Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 20-04-18 kl 08:46 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar


Kaffe.
Postet 20-04-18 kl 08:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Det er en rolig morgen her siden storebror skal prøve å ta blodprøver. Forrige gang fikk de ikke ut noe blod, så håper det går bedre denne gangen. Og ellers så er det helg.
Postet 20-04-18 kl 08:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hatt en skikkelig elendig natt, og kjenner at jeg gleder meg veldig til denne arbeidsdagen er over. Hvorfor kan jeg ikke bare få sove?
Postet 20-04-18 kl 08:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Det er helg her også da mini ikke er frisk nok til bhg. Rydding og kaffe står på planen. Det regner ute så nå satser jeg på at siste snøen forsvinner fra plenen slik at trampolinen kan settes opp.
Postet 20-04-18 kl 09:00 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Syk i dag også. Og ikke har vi Internett heller pga noe Get problemer. Tror jeg bare legger meg igjen så snart Paracet’n virker.
Postet 20-04-18 kl 09:21 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Strålende sol og meldt godt og varmt. Snart helg!

Polarjenta: Håper det går bra med blodprøven.

Martis og Vixen: God bedring til stor og liten.
Postet 20-04-18 kl 09:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Nok en trøtting melder seg. Fredag i tåkeheimen - blir liksom ikke helt våken.
Postet 20-04-18 kl 09:47 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Morgen fikk et lite piff da jeg plutselig kom på at jeg har lovet å delta i et skirenn i helga. I morgen faktisk, viste det seg da jeg sjekket. 18 km. Jadda! Nå er jeg i alle fall formelt påmeldt. Dette blir interessant.
Postet 20-04-18 kl 09:51 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring til de syke.

Jeg la meg tidlig i går og sov godt, så jeg er ganske opplagt. Og så sto jeg opp tidlig nok til å ha rolig morgen med kaffe, avis og strikketøy og det er ikke dumt det heller.

Jeg har masse å gjøre, men ikke så veldig mye arbeidslyst og en workshop som begynner et annet sted i byen kl. 12. Så jeg gjør det jeg får gjort og satser på å komme sterkere tilbake på mandag.

Gleder meg egentlig mest til lørdag kveld. Storesøster og mannen skal være borte, lillesøster og jeg kommer hjem fra fotballkamp med lang kjøretur og skal bare flate ut i sofaen og se tv-serie (Once upon a time) og spise snop.
Postet 20-04-18 kl 10:13 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har akkurat levert bilen til service en uke for tidlig. Mulig de kunne rekke den i dag, så det lønner seg å være på høgget
Postet 20-04-18 kl 10:19 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Tåkete morgen i hovedstaden, og i hodet mitt. Har begynt på allergitabletter, oppsiden er at jeg sover litt tyngre, og lengre strekk av gangen. Selv om de egentlig ikke skal ha den effekten. Men det blir likevel for korte netter, helt selvforskyldt. Nå er det helg da, så håper på noen gode sove morgener. Skal boble på terrassen til en god venninne i kveld, håper tåken letter og det blir litt varmere før den tid!
Postet 20-04-18 kl 10:24 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Tung i hodet og vondt i halsen. Forkjølelse på gang virker det som. Jeg orker ikke å bli syk!
Postet 20-04-18 kl 11:09 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!
Postet 20-04-18 kl 11:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hagemesse nå
Postet 20-04-18 kl 12:13 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar
I et Stavanger som glimret med sol og møkklukt da jeg landet. Bare møkklukta igjen nå.
Postet 20-04-18 kl 12:16 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her er det sol og sommer, og jeg er sprettfrisk og irriterende blid!
Postet 20-04-18 kl 12:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Haha, Poly! Du kan jo tenke deg hvordan det var å bo på Sola når bøndene gjødslet. Det slipper vi her i sør der jeg bor nå.

Fremdeles sol her og det skal bli varmt og flott.
Postet 20-04-18 kl 12:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hektisk arbeidsdag, har just nu sneket meg unna for dagens første kaffekopp. Har hatt en uke med mange migreneanfall, så jeg er litt mer ør enn vanlig. Da passer det dårlig at det er hundretusen aktiviteter på jobb. (egentlig som vanlig, men jeg takler det dårligere i perioder som dette).

Og så depper jeg over at jeg ikke får kommet meg på hagemessa. Krise!
Postet 20-04-18 kl 13:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Helg. Endelig!

Blodprøvene gikk ikke greit, så vi må tilbake neste uke, da er det forhåpentligvis noen andre der som kan prøve.
Postet 20-04-18 kl 15:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi hadde sol og 21 grader i går i Stavanger. Sikkert det vi kommer til å se av sol og varme på denne siden av august. :ikkepessimistmenrealist:
Postet 20-04-18 kl 16:07 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar
Haha, hørt på kontoret i Stavanger i dag: did do something outdoors yesterday? It was our summer, you know!
Postet 20-04-18 kl 16:22 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
En dag med jentedrama på jobb. Snapchat og SoMe burde hatt en test av modenhetsgrad før man fikk opprette konto. Eventuelt IQ-test... Foreldremøte til uka.

Ellers stortrives jeg i ny jobb.
Postet 20-04-18 kl 18:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no