Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Prematurpjatt

Eksamensnerver

Spisevegring, legekontroller og annet snacks
Rangér dette innlegget

Eksamensnerver

Postet 12-12-09 kl 22:00 av Fibi

Jeg er så nervøs at jeg holder på å drite i buksa. Jeg tuller ikke, det er nummeret før jeg finner en av bleiene til Leo.

Jeg har muntlig eksamen i fysisk fostring på mandag, om en og en halv dag. Fra halv elleve til elleve skal jeg sitte sammen med en faglærer og en sensor (som har doktorgrad og greier, og vistnok er "the shit"), og prate om ettellerannet tema. Er jeg heldig trekker jeg spørsmålet om fysisk kapasitet, men med min flaks så blir det vel det jeg minst vil ha. "Noen vil påstå at den egentlige motoriske gullalder er 0-3 år. Hvordan vil du argumentere for det, og hvilke praktiske konsekvenser har det for deg i barnehagen?" Den oppgaven sliter jeg med. Jeg kan det jo, men jeg sliter skikkelig med å formulere meg.

Etter eksamen i fysfos, er det hjem og skrive en formingsoppgave som skal leveres innen torsdag, så er det å sette i gang med hjemmeeksamen i pedagogikk som vi får utlevert samme dag. Den skal leveres den 22. desember, og så er det bare å sette i gang med semesteroppgaven i forming som skal inn femte januar. Jeg føler meg litt overveldet, liten og ganske dum akkurat nå.

Kommentarer totalt 1

Kommentarer

Gammel
Håper det gikk bra på mandag! Og lykke til med resten -dette fikser du. :heia:
Postet 16-12-09 den 21:25 av
 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no