Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 09-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 09-01-19 kl 07:52 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Den uka her er det ualminnelig lang?

Jeg havnet midt i signalfeil-kaos på Vestfoldbanen i går, så jeg er glad for å holde meg i ro i dag. Gjemmekontor med ulltøy og kaffe.
Postet 09-01-19 kl 08:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor her i dag også. Legetime for min del, og tannregulering for eldstemann.
Postet 09-01-19 kl 08:46 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ullundertøyskontor her også!

Jeg skal også til legen etterpå, og skal passe på å få sjekket føflekker i samme slengen, etter påminnelse her inne.

Ellers er visst dette enn sånn uka man ikke sover på natta. Gotta love it
Postet 09-01-19 kl 08:49 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjohei, og god morgen. Jeg er fortsatt glad for å være frisk igjen, og at jeg har syklet til jobb.

Litt kaffe nå, og så ut i produksjonen. Uvanlig aktiv januar hittil, men hey, jeg klager ikke.
Postet 09-01-19 kl 08:54 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har muskelverk og er stiv i leppene. Det er hardt med både trening og musikkøvelse på samme ettermiddag.
Postet 09-01-19 kl 09:11 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
På jobb og har både mat, kaffe og vann. Masse å gjøre før jeg blir borte fra neste uke...
Postet 09-01-19 kl 09:37 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har vært og løpt på morrakvisten. Nå skuer jeg ut over 25 søte ungdommer som forbereder muntligprøve på fredag så blekket spruter. Jeg skal være flue på veggen mens de snakker med hverandre om hvordan de feiler jul.
Postet 09-01-19 kl 09:58 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg forsov meg i dag!

Det gjør jeg egentlig aldri. Klokka ringte, og så sovna jeg igjen. Jeg som vanligvis spretter rett opp av senga.

Jeg mistenker at det har en sammenheng med at jeg ganske så spontant ble spinninginstruktør i går. Jeg skulle være hjelpetrener på håndballaget til minstemann, men gymsalen skulle brukes til foreldremøte på skolen vi låner. Arrangøren syntes litt synd på oss som stod der med en haug 11-åringer og tilbød oss å låne skolens spinningssal isteden (noen fordeler med å låne lokaler av en skole med toppidrettslinje). Det ble faktisk kjempegøy og både gutta og jeg var helt våte av svette. Men mens jeg i dag kjenner at jeg virkelig har brukt kroppen, så kjente husets 11-åring ingen forskjell i dag morges.

Jeg burde virkelig begynne å trene skikkelig mer jevnlig.
Postet 09-01-19 kl 10:22 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det møter på løpende bånd hele dagen og admin på alle bauger og kanter. Hrmpf.
Postet 09-01-19 kl 10:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er hjemme med sykt barn i dag, skal på utsatt utviklingssamarbeid med storebror litt senere, men den halvtimen klarer lillebror å være alene hjemme.
Postet 09-01-19 kl 10:58 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Melder meg med i ullkontorgjengen! Har vært hos legen med minstejenten, så da er det greit å slippe å dra på jobb de få timene før jeg må snu igjen. Er ikke helt i gang etter nyttår ennå siden jeg har vært hjemme med pjusk meg og pjuskt barn hittil denne uken, men nå er jeg i grei form, barnet er friskt og jeg er heeeelt aleine. Bra utgangspunkt.
Postet 09-01-19 kl 11:11 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh, arbeidsdag nr. 3 denne uken er overlevd. I dag har jeg gått opp på loftet (4. etasje) tre ganger og til 3. etasje en gang og når du trente styrke dagen før er det utfordrende. Det værste er at det blir mer vondt i morgen (i dag var jeg bare sliten og kraftløs).

Nå kveldslogistikk - minsten skal på trening.
Postet 09-01-19 kl 18:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no