Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 09-05-17 kl 09:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen! Jeg er egentlig en morgenperson, bare jeg får starte litt fredelig. Akkurat det er ikke nødvendigvis kompatibelt med 3 barn i ulike trassaldere.

Svever på en bursdagssky fra i går og lover å bli flinkere til å følge opp fine folk i livet mitt.
Postet 09-05-17 kl 09:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er syyyyk, og har hjemmekontor med store mengder snytepapir. Urettfeigt!
Postet 09-05-17 kl 09:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I går var det skikkelig kaldt på jobben, så i dag har jeg tatt på ullgenser. Noen har skrudd på oppvarmingen, så nå er jeg altfor varm. Vel, vel ...

Jeg sitter og gruer meg litt. I dag skal jeg for første gang innta rollen "mora til fotballdommern", og det er litt skummelt. Det er riktignok jenter på 6-8 år som skal spille, så jeg håper og tror at det kommer til å gå fint. Dommern mener i hvert fall at hun er helt klar.
Postet 09-05-17 kl 09:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fortsatt syk her også, men takket være ymse nesesprayer og piller og ekstra pute har jeg i det minste sovet tålelig greit i natt. Lade mest mulig før jeg skal hente barn og administrere middagslagingen før ballett for eldstejenten.
Postet 09-05-17 kl 10:18 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring til de syke. Og lykke til til fotballdommeren og moren.

Jeg er på flytoget på vei til skummelt møte. Av og til er det ikke noe gøy å være tillitsvalgt. Særlig når man har en lite lydhør ledelse. Og så rett videre til avslutningssamtale. Jeg har gitt klar beskjed om at jeg fortjener god middag og vin når jeg kommer hjem i dag.
Postet 09-05-17 kl 10:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God bedring til pjuskingene.

Og lykke til som tillitsvalgt Blå! Jeg var ute i hardt vær sist uke. Det er ikke alltid en gøy jobb, men det er ganske lærerrikt da.
Postet 09-05-17 kl 11:19 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har en fantastisk tur til de georgianske kaukasusfjellene. Nå sitter jeg og ser på fjelltoppene vi skal gå i morgen. Det er ikke bare Norge som kan fjell, kan jeg avsløre.
Postet 09-05-17 kl 13:03 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Heldiggris, Candy!
Postet 09-05-17 kl 13:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Takk for lykkeønskninger. Alt i alt gikk det bra. Lite skjær i sjøen at han som hadde sagt at han gjerne ville snakke med meg etterpå hadde mye mindre tid enn jeg trodde, så nå skal jeg sitte og blomstre på Gardermoen en stund. Men jeg overlever vel det også.
Postet 09-05-17 kl 16:09 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no