Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 25-05-19 kl 09:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Sol, ja!

Jeg skal løpe innmari langt i dag, og har nervene utenpå. Er vel egentlig bare å få gjort seg klar, i stedet for å snurre rundt meg selv.

Kaffe må uansett til.
Postet 25-05-19 kl 10:27 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Sola skinner, vi har konfirmasjon i dag. Alle våknet tidlig, så vi suller rolig rundt og føler vi har god tid. Jeg startet dagen med å renskrive tale og en kopp kaffe. Egentlig ganske så deilig. Jeg håper og tror at dagen blir bra.
Postet 25-05-19 kl 10:28 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
God tur, Timar!! Det er en veldig fin tur, da. Hvor starter du?
Postet 25-05-19 kl 10:29 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God tur, Timar! Sprekt.
Lykke til med konfirmasjon, Sol!

Jeg sto opp tidlig, tidlig for å buksere rettebunken min. Er godt igang og føler jeg har funnet en arbeidsflyt. Akkurat nå er motivasjonen langtur i sola hvis jeg har rettet 30 besvarelser før kl 13. :svisj:
Postet 25-05-19 kl 10:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg var i hallen før kl. 7 i morges. Alle dugnadsvaktene møtte. Kampene er i gang og jeg sitter på tribuna og strikker. Innimellom sjekker jeg at alt får som det skal i kiosken og så legger jeg inn resultatene etterhver kamp. Cup er gøy!
Postet 25-05-19 kl 10:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til i løp,Timar.
Gratulerer med konfirmanten, Sol.

Jeg.Må.Lese.Til. Eksamen.
Postet 25-05-19 kl 10:57 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Lykke til Timar og gratulerer med dagen Sol.

Opp med en hånd alle som mener at jeg fortjener en lesefri helg, selv om jeg burde lese til en eventuell muntlig.
Postet 25-05-19 kl 11:10 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Lykke til Timar.
Håper dagen blir fin Sol.
Postet 25-05-19 kl 11:32 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har startet dagen med å bruke en pen, liten formue på IKEA. Under en uke til vi flytter hjem til totalrenovert hus, det skal bli helt utrolig deilig. (Selv om det har kostet det hvite ut av øyet, det prøver vi effektivt å ignorere.)
Postet 25-05-19 kl 12:00 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med konfirmantene, Sol!

Lykke til med løping, Timar.

Yngste er på overnatting og ville ikke hjem enda. Jeg setter meg snart på bussen til byen for å kjøpe meg en sykkel. Eldste sykler og så møtes vi der og sykler hjem sammen.
Postet 25-05-19 kl 12:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa skal gjøre dugnadsarbeid for fotballklubben og skal gå utkledd som tigermaskott og dele ut noe flyets ... og så får jeg ikke være med og se på henne.

Jeg sier at hun må sende meg et bilde, men hun sier at hun ikke kan holde på med mobil når hun jobber. Og jeg er forsåvidt enig i det.
Postet 25-05-19 kl 12:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sykkel kjøpt, butikken gjør den klar. Venter på frøkna som er på vei på sykkel. Snart blir det is. Hun vil nok også kikke litt i butikker.
Postet 25-05-19 kl 12:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er helt ute av form, våknet med lett feber og hodepine. Planene for dagen var konsert på NMH og bursdagslag hos svigerinne, begge deler utgår med klar margin. Blir rolig hjemmedag, litt klesvask og lage pizza til middag. Håper jeg er frisk i morgen!
Postet 25-05-19 kl 16:55 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg lever fortsatt!
Sol, jeg startet på Fossum, så ble 21 km. Det kjentes i grunnen mer enn langt nok. Folk løper både 50 og 80 km, jeg klarer ikke å skjønne hvordan det går an.

Håper konfirmasjonen har vært vellykket! God tid morgenen før et arrangement har jeg aldri opplevd..
Postet 25-05-19 kl 17:53 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 25-05-19 kl 21:47 av Timar
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med vel overstått løp, Timar! Håper konfirmasjonen har gått fint, Sol! Og Addison, god bedring!

Jeg og eldste er installert på hotell på Fornebu, klar for MGP jr om ikke så lenge. Det er en del andre småjenter her. Jeg er storfornøyd med at jeg fant ut at jeg kunne bruke bonusnatt og slippe parkeringsstyr og alt for sein hjemkomst. Og så koselig det er å være bare jeg og henne.
Postet 25-05-19 kl 18:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Addison!

Kos dere, Igling! Deilig med hotell i nærheten. Jeg var på konsert der i februar med eldste. Bodde på SAS hotellet da.
Postet 25-05-19 kl 18:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God bedring, Addidon. Og sykt bra innsats Timar!
Her har det vært fotballcup i dag, ny runde i morgen
Postet 25-05-19 kl 21:49 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ja, vi bor jo ikke så langt unna, men deilig å slippe parkering og sein hjemkomst. Vi er på hotellrommet, trøtte og glade. Så utrolig gøy det var!
Postet 26-05-19 kl 00:10 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no