Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 21-10-16 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ikke tid til at det er fredag, selv om det unektelig er deilig. Hvor blir ukene av? :svisj:
Postet 21-10-16 kl 07:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Finnes det et stille hjørne på utland på Flesland?
Postet 21-10-16 kl 08:07 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ukene bare forsvinner.

Knerten og jeg skal på hyttetur i helge med en venninne av meg som har to gutter som er marginalt yngre enn knerten. Jeg gleder meg egentlig veldig, men så er det meldt snø?
Postet 21-10-16 kl 08:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Stakkars Cuyahoga. Utlands på Flesland er skrekkelig. Om det er noen trøst så var det verre på Berlin Tegel. Håper du får en fin reise.

Jeg er på jobb. For mye å gjøre. VAnskelig e-post som skal sendes når jeg bare får en tilbakemelding. Heldigvis bare hyggelige planer for helgen, så det er jo absolutt noe.
Postet 21-10-16 kl 08:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Herregud jeg er trøtt i dag. Godt det er fredag.
Postet 21-10-16 kl 08:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Her har vi bursdagsjente, som er syk. Ikke gøy. Familieselskap i morgen må nok avlyses.
Heldigvis skal hun ikke feire med venner før mandag 31. det er jo en stund til.
Postet 21-10-16 kl 08:19 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Eldste lurte på om det ikke var lørdag i dag. Det var svært fristende å si ja, og rulle ned gardinene igjen. Men man er da så pliktoppfyllende at man meker seg på jobb og skole.
Jeg har fått masse nye oppgaver på jobb som er langt utenfor mitt fagfelt, så jeg skal gjøre en haug med ting jeg ikke kan. :litt svett:
Postet 21-10-16 kl 08:36 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Gi meg Tegel anyday, Blå! Jaja, morsomt reisemål i andre enden!
Postet 21-10-16 kl 08:46 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Nina sin avatar
På flytoget på vei til miniferie i NY.
Postet 21-10-16 kl 08:49 av Nina Nina er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God tur, Nina og Cuya!

Jeg sitter på blodbanken og gjør dagens dont.
Postet 21-10-16 kl 08:50 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nina: riktig god tur. NY er fantastisk. Det er bare noen uker siden jeg var der, og det er allikevel med et stikk av misunnelse jeg ser på facebookbilder som sjefen min legger ut derfra nå. Kos deg masse!
Postet 21-10-16 kl 08:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nina sin avatar
Takk for det, gleder meg veldig, har ikke vært der før så dette blir utrolig bra.
Postet 21-10-16 kl 08:59 av Nina Nina er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har blitt ordentlig forkjøla, så jeg tar en rolig morgen før jeg må ut. Håper å få solgt gamlebilen, og ordne et par småting før jeg kan legge meg på sofaen igjen.
Postet 21-10-16 kl 09:04 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fredag, masse på listen over må-ting, ut på møte eksternt, mer må-ting, så konsert med OFO og middag etterpå. Puh, tenker denne dagen skal få ben å gå på! Enn si løpe!

Ha en fantastisk helg i NY, Nina!! Unnelig!!

Ellers god bedring til de som trenger det, klem til alle som vil ha, fredag it is, helgen kommer snart!
Postet 21-10-16 kl 09:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Jeg har fri! Fikk kranglet meg til å tatt en fridag. Det er skolefri, så vi skal ta oss en bytur på noen små ærend og gå på kafe.
Postet 21-10-16 kl 09:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Dagens første kopp rakk å bli nesten kald før jeg fikk smakt på den. Kopp nr. to sølte jeg ut på vei fra kaffeområdet og nå står kopp nr. tre for tur. Alle gode ting er tre, ja?
Postet 21-10-16 kl 09:33 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Nina sin avatar
Nytt bankkort, får ikke tatt ut kontanter, banken påstår at det ikke kan fikses og har bestilt nytt kort. Jada, får leve på kjærsten da.
Postet 21-10-16 kl 10:01 av Nina Nina er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
På Ullevål sykehus uten frokost eller kaffe i kroppen. Datteren skal få andre runde Botox mot skjeling, og vi rakk ikke mat i morgenens hurlumhei. Nå får hun satt veneflon og blir gjort klar for narkosen i alle fall, så det blir brunsj på oss i dag. Dette er ikke gøy, selv om det gikk strålende forrige gang og er en bagatell.
Postet 21-10-16 kl 10:03 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
der svarte du på spørsmålet jeg hadde, Nina, om det var du og kjærsten som skulle avgårde. Hils!
Postet 21-10-16 kl 10:51 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Skjønner godt at dette ikke er gøy, Pappalille. Håper det går like bra som sist!
Postet 21-10-16 kl 10:52 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Nina sin avatar
R hilser tilbake!
Postet 21-10-16 kl 10:56 av Nina Nina er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Pappalille: Skjønner at det føles skremmende. Jeg har aldri hatt barn i narkose. :banker i bordet: Jeg hadde vel ikke taklet det så bra.

Mannen min reiser på heisatur med jobben i helga, så trettenåringen og jeg skal være hjemme alene. Men det er visst skikkelig fææææælt å være uten pappa. Så jeg smisket med at han kunne velge middag i dag. Så nå må jeg jaggumeg lage hjemmelaget fiskegrateng når jeg kommer hjem. Ungdommen nu til dags.
Postet 21-10-16 kl 11:27 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Divine. Den planen gikk ikke helt som du hadde tenkt? Blir sikkert godt med fiskegrateng, da.

Nesten møtefri dag, og fredag, og nok kaffe, så her er livet helt ok.
Postet 21-10-16 kl 11:50 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Hjemmelaget fiskegrateng er jo kjempegodt. En av mine valgte det som fødselsdagsmiddag da hun fylte 10.

Jeg har klart å løse et skriverproblem.
Postet 21-10-16 kl 12:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg sitter her og jobber som en tulling.
Postet 21-10-16 kl 12:18 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Bilen blir solgt, da var et stressmoment ryddet av veien (bokstavelig talt).
Postet 21-10-16 kl 12:58 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Karamell sin avatar
Fiskegrateng på en fredag. Fjortisen her i huset hadde dødd. Det ENESTE som går an er taco eller pizza.
Postet 21-10-16 kl 12:58 av Karamell Karamell er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Fiskegrateng kunne min sønn ønsket seg også. Han syns i grunn vi spiser for lite norsk tradisjonsmat, og vil gjerne ha fiskeboller i hvit saus, fiskegrateng og kjøttkaker.
Postet 21-10-16 kl 13:09 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Din sønn er lik min yngste, Tallulah. Pluss flesk og duppe.

Fredag, ja. Da får jeg vel henge i, da! :svosj:
Postet 21-10-16 kl 13:12 av Eia Eia er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no