Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 14-11-16 kl 07:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Goodbye. :snufs:

Ny uke, ny todo-liste.
Postet 14-11-16 kl 07:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er klar for en ny uke. Helgen ga akkurat den oppladningen jeg trengte.
Postet 14-11-16 kl 08:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Farvel helg, velkommen travel uke.

Våknet av meg selv før klokken seks i dag og er dermed latterlig tidlig på jobb i dag. Masse skrivejobbing foran meg i dag, så her må det jobbes etter stoppeklokkeprinsippet kjenner jeg.
Postet 14-11-16 kl 08:05 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg skal være hjemme i dag. En natt tilbragt på do, og hodepine, gjør at jeg blir hjemme. Det at hele klassen min har flyttet og jeg dermed venter på ny, gjorde valget lett.
Postet 14-11-16 kl 08:05 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal bare holde pusten og dure i vei i to uker til, så roer ting seg betraktelig. Det er god motivasjon!
Postet 14-11-16 kl 08:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er mildt og veldig vått ute. En passe rolig uke venter heldigvis.
Postet 14-11-16 kl 08:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Dette blir en travel uke, med to korpskonserter og ekstra øvelser.
Postet 14-11-16 kl 08:34 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På jobb, drikker kaffe og kommer ikke i gang. Men det må jeg straks siden denne uka har bare fire arbeidsdager. I morgen er det begravelse for min bestefar og jeg endte opp med å være den som skal si noe fra oss barnebarna. Så må skrive ferdig det også. Junior har skrevet et brev som han vil legge på kista til oldefar og jeg er spent på hvordan alle ungene vil ta begravelsen. Det er første gangen for alle sammen så det vil nok bli litt hurlumhei med åtte barn mellom 2-10 år. Mor ville gjerne at alle barna blir med og det blir nok nesten bare oss der så det er ikke så farlig om det blir litt styr.
Postet 14-11-16 kl 08:55 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar


Jeg satt oppe og så to episoder av The Crown i går, så jeg har ingen andre enn meg sjøl å takke for at jeg er trøtt... Er i alle fall blid også, med nymalt stue og en noenlunde grov plan for hva som skal skje i alle timene mine de neste to ukene. Dermed er det bare å kaste seg over den neste bunken. Frokost først! Med TE!
Postet 14-11-16 kl 09:16 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Ferdig med dagens trykkbølgebehandling, og det bør for f... hjelpe, for i dag var det helt j... vondt. Sånn. Banna fra meg. Jeg ble også teipet, og denne gangen på en måte som ikke lar seg skjule under skjorten jeg har på meg. Jeje. Så får jeg forberede meg på en rekke spørsmål, da.

Ellers er dette en av de dagene som gjør at jeg misliker november. 2+, regn, yr, tåke, søle og mandag. (Den siste er ikke månedspesifikk.)
Postet 14-11-16 kl 09:34 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har ein roleg start på dagen. Begynner ikkje på jobb før 13. Men før den tid, bør eg igrunn få gjort ganske masse med oppgåva mi. Ligger 1 veke på etterskudd i forhold til min plan.
Postet 14-11-16 kl 09:35 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er på vei til jobb for første gang på tre uker og er litt spent.
Postet 14-11-16 kl 09:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er trøtt etter å ha vært på veldig sen kinoforestilling i går. Når var jeg sist på en film som startet 21.30, lizzom. Men hva gjør man ikke for å få med seg oversetter-sci-fi. Anbefaler "Arrival", altså. Jeg vil også lære meg heptapod.
Postet 14-11-16 kl 09:44 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det er mandag! Jeg elsker mandager! Da får jeg gå på jobb igjen og møte massevis av herlige ungdommer og kolleger, hverdagen er over oss og jeg slipper å lure på hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå. I dag er jeg til og med ekstra pen, med nyfarga hår og ganske spæsje klær. Det eneste dumme er været, med dette skydekket får vi nok ikke sett supermånen i kveld. Men utenom det? Digg!

Ha en strålende mandag, folkens!
Postet 14-11-16 kl 09:58 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
I dag skal vi snekre sammen gruppeoppgaven og levere første "del". Vi skal lage en digital presentasjon som skal være ferdig om en uke, men det er jo bare tekniske greier. Jeg ser enden på dette gruppesamarbeidet, og i går gråt jeg faktisk av lettelse. Det er litt flaut. Så jeg er egentlig glad for at det er mandag. En dag nærmere slutten på dette samarbeidet Puh!
Postet 14-11-16 kl 10:35 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Kalenderpiken sin avatar

Ikke glem å ta lodd i kalenderbloggen! Siste sjanse i dag!

