Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 12-06-19 kl 08:17 av Kaffestuggu

Personalet kranglet om det er tiffe, offe eller toffe. Vi valgte den gyldne middelvei. Men det er onsdag i dag, er det ikke?

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg mistenker det. I dag skal jeg bare hente pode etter overnattingstelttur i skogen, kjøre datter til lege, få i dem noe mat, kjøre dem til sangforestilling, kanskje få med meg én sang, overlate dem til min søster og suse mot London.

Nevnte jeg at jeg måtte jobbe litt, også? Nei? Review neste uke?
Postet 12-06-19 kl 08:53 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Jeg er glad jeg ikke har det så travelt som Candy i dag, kjenner jeg.

Her er det en nokså vanlig dag. Litt trøtt, da, etter åpning av teaterfestival i går kveld.
Postet 12-06-19 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Når du er nesten fremme på jobb, og ungene ringer fordi de har mistet bussen.
Heldigvis kunne mormor trø til, så slapp jeg å kjøre 40 min ekstra!
Postet 12-06-19 kl 09:15 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Våknet av at min datter hadde tisset i min seng kl 05:15, og det var jo like greit siden telefonen begynte å ringe kl 05:30. «Sorry to wake you!» «I wish you had.»

Juni.
Postet 12-06-19 kl 09:16 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg er sykmeldt. Og var så sliten før sykmeldingen at det nesten er litt godt.
Postet 12-06-19 kl 09:30 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med hjemmekontor, og hele familien hater meg for det. De mener jeg forstyrrer balansen i familien. Normalt sett klarer de tre seg selv om morgenen fordi jeg forsvinner ut døra omtrentlig idet de står opp. Jeg satt helt stille og leste pensum, men allikevel ødelegger jeg alt ... visstnok.

Åh, gleden ved å være tenåringsmor, altså.
Postet 12-06-19 kl 09:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Maverick og Anda.

Jeg er på faglig interessant seminar og har fått god frokost. Så her er det virkelig ingenting å klage på.

Og så skal jeg avspasere i morgen.
Postet 12-06-19 kl 09:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Hvis jeg vinner ettermiddagen, så vant du morgenen, Mavs!
Postet 12-06-19 kl 09:51 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Siste rest av kikhoste her....3 av 4 i familien har vært syke i mai/juni. Hvordan er det mulig å bli smittet av denne forferdelige sykdommen når vi tok påfyll av vaksine senest i desember? Jeg har ikke sovet en hel natt siden mai, men etter å ha truffet på dopet i natt ser jeg endelig lys i tunnelen.
Postet 12-06-19 kl 09:58 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har smelt sammen en Toro langpannekake her på jobb nå på morgenen. Er lite som skal til for å glede.
Postet 12-06-19 kl 09:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er på oppløpssiden med vårens sensur (29 igjen! ) og sitter hjemme for å få fred til å jobbe. Skal snart ta meg en løpetur, og må innom jobb i halv tolvtida, ellers går det i novelleanalyser og modernistiske dikt ispedd litt språklig mangfold. Gleder meg til å bli ferdig nå.

Herremannen har fri fordi det er så mange muntligparti på skolen i dag at de ikke har ledige klasserom til vanlig undervisning. Han sover fortsatt.
Postet 12-06-19 kl 10:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg kom ikke opp i muntlig! Så da er jeg vel egentlig ferdig med studiekompetansen da! Sånn uten om å vente på sensur på sidemål som jeg har en dårlig følelse på. Matte og hovedmål skal ha gått bra.
Postet 12-06-19 kl 10:21 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Makan til innsats, Frøy! Gratulerer så mye.
Postet 12-06-19 kl 10:35 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Å vente i telefonkø med skurrte musikklyd er ikke noe anbefale, men jeg må snakke med de.
Jeg har ikke sovet inatt pga regnet og er stuptrøtt og generelt utslitt etter denne våren, og så er jeg så møkk lei av å være jobbsøker.
Postet 12-06-19 kl 10:46 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Jeg startet dagen i dag med å tilfeldigvis oppdage at eldstemann skulle på tur i dag, med buss og hadde oppmøtetid før skolestart. Blei en smuuule hektisk kan man si. Og så er jeg litt oppgitt over at skolen ikke kan sende noe melding om at det er tur, enten via lapp i sekken eller på mobilskole. Nå har de nettopp lagt om til nytt system for ukeplaner slik at det ikke er like lett for oss foreldre å få dem opp, så det fordrer at ungene får ting med seg.
Postet 12-06-19 kl 13:03 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal ingenting i dag. Absolutt. Ingenting. Og det er så godt at jeg kunne gråte. Jeg har ikke noe som henger over meg, som MÅ gjøres. Jeg skal se om det er noen stillinger det er aktuelt å søke på, men jeg planlegger å se enda mer på tv. Aaahhh ...
Postet 12-06-19 kl 13:03 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Føler det er laaaaangt på dag allerede. Møte kl.9 og nå er jeg med minsten på kontroll.
Postet 12-06-19 kl 13:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ooh, stuptrøtt og svimmel etter 9 timers kjøretur, der de to siste timene ble til tre, i søkkmørke, øsende regn og drøssevis av omkjøringer pga. veiarbeid. Men, jeg kjørte hele veien og vi kom trygt fram, selv om jeg lurte litt når vi ble ledet nedom krongleveien forbi Utvika camping. Og for ikke å snakke om ledebil og venting før Sandvika. Og litt for slitte vindusviskere, viste det seg. Nuvel, hjem kom vi, og lessons learned igjen.
Postet 12-06-19 kl 14:14 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Novembervær i sør, blåser så huset rister.

Juni bare suser avgårde. Ferie om 2.5 uker, men innen den tid må en haug av ting være i boks på jobb og alle tingene avhenger av andre før jeg går gjort mine ting.

Eneste plan for ettermiddagen er å steke pannekaker og kjøpe smågodt til eldste som skal på klassetur. I dag har de hatt Gi en dag, hun har jobbet hjemme, så jeg kom hjem til skinnende rent kjøleskap og vaskede og sorterte matskap. Kan like sånt!
Postet 12-06-19 kl 18:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Denne dagen er en reise gjennom sinnets irrganger.
Postet 12-06-19 kl 20:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no