Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 27-03-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
God morgen! På vei til en liten oppfølgingstime på poliklinikken før jobb. Så er det påskefri.
Postet 27-03-18 kl 08:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til og god påske Fersken.
Vi fortsatt på hytta og her er 23 minus så her er kaldt... fyr i peisen, ovner på full guffe, påskemorgen på TV og snart kaffe i koppen.
Dagens plan er visst handletur til Sverige og å være ute i sola etterpå.
Postet 27-03-18 kl 09:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Siste dag før påskeferie! Har en haug med saker jeg må få unna. Svosj!!
Postet 27-03-18 kl 09:40 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Halv dag hjemmekontor så påskeferie.

Senere idag blir det en tur ut i sola, litt kaldt enda nå.
Nuh litt frokost.
Postet 27-03-18 kl 09:48 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Noen ærend i dag, forhåpentligvis litt kaffe ute i sola etterpå. Ser ut til å være litt kaldere enn i går.
Postet 27-03-18 kl 09:57 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
På jobb, helt OK, skal visst ha medarbeidersamtale senere.
Postet 27-03-18 kl 10:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
På jobb, men siste dag før påske så det er helt ok. Skal på hytta, og må huske å kjøpe hansker til mellomstebarnet før vi reiser. Den ungen spiser hansker.
Postet 27-03-18 kl 10:20 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fridag her. Satt på vask, ryddet kjøkken og stue og sitter nå ned en liten kaffekopp. Fine greier! Skal hente moren min på flyplassen snart, det blir koselig.
Postet 27-03-18 kl 10:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Fri er deilig.planer for dagen er å måke sne, frisør med lillebror. Og etter det er storebror invitert på middag hos bestefar.
Postet 27-03-18 kl 11:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har reist inn til Oslo for frisørtime. Så nå sitter jeg her med hodet fullt av folie.
Postet 27-03-18 kl 12:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Er på jobb og venter på inspirasjon til den store skriveøkten. Vi skal ha hjemmepåske med dagsutflukter, det er egentlig den beste påsken tror jeg. Det er så deilig med litt lite krevende fri i en ellers travel vår.
Postet 27-03-18 kl 13:29 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Enig, Tink, hjemmepåske er finfint! Vi skal være litt med familie, kanskje grille pølser i bålpannen om været tillater det, se påskekrim, spille spill, sove uten vekkerklokke på og bare kose oss.
Postet 27-03-18 kl 14:34 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no