Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 11-07-21 kl 09:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Jeg har mistet den vidunderlige evnen man hadde som ung til å sovne igjen når man blir vekket om morgenen. Telefonen ringte og da var det gjort. Så da sitter jeg her og jobber, da!
Postet 11-07-21 kl 10:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Det er sol, jeg ligger i den altfor dyre nye hengekøya mi med podcast og strikketøy. Skikkelig feriestemning, bortsett fra at jeg skal jobbe en uke til.
Postet 11-07-21 kl 11:10 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sløver på verandaen med beina i sola mens jeg hører på podkast. Deilig søndag.
Postet 11-07-21 kl 11:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ooooo det e fint vær ingen! Eg skal møte gubben for første gang på 16 dagar, så eg gleder meg til det.
Postet 11-07-21 kl 12:21 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg sitter på Mo og koser meg ute. Katten er med nordover og det er jeg så glad for at vi gjorde for hun koser seg sånn her at hun oppfører seg som en kattunge.

I går var det avsindig varmt så da var vi og badet, ikke en hverdagslig hendelse på våre ferieturer nordover. I dag er det bowling på planen, og jeg slækker og nyter synet av Svartisen og lyden av humla som suser rundt jordbærplanta.
Postet 11-07-21 kl 13:03 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg vurderer tur i skogen med bading som siste stopp. Foreløpig for lat. Mannen er ute og løper.
Postet 11-07-21 kl 13:33 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sol ute men ikke en god dag. Skal få med meg kidsa på tur snart, det hjelper sikkert.
Postet 11-07-21 kl 14:14 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært på tur med venninne. Vi gikk tidligere enn vanlig, og deg merktes på hvem vi møtte på veien – snittalderen var betraktelig høyere enn den bruker å være når vi går to-tre timer seinere.
Postet 11-07-21 kl 14:55 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Mannen og yngste er av gårde for å hente graver. I morgen skal vi åpne opp utløpet for septiken, som vi har trøblet med noen år.

Vi er heldige, og får besøk av en proff graver i morgen, pappaen til yngste som gjerne ville hjelpe til. Yngste gleder seg veldig til pappa kommer.
Postet 11-07-21 kl 15:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Nok en dag med sol på ferien. Dessverre litt kjøring i dag. Hele 3,5 timer.
Postet 11-07-21 kl 20:59 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Vi er hjemme igjen etter deilige dager på ferie!
Postet 11-07-21 kl 21:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Om noen skal eller lurer på å reise til Senja, så vil jeg anbefale "Senja by heart".
Postet 11-07-21 kl 21:51 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
EM-finale (FORZA AZZURRI! og litt heia England...) på TV mens jeg jobber utover kvelden etter å ha hatt noen deilige timer fri i solen i dag.
Postet 11-07-21 kl 22:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no