Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 16-09-20 kl 07:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er så lei av at brødet vårt ikke blir levert i tide. Men slipper å betale for brødet når de holder på slik da, men ikke så lett å motivere 16 åringen til å smøre med seg mat når han er vant til å finne ferskt brød på døren. Vil ikke helt gi de opp enda så jeg har klaget og bedt de om å finne ut hvorfor de er så sent ute for tiden.

Ellers så er det en fin dag på hjemmekontoret.
Postet 16-09-20 kl 09:01 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Er på bussen til jobb og har enda større respekt for de som jobber hele dagen med munnbind. Føler jeg skiller meg ut, da, de fleste har ikke på. Håper at lillebil blir frisk i dag slik at jeg kan sykle igjen i morgen.
Postet 16-09-20 kl 09:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg skjønner at det er kjedelig Frøy. Om morgenen har man gjerne ikke så mye tid å gå på.

I dag har jeg flyttet hjemmekontoret fra spisebordet til sofaen. Jeg har kaffe og druer og masse rutinearbeid som må gjøres. Velkommen til mitt spennende liv.

Men, i går snakket jeg med en tidligere kollega som bor alene og det hørtes virkelig ikke gøy ut. Hele dager nesten uten å snakke med noen. Jeg har jo en familie som kommer hjem.

Etter en uke med høljregn ser det ut som om det fine været kommer tilbake. Så kanskje en ettermiddag i hagen.
Postet 16-09-20 kl 09:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg blir også oppgitt når jeg ikke får levert ting jeg har bestilt. I det siste har avisa ofte kommet for seint. Jeg vet at mange mener at man ikke trenger papiravis, men jeg synes jeg leser MYE bedre når jeg får avisa på papir, så da betaler jeg for å få den levert på papir. Og da blir det ikke det samme når den nesten en dag i uka ikke kommer til rett tid.

Jeg hadde en hektisk dag i går, så jeg håper at det blir litt greiere i dag. I morgen er en morsom og annerledes arbeidsdag, så det blir stas.
Postet 16-09-20 kl 09:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen!

Jeg har brukt Morgenlevering utrolig mye, og kan rett og slett ikke huske at jeg har fått brødet for sent noengang, og heller ikke at de ikke har levert. Vet at vi en gang fikk noe søtt istedenfor brød, men det er det eneste. Så vi har vært veldig heldige. Vi kunne ikke brukt det dersom de ikke var stabile, det er jo flere som skal ha med matpakke, og vi har jo ikke nødvendigvis annet brød enn det som skal leveres.
Postet 16-09-20 kl 09:57 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vi har hatt fast levering hver dag fra Morgenlevering nå i snart 2 år og det er kun nå de siste mnd vi har hatt utfordringer og nå spesielt denne siste uken. De var mer stabile når de var avhengig av ferje enn hva de er nå.
Men har vært i kontakt med de og de har lovet å finne ut av det for vi er nødt til å kunne stole på at de leverer.
Postet 16-09-20 kl 10:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Så kjedelig, Frøy. Her kommer morgenlevering i to-tiden på natta, så det er jo hvertfall på plass i tide. Hvertfall så lenge grevlingen ikke oppdager det først.

Jeg skal jobbe litt, så tegne vaskerom på IKEA, så på lokal topptur med noen venninner. Fin dag!
Postet 16-09-20 kl 10:11 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har fått overlevert valpebabyen min til pappaen og er nå på vei til jobb. Frihet!!! 😀

Det er ganske så mye som skjer for tiden, jobb og kurs på dagtid, aktiviteter og møter på kveldstid og valp på toppen. Hverdagen kjennes faktisk tilnærmet normal ut, sånn tempomessig, og nå passer det utmerket at de fleste jobbdagene fortsatt skal skje fra hjemmekontoret.
Postet 16-09-20 kl 10:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dingler på venterommet hos legen. Har egentlig time nå, men tror legen min er en pasient forsinka.
Postet 16-09-20 kl 10:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Det er ikke så lett å konsentrere seg når koronaen kryper nærmere. Får se det som en effektiv stresstest. Legger inn tid til krisemaksimering på fast tidspunkt hver dag, så får jeg kanskje ro til å gjøre det som må gjøres også.
Postet 16-09-20 kl 11:03 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Bare Teams møter hele dagen, men dagen går fort i alle fall.

Sol fortsatt og varmt.

Morgenlevering har vi ikke her. Rart, bor jo i en ganske stor by.
Postet 16-09-20 kl 11:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ungen har fått medisiner mot sin migrene med aura, så da håper jeg hverdagene våre blir litt lettere. Jeg har det jo også og vet hvor utrolig lammende det kan være. Heldigvis har hun nå bikket tolv, så hun kan få faktiske anfallsmedisiner.

På jobb går ting sin vante gang, litt armer og bein iblandet med mye fravær. Helt som vanlig.
Postet 16-09-20 kl 11:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har gjort ting jeg ikke kan, nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal få gjort resultatet tilgjengelig slik at det kan brukes til noe fornuftig.
Postet 16-09-20 kl 12:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har en uendelighet av arbeid som er akkurat krevende nok til at jeg må konsentrere meg, samtidig som det ikke er så krevende at det er spennende.

Og så angrer jeg litt på noe jeg reagerte på i går. Jeg var ikke ufin i tonen eller noe, heldigvis. Men jeg var nok i litt ekstra dårlig humør og ville ikke reagert sånn i dag. Men, men og ja, ja. Det var heldigvis til en jeg har en del kontakt med, så han vet at det ikke er mitt vanlige reaksjonsmønster.
Postet 16-09-20 kl 13:24 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no