Jeg har sommerferie. I dag og i morgen blir det Skandia Cup i noe ynkelig trøndervær, men etter det er det tre uker nesten fri for planer.
Postet 23-06-18 kl 10:18 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med dagen millact.
Vi er på toget på vei til OSL, deilig med en uke i varmen.
God lørdag.
Postet 23-06-18 kl 10:26 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Takk!

God tur til varmere strøk, Trixie. Var det Malaga eller husker jeg feil?
Postet 23-06-18 kl 10:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulerer med dagen!

I følge min mor er det jonsok eller st hans i dag. Er det riktig? I så fall er eg litt heldig, for eg har date med ein fin kar i kveld
Postet 23-06-18 kl 11:12 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er på Sør Cup med en samling fine og omsorgsfulle jenter . Nydelig vær og strålende stemning
Postet 23-06-18 kl 11:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Millact: jepp, flyr til Malaga.
Nå er det buss for tog, Juhu.
Lang reisedag men å våkne til sol og varme i morgen blir helt fantastisk.
Postet 23-06-18 kl 11:56 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal begynne å pakke til flytting. Foreløpig har jeg bare 5 flytteesker, så det blir jo i minste laget. Men jeg tror det skal gå rimelig fort ... så da utsetter jeg det litt til.
Postet 23-06-18 kl 12:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Prima og jeg skal en tur til Praha, men flyet går ikke før i kveld, så vi stresser heller ikke med pakking. I stedet ligger jeg strødd utover sofaen og har feriestemning.
Postet 23-06-18 kl 12:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God ... morgen? I dag skal jeg prøve å gjøre så lite som mulig. En tur i stallen i noen timer, og evt jobbing fra sofakroken. Det får holde. :sliten:
Postet 23-06-18 kl 13:01 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Jeg har sovet lenge!

Nå er vi helgefrokostmette, og vi slapper av med hver våre dingser og kaffe.

I kveld er det St.Hans på stranda som gjelder, men før det skal plenen og eldste klippes, og jeg har store planer om å trimme litt.
Postet 23-06-18 kl 13:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Gratulerer, Millact!

Selv våknet jeg som nybakt 46-åring på det gamle pikerommet mitt, hos mamma. Litt rart, det skal sies...
Postet 23-06-18 kl 13:49 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har vasket badet og trent Power på Elixia. Nå skal jeg dusje og gjøre det siste forefallende før F starter på ånkli. Skal først hente mamma på toget, så skal hele familien spise middag på kinesisk restaurant med henne, så blir det nok litt spasering i Oslos gater før mamma og jeg drar til Gardermoen hvor vi skal sove på hotell pga. veldig tidlig fly i morgen. Mamma og jeg skal nemlig på Frankrike-tur bare oss to.
Postet 23-06-18 kl 13:57 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har fått så store unger at alenehelg med dem ikke lenger betyr kriselite søvn, tvert i mot har jeg fått sove godt og lenge. Takknemlig, altså!

St.hans i dag, lurte på å dra på et av de store arrangementene i nærheten, men mulig det heller blir grilling med naboene.
Postet 23-06-18 kl 14:04 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg innleder ferien med å rundvaske kjøkkenet. Det har vært skikkelig rufsete lenge nå, så det trengs.
Postet 23-06-18 kl 15:04 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
5 flytteesker er pakket. Nå må bilen komme hjem fra Tusenfryd slik at jeg kan få kjøpt flere esker. Det er heldigvis noen timer til det skjer.
Postet 23-06-18 kl 15:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi rydder og vasker litt og oppfordrer femtenåringen til å rydde vekk alle skolebøkene sine (i stedet for å ha dem i stabler på gulvet), så det blir noenlunde plass til å ha ferie inne hos ham en stund. Ellers er det lite planer for helgen.
Postet 23-06-18 kl 16:23 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Skal dere ha ferie på rommet til femtenåringen, Skilpadda? Det er eksotisk.
Postet 23-06-18 kl 17:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
«Tenåringssafari - en reise gjennom ukjent mark og uventede emosjoner»
Postet 23-06-18 kl 17:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Veldig eksotisk! Det er en helt ny ferieform, de fleste har neppe hørt om den enda. :hipstere:
Postet 23-06-18 kl 18:28 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer til deg også, Anda. Vi er visst like gamle.

Feiret St.Hans på stranden her. Mye vind og litt kaldt.
Postet 23-06-18 kl 23:11 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no