(Foreløpig ser det ut som alle vinner to luker hver. )
Postet 14-11-16 kl 10:54 av Kalenderpiken Kalenderpiken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er noenlunde våken, sov godt og lenge begge netter i helgen og litt ekstra i morges, skulle på legekontoret og få tatt noen blodprøver legen bestilte i september, ting tar tid, visst. Men nå er det da gjort! Kun vanlige rutine ting, men greit å sjekkes litt innimellom. Skikkelig kjipt novembervær er tilbake, såvidt plussgrader og silregn. Halve november er gått i en fei, satser på at resten går like fort. :ikkeminyndlingsmåned:
Postet 14-11-16 kl 11:21 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg gjesper, ble tidligoppstandelse for å rekke fly fra hovedstaden og hjem. Men det gikk da det også. Nå skal jeg rydde pulten min og glede meg til i morgen, for da skal jeg bare jobbe.
Postet 14-11-16 kl 13:04 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Mandag, ja. Jeg sitter hjemme og jobber mens jeg hører det ustanselige dryppet utenfor. November, ass!

Postet 14-11-16 kl 13:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag, og det er egentlig ganske deilig, med kaffe og excelarket mitt. Det hjelper å ikke bli avbrutt hele tiden eller avledet skravlingen rundt meg.
Postet 14-11-16 kl 13:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg dro hjem med en litt pjusk lillemor etter utviklingssamtale på skolen, og har nå hjemmekontor med egen kaffe, pike med pledd og matteoppgaver i sofaen og egentlig ganske ok forhold.
Postet 14-11-16 kl 14:06 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Einhyrningur sin avatar
Sykemeldt uke 1. Holder på å bli gal av kjedsomhet. I dag har jeg fargesorter nabbiperler.
Postet 14-11-16 kl 14:44 av Einhyrningur Einhyrningur er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har en litt kaotisk jobbdag med hasteting som ikke virker og dessuten kræsjer (tidsmessig) med hverandre, så jeg føler ikke helt at jeg har begge beina på bakken. Men i ettermiddag skal jeg på kino med mann og barn og se Arrival, det gleder jeg meg til.
Postet 14-11-16 kl 15:10 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har hatt en anstrengende helg og en veldig hektisk dag frem til nå. Og nå sitter jeg her og har mulighet til å sitte til 16.30 og skal prøve å få litt unna, men det går hardt både med motivasjon og hjerneaktivitet kjenner jeg. Skal lete etter om jeg har noen rene rutineoppgaver jeg kan få ryddet opp i.
Postet 14-11-16 kl 15:19 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Gled deg til Arrival, Skilp. Jeg likte den veldig godt.
Postet 14-11-16 kl 15:44 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Det er fint med besøk, men HERREGUD så deilig det er med bare oss i huset også.
Postet 14-11-16 kl 16:11 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Å, jeg må også se Arrival kjempesnart! Som Washington Post sier, «Arrival raises profile of linguists, making them almost cool»! Men bare nesten!
Postet 14-11-16 kl 16:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Gruppearbeid blir min undergang!
Postet 14-11-16 kl 17:12 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Innimellom opplever jeg at jeg nå har sittet som mellomleder i noen år og har blitt tøffere i møtet med foresatte. Det er litt godt å kjenne på (for noen år siden ville jeg vært avhengig av veiledning fra rektor før jeg tok den samtalen jeg tok på strak hånd i dag). Ellers er jeg sliten og trøtt om dagen og har alt for mye hengende over meg. Men, om tre uker leverer jeg siste studieoppgave (ever??).
Postet 14-11-16 kl 18:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Anikka sin avatar
Åu mai Gådd. Har akkurat innsett at det finnes en grense (på antall innlegg? prikker?) for å se salgsinnlegg her inne... Ihvertfall er feeden min tapetsert med salgsinnlegg idag når jeg plutselig har rundet 500 innlegg. Føler jeg er en smule treg som ikke har fått med meg dette før...
Postet 14-11-16 kl 22:25 av Anikka Anikka er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no