Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 11-05-19 kl 08:52 av Kaffestuggu

Personalet vil i dag nytte anledningen til å gratulere forummedlemmer som har konfirmant eller andre grunner til å feire i dag.

Vi får dessverre ikke heist flagget utenfor, siden noen har rotet det bort. Vi lover å finne det til neste fredag.

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Milfrid sin avatar
Skal fly til Trondheim og kjøre hjem igjen. Hente hjem datteren.
Postet 11-05-19 kl 09:24 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg er på Gjøvik og skal kjøre opp i dalom for å hente hjem min datter.
Det blir fint for meg, men sikkert fælt for henne. Hun har hatt sitt livs år på folkehøyskole, så i dag blir nok en tung dag.
Postet 11-05-19 kl 09:41 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Og min studentdatter kommer på togstasjonen om en time!
Postet 11-05-19 kl 09:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Åh, disse fine store døtrene.
Postet 11-05-19 kl 09:49 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Ååå - det er også en fase. Så godt å få dem hjem!
Postet 11-05-19 kl 10:10 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg skal i konfirmasjon og har nå pyntet kaker, strøket bunadsskjorte og prøvd å ikke banne over at det ikke blir bra nok.

Mannen var oppe før fuglene i dag for å stå på stand på et eller annet mosjonsløp. Han kommer hjem akkurat tidsnok til å jage opp ungene i tide til at de rekker konfirmasjonsfesten, mens jeg sitter og sipper i Rådhuset.
Postet 11-05-19 kl 10:37 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Skal straks få avgårde speidersønnen til smulkonkurranse og overnatting. Den andre speideren er i Danmark på sykkeltur.
Postet 11-05-19 kl 10:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med dagen til alle som har konfirmanter. Og lykke til dere som skal hente hjem noen fra folkehøgskole, det er ikke så lett *mimrer*
Jeg har vært ute å løpt i skogen, bakt kake til konfirmasjon, nå er det frokost, skrive på oppgaven mens datteren pusser sølv.
Konfirmasjon til FP medlem datter senere idag. Jeg gleder meg.
Postet 11-05-19 kl 11:14 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Oppdatert 11-05-19 kl 11:23 av Trixie
Gammel
Martis sin avatar
Jeg skal snart ut å løpe holmenkollenstafetten. Det blir interessant. Men først må jeg skaffe en bursdagsgave, til en 45 åring som ikke kommer på noe han ønsker seg.
Postet 11-05-19 kl 11:30 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg vurderer sidemålsstiler og holder på å bli gal. Må bli ferdig i dag, så jeg kan begynne på neste bunke og få den ferdig før jeg får inn enda en bunke på onsdag. Og så kommer 200 norskeksamener torsdagen etter det igjen. Vår, hva er det?
Postet 11-05-19 kl 11:55 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer til alle med konfirmanter. :hurra:

Vi skal i konfirmasjon i dag vi og, derfor våknet jeg på hotell i Harstad i dag. Nå har jeg spist god frokost, kaffe og nå er det avslapping og latskap en time før jeg skal sminke meg og ordne meg litt.

At vi i det hele tatt har både bil og hotell i orden er en annen historie.
Postet 11-05-19 kl 12:01 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Konfirmasjon her også. Vi skal til bestevenninnes datters konfirmasjon. Jeg bidrar med pavlova, mamma har bakt verdens beste. Så når kirken er ferdig så skal jeg dra hjem og gjøre ferdig pavlovaen.
Postet 11-05-19 kl 12:15 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal også løpe Holmenkollstafetten i dag. Jeg tror jeg skal overleve 630 meter i nedoverbakke.
Postet 11-05-19 kl 12:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Holmenkollstafetten, ja. Jeg ble nærmest knegått til å være med i 2013, ellers kunne det ikke stilles lag. Det var litt skummelt, for det finnes ikke et eneste tempo-gen i kroppen min, og tiden min var latterlig dårlig. Men hey - jeg var stolt av å i hele tatt takle det. Å skulle prestere på vegne av et lag har alltid endt i lammende redsel, så dette var virkelig langt utenfor komfortsonen min.

Lykke til til alle dere som skal løpe!

Selv skal jeg se sekstenåringen spille konsert med bandet i dag. Utekonsert, så jeg håper regnet holder seg unna.

Men først skal jeg jobbe en times tid.
Postet 11-05-19 kl 12:27 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har heller ikke noe fartsgen, men laget har ingen ambisjoner og gjør dette utelukkende som en sosial greie. Jeg sprang i fjor også, men nå har jeg byttet arbeidsgiver og min nye arbeidsgiver har aldri stilt lag før. Og det har vært en skikkelig positiv greie på jobben de siste ukene.
Postet 11-05-19 kl 12:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Høh! Jeg la inn et svar som kom dobbelt, og da jeg skulle slette det ene, forsvant begge to. Merkelig!
Postet 11-05-19 kl 12:46 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Vi er på sørlandet og rydder klart til noen som skal swtte ny kledning på bua/gjestehytta vår. Det ligger sånn ca 50 år med gamle synder unde det lille huset, så vi har sjauet i flere timer nå. Snart blir det lunsj i en av de to hvite småbyene vi bor sånn ca akkkurat midt imellom.
Postet 11-05-19 kl 12:51 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg og minsten skal ut på loddsalg i dag. 4 timer, faktisk. Han har fått dobbeltvakt siden han ikke kan stille neste gang de har salg. Greit nok, men de som ikke kan stille i dag og må stille dobbelt neste gang får kun 2 timer vakt (riktig nok en torsdag, men allikevel). De som stiller begge dager får 3 timer. Vel, vel, jeg tar med strikketøy og planlegger å strikke et partre kluter.
Postet 11-05-19 kl 12:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Mannen skal også løpe stafetten i dag, jeg er hjemme og planter om tomatene.

Tjorven - jeg løp den etappen for noen år siden, det er absolutt overlevbar. Og antakelig bedre i været i dag, enn den var i stekende solskinn og mange varmegrader.
Postet 11-05-19 kl 15:36 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
En hulkende datter er på plass i baksetet mellom bager, søppelsekker og pakkenelliker. Jeg måtte sympatisippe litt selv, det må være kjipt å ta avskjed etter et skoleår i egen boble.
Postet 11-05-19 kl 16:30 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg tror det var den jeg også løp sist jeg var i Holmenkollstafetten, hadde ikke vi samme, celebelen? Håper det har gått bra med alle!

Å slutte på folkehøgskole er triiist, jeg føler med dem! Husker det levende enda det er 24 år siden (!). Vi er på drillkonkurranse, det lille barnet mitt har gjort solo for aller første gang og jeg er så stolt! Nå slappes det av før ny innsats i morgen.
Postet 11-05-19 kl 19:21 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Jeg gråt i dagevis før jeg dro hjem fra folkehøgskolen. På avreisedagen er det utrolig at jeg hadde vann igjen i kroppen.
Postet 11-05-19 kl 19:49 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Ulempen med å si ja til fotballkamp søndag er at det blir veldig lite alkohol i helgen.
Jaja, satser på at kroppen takker meg.
Postet 11-05-19 kl 20:25 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Året mitt på folkehøyskole er det beste året i mitt liv. Det mente jeg da, og det mener jeg nå, selv etter 29 år.
Postet 11-05-19 kl 20:26 av Divine Divine er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no