Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 08-10-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Morn. Dag tre av helgekurs i mindfulness på programmet. Yoga og meditasjon. Veldig bra kurs, men definitivt slitsomt selv om det ikke er så fysisk aktivt.
Postet 08-10-17 kl 08:38 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Spennende Heilo.

Sitter og jobber på morgenen. Skal ut på lang fjelltur senere idag.
Postet 08-10-17 kl 10:47 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ungene har flyttet inn i de nye fleecesettene og sitter på gulvet og bygger Lego. Fin start på høstferien.
Postet 08-10-17 kl 12:03 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her har storebror overnattingsbesøk, og jeg har prøvd å få han til å skjønne at gjesten kanskje kunne tenke seg noe å spise.

Ingen planer i dag. Grått og regn ute foreløpig.
Postet 08-10-17 kl 12:28 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Superfinvær her, men jeg er inne og rydder og steker vafler. Mann og sønn er på vei hjem fra Polen, så gleder meg til de kommer. Satser på å komme meg ut i den deilige høstlufta litt senere i dag.
Postet 08-10-17 kl 14:13 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Strålende sol. Vi er i dyreparken.
Postet 08-10-17 kl 14:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Litt sånn variabelt vær her, sol og regn i skjønn forening. Nå har jeg stekt vafler så nå har nå ungene fått i seg litt mat.
Postet 08-10-17 kl 14:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg skriver på en oppgave som skulle vært inne i går - på tide å bli ferdig kanskje.
Postet 08-10-17 kl 15:33 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nydelig vær idag, jeg har brukt den på en lang fjelltur.
Postet 08-10-17 kl 19:30 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har brukt finværet på ein lang skogstur. Utfordra meg sjølv ganske godt, men eg gjennomførte.
Postet 08-10-17 kl 20:03 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Prikkebarnet var våken halve natten (urk!!jeg er for gammel til nattevåk!) men har vært i god form. Det ble både innhøsting fra kjøkkenhagen og trampolinehopping. Tok ikke de store utfluktene, da, trenger ikke utfordre disse vannkoppene.
Postet 08-10-17 kl 20:23 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har også hatt en våkenatt. Knerten driver med noen fryktelige mareritt for tiden som han ikke klarer å gi oss noen årsak til. Han roer seg etter en stund hvis han får sove i vår seng, men da får ikke jeg sove.

Da hjalp det ikke å dra på fotballcup med første kamp kl 9 i morges. Dobbel -

Nå skal jeg bare sette en vaffelrøre for å gjøre klart for feire av 10-åring i morgen tidlig, og gå gjennom sekken Snuppa har pakket for leirskolen. Det skal bli både godt og rart å ha bare ett barn hjemme i neste uke.
Postet 08-10-17 kl 21:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Jeg hadde bare et barn uken før høstferie. Da var eldste på leirskole. Det var veldig rart.
Postet 08-10-17 kl 21:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har hatt en deilig helg på hytta. Flott høstvær og i går kveld snødde det litt. Nå er vi hjemme igjen. Jeg har beseiret dørstokkmila og kommet meg på Elixia. Middagen ble thai-mat fra nærmeste take away.
Postet 08-10-17 kl 21:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi har hatt en deilig minibreak med topptur, blåbærplukking og klatrepark. Men jeg angret på at vi ikke dro hjem i går kveld i stedet for å bruke halve dagen på å kjøre hjem i dag. Still, fikk skvist inn en deilig løpetur i marka, i nydelige Oslo.
Postet 08-10-17 kl 21:46 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no