Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 15-02-22 kl 08:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Har kun sovet noen få timer i natt, så dette blir en laaang dag. Takk og pris for hjemmekontor.
Postet 15-02-22 kl 08:32 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Her var det pakke med garn på trappen i dag.

Her blir det også en lang dag med 3 timers Excel kurs, men det gir muligheter for strikking da.
Postet 15-02-22 kl 08:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hjemmekontor her og, ut uken har jeg avtalt. Få mailer, men finner alltid noe å gjøre.
Postet 15-02-22 kl 08:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen,
Sovet dårlig i natt, så dette blir en lang dag. Tøff start også med noen ikke så hyggelige mail. Alle har altfor mye å gjøre på jobben min Men nå snart joggetur med hunden
Postet 15-02-22 kl 08:55 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nok en sleepless in Seattle her. Også må jeg kjøre den halte tenåringen til skolen. Har startet dagen med å sende mail til lærer og bestilling av legetime til nevne halte unge.
Postet 15-02-22 kl 09:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Startet dagen med positiv covid-test. Godt jeg bare skal sitte på kurs via Teams i 3 dager nå.
Postet 15-02-22 kl 09:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har starter dagen med en liten rusletur med hunden og OL-sending. Deilig at det lysner på morgenkvisten! Snart kontoret.
Postet 15-02-22 kl 09:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kontorkontor i dag. Føltes som jeg burde hatt vadestøvler til bussen, kombinasjonen snø i går, regn i natt og sludd i morges ga noen overraskende dype vanndammer.
Postet 15-02-22 kl 09:28 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Her er det lyst og flott ute, men så regnet det og var mørkt i hele går og søndag. I ettermiddag må jeg pakke siste rest og hente et par bøker jeg har bestilt i gave til eldste som blir 17 på søndag. Må se om jeg kan finne noe mer også, men hun ønsker seg ikke noe.
Postet 15-02-22 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. :kvitre:
Har syklet til jobb, og vært på kafe.
Postet 15-02-22 kl 09:35 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


Kort hjemmeøkt før jeg faktisk skal på et fysisk møte det meste av dagen. Pent kledd og sminket for en gangs skyld.
Postet 15-02-22 kl 09:35 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da har alle testet positivt. Forsåvidt greit at alle fikk det samtidig.
Postet 15-02-22 kl 09:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
God bedring Star.

Hjemmekontor her, orket ikke ut å kjøre i snøkaoset og begge ungene (ungdommene) er syke.
Postet 15-02-22 kl 09:50 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snøkaos, Martis?

Jeg er mye bedre i dag enn jeg var i går, og lurer på om jeg skal ta full arbeidsdag på hjemmekontoret? Jeg synes ikke det er så lett å sette slike grenser når man uansett er hjemme. Jeg er definitivt ikke frisk, men litt restarbeidsevne er det jo.

Vi startet dagen med å se skiskytterstafett. Det var jo helt rått, selv om man får litt vondt av han stakkars russeren som bommet.
Postet 15-02-22 kl 09:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
God bedring til begge, Martis. Snøkaos høres ikke noe særlig ut.
Postet 15-02-22 kl 10:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Har dristet meg en tur på kontor-kontoret i snøkaoset i dag. Valgte heldigvis tog fremfor bil, og det tror jeg var et godt valg.
Som flere andre her, har jeg også sovet dårlig i natt. Så kjenner at denne dagen skal bli tung.
Postet 15-02-22 kl 10:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Melder meg inn i klubben av de som har sovet dårlig. Da passer det jo fint med stappfull hjemmekontordag kombinert med begge barn hjemme. Her er det sol og blå himmel nå, så kan i det minste se ut på den. Nuvel.
Postet 15-02-22 kl 10:31 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I natt sov jeg med 4 svære puter slik at jeg nesten satt mer enn jeg lå i senga, og det hjalp noe veldig. Jeg sov bedre og var mindre tåkete i hodet da jeg våkna. (Det er godt mulig at jeg bare rett og slett er friskere, og at putene ikke var til noen fysisk hjelp.)
Postet 15-02-22 kl 11:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
I motsetning til dere andre har jeg sovet godt i dag. I tillegg er det nyyyydelig vær, så gåturen til jobb var bare herlig.

Nå venter jeg spent på om det kommer bud på leiligheta ...
Postet 15-02-22 kl 11:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Surrealistisk forskjell på Oslo sentrum og omgivelsene 30 minutter ut fra sentrum. Hjemme hos meg var det omtrent 25 cm klissvåt nysnø, forvandlet til digre basseng i veibanen og mengder av slaps overalt. Grusomme kjøreforhold og enda verre å være fotgjenger. I Oslo er det bart og fint, i alle fall her ved Oslo S. Så jeg sitter på kontoret, sokkene mine er snart tørre, og det er deilig at jeg skal ta tog framfor bil hjem igjen.
Postet 15-02-22 kl 11:37 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ja, snøkaos Tjorven. Nå er det brøytet så det blir sikkert mulig å bevege seg ut etterhvert.

Tvi tvi Stompa!!
Postet 15-02-22 kl 11:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det brøyta, men det ble jo enda farligere. Rene skøytebana for gående for skjæret har jo polert bakken.
Postet 15-02-22 kl 12:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det var bare så rart, Martis. Vi bor ikke så himla langt fra hverandre. Men her er det ikke noe snø. Det som kom i natt var regn.
Postet 15-02-22 kl 12:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
I følge værmeldingen så skulle dette ha vært regn her og, tror de snakket om snøgrense på 400 mtr. Ser ganske pent ut akkurat nå med masse hvit snø, hvis det bare kunne ha blitt sånn en liten stund.
Postet 15-02-22 kl 12:11 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Man trenger ikke ut av bygda for å se forskjeller, Kaprifol. Nede hos meg var det kommet maks fem cm snø/slaps og det meste var måket bort da jeg skulle til toget.
Postet 15-02-22 kl 13:04 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Solgt for 300000 over prisantydning. Godt fornøyd!
Postet 15-02-22 kl 13:36 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer Stompa. Det er godt å bli ferdig med det. Selv om dere visste at den var lettsolgt.
Postet 15-02-22 kl 13:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Stompa!
Postet 15-02-22 kl 14:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer Stompa!

Jeg har lidd meg gjennom et 3 timers Excel kurs, og ikke lært en eneste ny ting. Trodde nivå to skulle gi meg noe, men nei. Får se om nivå 3 kan bringe ny kunnskap.
Postet 15-02-22 kl 14:07 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nydelig, Stompa, gratulerer! Alltid godt å ha det overstått.
Postet 15-02-22 kl 15:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer Stompa - det var gode nyheter!!
Postet 15-02-22 kl 17:46 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Stompa!
Postet 15-02-22 kl 22:55 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no