Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 04-03-22 kl 07:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har startet dagen med å sende en e-post til noen sjefer med massiv skryt av en kollega. Sånne e-poster er så stas å skrive. De er stas å motta også. Og denne gangen var det så innmari fortjent.

I kveld skal jeg se skolerevyen som snuppa har lagt ned absurd mange arbeidstimer på. Jeg gleder meg skikkelig.

Det tegner til å bli en god fredag!
Postet 04-03-22 kl 07:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Har hatt et par hektiske dager på jobb slik at jeg kunne ra meg fri i dag.
Solen skinner og snart pakker vi sekken og drar ut på tur
Postet 04-03-22 kl 08:13 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nydelig her i dag også, og yr lover sol hele dagen. Og jeg har fri i dag også. I går gikk jeg 11,5km fjelltur, i delvis snø. Kanskje jeg tar den halve fjellturen i dag, solen må utnyttes! Tidlig oppe, for tenåringen skal straks til fysio (som hun mener er dårlig gjort den siste vinterferiedagen...).
Tacofredag og sjokolade lurer i det fjerne i kveld, og soldaten min kommer hjem på perm en ukes tid. Hurra!!
Postet 04-03-22 kl 08:23 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er delvis sykemeldt og har hjemmedag i dag. Foreløpig tilbringes den med kaffe, nyhetsmorgen og morgentrøtt hund i fanget.
Postet 04-03-22 kl 08:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! To dagers arbeidsuke passer meg fint denne uka. Akkurat nok jobb til å kjenne på en vel fortjent fredagsfølelse. Den får bli intens ettersom jeg skal jobbe på søndag.
Postet 04-03-22 kl 08:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

Siste dag i vinterferien for ungene, eller strengt tatt så er det bare jentungen som har hatt ferie hele uken, guttungen har vært på jobb tirsdag, torsdag og i dag. Fordelen med å jobbe samme plass som faren jobber er at man kan avtale å få begynne på jobb til et klokkeslett som passer en ungdom, han blir en smule mer harmonisk når han får begynne på jobb klokken 09 i stedet for 07.

Jeg ser frem til å kunne krype opp i sofaen i ettermiddag sammen med strikketøyet og bare bli der hele helgen.
Postet 04-03-22 kl 08:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg er fortsatt sykemeldt, var hos legen i går, så 2 uker til 100%, så tror jeg at jeg skal begynne litt.

I dag skal jeg og en venninne på kafe, det blir koselig, ellers ikke så mange planer.
Postet 04-03-22 kl 08:45 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
Fredag ja
På hytta og i dag har jeg klart å holde kalenderen tom. En dag vinterferie er bedre enn ingenting. Det ser ut til å bli strålende sol i dag og, så får etterhvert komme oss ut på skitur.
Postet 04-03-22 kl 08:49 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så bra med skryte-epost, Tjorven! Jeg har en leder som er flink til å rose, og det er så hyggelig.
Postet 04-03-22 kl 09:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hallois! Fredag er bra! Jeg er på jobb siden jeg er den eneste negative i familien. Mann, eldste og yngste er i isolasjon hjemme, mellomste var positiv i januar.
Postet 04-03-22 kl 09:35 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
TGIF! Jeg ser altså så frem til helg. Dette har ikke vært en spesielt fæl uke eller noe, men i dag er jeg inderlig glad det er fredag.

Det blir bursdagsbonanza i helgen. Storebror blir 20 år på søndag og det skal selvfølgelig feires.
Postet 04-03-22 kl 09:42 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Siste vinterferiedag. Har allerede fått gjort en del ikke-jobbrelatert, og nå skal jeg jobbe noen timer før jeg vasker hus, har PT-time og bruker kvelden til å strikke.
Postet 04-03-22 kl 09:46 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tror yngste satt oppe natt. Han spurte om lov. Om det var derfor jeg sov så dårlig vet jeg ikke. Han bråkte jo ikke.
Skal til optikeren senere, redd det blir dyrt. Syns det kunne vært en slags støtteordning altså.
Postet 04-03-22 kl 09:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hva er det med mannfolk, tid og selektiv hukommelse! To ting hadde dere å passe på i dag, legetime klokken 1030 og at legeerklæringen fra Nevrologen må være med. Også ringer dere meg begge to klokken 1040 for å klage på at dere glemte den for JEG ikke ringte å minnet dere på den.
Postet 04-03-22 kl 10:44 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Frøy: Åh, da hadde jeg blitt veldig sint.
Postet 04-03-22 kl 11:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Sint er vel bare forbokstaven.
Mannen har ikke våget å ringe meg opp igjen, guttungen har litt mer baller så han ringte opp igjen for å fortelle at han fikk vært på timen og fikk helseerklæring slik at han kan få tatt lappen. Men jeg forstår ikke helt hva som går gjennom hodene deres av og til.
Jeg tilbydde meg å være med han når vi satt rundt middagsbordet i går og da bare lo de av meg og sa at dette hadde de kontroll på og at faren kunne være med han om det var et problem.
Postet 04-03-22 kl 11:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Fordelen med å være evig singel, er at jeg slipper å irritere meg over mannfolk.
Postet 04-03-22 kl 12:02 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
De mennene dine bør dras med ut på Kvinnedagen, Frøy.
Postet 04-03-22 kl 12:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gjelder bare hvis man ikke har en x å forholde seg til, Stompa.
Postet 04-03-22 kl 12:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
På kvinnedagen skal jeg på strikkekafe og spise jentemat buffet. Kjenner at jeg nesten blir sinna av det også, hva pokker er jentemat buffet?
Postet 04-03-22 kl 12:25 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jentematbuffet?

Jeg har bestilt "The future is female" t-skjorte i dag.
Postet 04-03-22 kl 12:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Rosa muffins, Frøy
Postet 04-03-22 kl 12:37 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
X har jeg, star - men også voksne unger, så jeg trenger ikke å forholde meg så voldsomt til han. Og de siste årene før de ble voksne, var han grei å forholde seg til.
Postet 04-03-22 kl 12:48 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Du får ta med deg en burger for sikkerhets skyld, Frøy (ref reklamen for BurgerKing (?) fra et par år siden).
Postet 04-03-22 kl 14:50 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Stompa: har 3 år igjen til vi har bare myndige barn.

Og ja, det ble dyrt.
Postet 04-03-22 kl 17:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Vi forsøker å komme i orden. Må levere mer på bruktbutikken i morgen og kaste endel esker.
Postet 04-03-22 kl 19:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Er de ødelagt eller kan du gi de bort, millact?
Eskene altså hvis det er flytteesker
Postet 04-03-22 kl 20:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Kunne nok gitt de bort, men har ikke plass til å oppbevare dem. De aller fleste ble gitt videre til de som kjøpte huset.
Postet 04-03-22 kl 22:22 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no