Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Festlig fredag!

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Festlig fredag!

Postet 10-02-17 kl 07:22 av Kaffestuggu
Oppdatert 10-02-17 kl 16:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Adrienne sin avatar
Hehe, ikke mye risiko for at jeg blir som dyret på bildet i dag. Har vært febersyk i noen dager nå og både mat- og kaffelyst er på bånn. Skal egentlig på tur med jobben i dag, men sånn som formen er nå så ser det mørkt ut.
Postet 10-02-17 kl 07:46 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Oppdatert 10-02-17 kl 07:52 av Adrienne
Gammel
Bobbelur sin avatar
Herlig start på dagen, det bildet der!
Postet 10-02-17 kl 08:11 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Har karret til meg en slant med kaffe. I dag kommer dagen til å gå med til klassebesøk og kakelunsj for kollega som fyller 60. Det kunne ha vært verre.
Postet 10-02-17 kl 08:41 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Det bildet der trengte jeg nå.

Sånn ellers:
Postet 10-02-17 kl 08:42 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg er på lesesalen og har vært her i en hel time. Imponerende fordi jeg var på konsert i går og er noe redusert. Vann, kaffe, Ibux og lakris løser det. Og heldigvis er det tidenes mest interessante pensum som skal leses.
Postet 10-02-17 kl 08:47 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er ikke der! Mer kaffe trengs. Har svosjet i langt over en time allerede, og er suuuhuuulten! Men det er ikke noe godt å spise her, bare knekkebrød og havregrøt. Spørs om kaffebaren må få et besøk.
Postet 10-02-17 kl 08:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er ute på konsulentoppdrag. De andre på dette kontoret var på fest i går, så jeg føler meg friskest av alle.
Postet 10-02-17 kl 09:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Festelig med e i fugen?
Postet 10-02-17 kl 09:03 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Syk. Vondt i hodet, raspepust, tett og varm.
Skal egentlig til fjells på årlig tradisjonstur, men blir hjemme. Stakkars, stakkars meg!
Postet 10-02-17 kl 09:04 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har sånn rimelig god fredagsfølelse tross at jeg har funnet enda en deadline jeg hadde glemt. Oh well. Jeg jobber i hvert fall ikke med den i dag!
Postet 10-02-17 kl 09:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Prøvemuntlig, og jeg er "sensor" i engelsk. Kastet ut i det i morges.
Postet 10-02-17 kl 09:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Effektiv morgen.
Har fikset frokost, matpakke til ungene. Lagt sammen klærne (og lagt dem på plass) som har skjult på meg fra vaskerommet i flere dager nå. De la seg ikke sammen selv .. Jeg har pakket til helgetur i Bergen, og vært på morgensamling med førsteklassingen på skolen.
Fått svart på et par mail, og nå er det 3 timer med ledermøte ..
Postet 10-02-17 kl 09:46 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Morsomt å lese om lydsystemer på lesesalen, det er umulig å lese om uten å prøve å si a - e - i -o osv.
Postet 10-02-17 kl 09:48 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Kardinalvokaler!
Postet 10-02-17 kl 10:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
For en festelig fredag! Nydelig bilde, stugguvertsskap!

Jeg sitter hjemme og jobber, skal på tur med jobben om ikke lenge. Trenger. Mere. Kaffe. (men har sovet stygglenge i natt, så jeg skjønner ikke helt hvorfor)
Postet 10-02-17 kl 10:03 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg er også inne i en periode med slappfisktilværelse og stort søvnbehov. I går kveld vasket jeg en maskin klær og slukket lyset 22.30. I dag er jeg i nærheten av uthvilt. Men bare i nærheten. Heldigvis har jeg fått skryt av sjefen og det er fredag.
Postet 10-02-17 kl 10:39 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Så fint med skryt av sjefen,Kaprifol, sånt hjelper!
Postet 10-02-17 kl 10:42 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg elsker sykehjemmet mitt. Fikset heid, sengehester, lys, dører, brannalarm og varme i dag. Herlige beboere og ansatte som lyser opp når jeg kommer. Gull altså.
Postet 10-02-17 kl 17:50 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Så godt å ha en slik jobb, Frøy!
Postet 10-02-17 kl 19:40 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no