Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 01-02-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 31

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Det er 1.februar.
Postet 01-02-18 kl 08:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Det er for tidlig. Skru av dagen!



Kaffe.
Postet 01-02-18 kl 08:43 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ja, endelig 1 februar, jeg syns januar har vært ekstremt lang.

Straks jobb, bare tre timer undervisning, helt greit det.
Postet 01-02-18 kl 08:50 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Februar! Vinteren går mot hell.
Sitter på hjemmekontor i dag. Tusen ting å gjøre.
Postet 01-02-18 kl 08:54 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Kan melde om like mye snø på rullebanen i Stockholm, gitt. Jeg vil heller være på ski enn her.
Postet 01-02-18 kl 09:16 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
1. februar, på jobb og finforhandler avtale via mail. Yngste skal vaksineres for utenlandstur i ettermiddag, så det blir en kort dag på kontoret for meg.
Postet 01-02-18 kl 09:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg synes også januar var utrolig lang. Mye jobb, rydding, vær, rusk, oppussing av bad, konservative håndverkere,
Gleder meg litt til helga er over også, mannen har nattevakter og jeg skal arrangere bursdag for 13-åringen. Litt dårlig deal, men det var sånn det ble da.
Postet 01-02-18 kl 09:43 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er på jobb og måtte plutselig kjøpe ny mobil i går da den jeg hadde plutselig ikke ville lades opp. Uvant og mange småting å finne ut.
Postet 01-02-18 kl 09:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Det er ikke preppet, Anda. Det var som å gå på høyfjellet i går. Med tynne joggepinner.
Postet 01-02-18 kl 09:54 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg skal begynne på yogakurs i dag. Nybegynnerkurs. Håper det blir bra. Har bare prøvd litt senteryoga før, men følte at jeg ikke hadde erfaring nok til å henge med. Så nå håper jeg å lære meg det grunnleggende. Jeg har fri i morgen, så egentlig er det snart helg for min del.
Postet 01-02-18 kl 10:31 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal også på yogakurs i dag, men det er min gang nr 4 så jeg vet hva jeg går til. Jeg er fremdeles ikke helt sikker på om yoga er min greie, men det er jo greit å teste det skikkelig ut.

Ikke at jeg har noen plan for en annen treningsform som kan være "min greie".
Postet 01-02-18 kl 10:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Februar, jippi! Og snart helg.
Postet 01-02-18 kl 10:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sukk. Nå er jeg lei av snø altså. Vi har altfor mye snø allerede, og nå starter det jaggu meg å dale sånne hvite feite flak igjen.

Yoga er moro. Jeg har jevnlig gått på yogakurs nå i halvannet år, og tror jeg har funnet "min greie". Det hjelper på en stiv kropp ihvertfall.
Postet 01-02-18 kl 10:49 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg arrangerer faktisk også yogakurs i dag, på jobben. Jeg skal ikke være instruktør, så klart.
Postet 01-02-18 kl 11:08 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Haha, 1. februar: den store yogadagen. Er det en instruktør jeg vet om, Candy?
Postet 01-02-18 kl 11:14 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Yoga-dagen på FP! Det er jo fantastisk!

Jeg skal ikke på yogakurs, men jeg skal på matten hjemme i løpet av kvelden. Foreløpig er jeg på jobb, med konsentrasjon litt under middels, men det går seg vel til. Kort dag før foreldregreie i barnehagen.
Postet 01-02-18 kl 11:24 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Det ville overraske meg, det er en fra Asker.
Postet 01-02-18 kl 11:24 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Lurer på hva gutta hadde sagt om jeg innførte yoga på jobben. Det hadde vært et syn.
Postet 01-02-18 kl 11:26 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Det er frivillig og kl 16, da. Men nei, tror faktisk ikke det endte med en eneste mann påmeldt.
Postet 01-02-18 kl 11:36 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Takk, folkens. Yogapraten deres minte meg på en løs treningsavtale som jeg må få bekreftet. Ikke yoga, da.
Postet 01-02-18 kl 12:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På jobbyogaen her er det faktisk mange menn. Dressmenn, da.
Postet 01-02-18 kl 13:46 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
I sommer skal jeg kjøre Høvdingen (og sønnen, men han er en naturlig yogi) gjennom et 30-dagersløp med Adriene, tenker jeg.
Postet 01-02-18 kl 13:49 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg tenkte mest på de mennene som er her, ikke menn generelt.
Postet 01-02-18 kl 14:08 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
HaH! Jeg har hentet mine nye langrennsski! Det er første gang jeg eier sånne siden jeg var femten. Nå får vi se om jeg klarer å gå på dem. Hold utkikk etter billigsalg på langrennski her inne
Postet 01-02-18 kl 14:15 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Måtte kaste inn håndkle i dag og bli heime. Så dermed blei det tidleg helg på meg. Er planleggingsdag i morgon, men sidan mi stilling er så liten og kortvarig, så ligger det ikkje noko planlegging inne.
Postet 01-02-18 kl 14:19 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Postet 01-02-18 kl 15:26 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hah, jeg har også vært på yoga i dag! Det var min gang nummer to, og jeg gjorde mitt beste for å prøve å velte instruktøren. Balansen er enda dårligere enn fleksibiliteten..
Postet 01-02-18 kl 18:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
1 mann, 11 kvinner. Det er bra oppmøte, og for en fantastisk måte å avslutte stressede jobbdager på.
Postet 01-02-18 kl 18:55 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Candy; du må laste ned iMarka-appen. Full oversikt over hvor/når løyper er kjørt.
Postet 01-02-18 kl 21:05 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg er forresten stuck på flyplass. Igjen. SAS piper hvert 10. minutt med nye forsinkelser.
Postet 01-02-18 kl 21:06 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ah, bra! Jeg synes Markadatabasen har så håpløst brukergrensesnitt, da skal jeg sjekke appen.

Men jeg tror ingenting var i nærheten av kjørt i går, altså. Folk kjørte seg fast på parkeringsplassen på Tryvann - selv om brøytebilen holdt på hele tiden.
Postet 01-02-18 kl 22:41 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no