Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 20-02-17 kl 08:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Bursdagsbarn i hus, 12 år. Hun har ventet lenge på denne dagen. Gaver på sengen og de har vinterferie. Jeg skal snart til blodbanken for å gi blod.
Postet 20-02-17 kl 09:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kaffe - check.
Awesome - tja.
Postet 20-02-17 kl 09:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kaffe-check.
Awesome - always.
Jobbreise om et par timer. Plutselig helg igjen.
Postet 20-02-17 kl 09:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen!

Jeg har pause fra vinterferie og er på jobb i tre dager før jeg skal opp igjen til gutta i skogen (aka småbruket vårt).

Dagen i dag er fullpakket frem til kl 21 med møter og donter, så her er det bare å kjøre på. :svosj:
Postet 20-02-17 kl 09:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornmorn! Jeg er på kontoret med kaffe og drabelig todo-liste, ungene ligger formodentlig fortsatt og vinterferiesover hjemme. Ganske behagelig. De kommer visstnok på lunsjbesøk seinere i dag, da.
Postet 20-02-17 kl 09:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har ikke vinterferie, men det har ungene mine. Snuppa har dratt til bestemor og dermed skulle knerten plutselig være helt hjemme alene. Det var han ikke så sikker på om han ville, så jeg tror jaggu han overtalte mannen min til å ta hjemmekontor i dag.

Det er ingen på mitt eget kontor som har sagt at de skulle ha vinterferie, men det er foreløpig helt tomt her. (Vi er ytterst få på kontoret som har barn i vinterferiealder.)

Jeg har egentlig hanglet hele helgen, og er bare marginalt bedre i dag. Jeg håper at store mengder av både kaffe og vann kan gjøre at hodepinen forsvinner i hvert fall.
Postet 20-02-17 kl 09:30 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. På jobb, men sliter med å komme i gang med noe fornuftig. Har hatt en kjip helg, i grunnen; Frøkna er skadet, kan ikke trene/bryte, og er så deppa nå (det er gått fem uker) at jeg begynner å bli alvorlig bekymret for henne.
Postet 20-02-17 kl 09:41 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Barna og jeg har vinterferie, det er mer enn middels deilig. Foreløpig slækker vi før det blir noe aktivitet senere.
Postet 20-02-17 kl 09:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, jeg har drukket kaffe og har begynt å glede meg til vinterferien som kommer neste uke for vår del. Sist uke var crazybananas for jobbetink. Det blir greit å ha ei uke å lande på før turen går opp til fjellheimen og forhåpentligvis litt snø og skiglede.
Postet 20-02-17 kl 09:54 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Svosj! jeg har allerede skrevet noen fagre fraser til et dokument jeg holder på med, men nå må jeg ha kopp nummer to med kaffe før jeg fortsetter med effektiv arbeidsdag(TM).

Pøbelprinsessen har ferie. Hun og jeg skal på mor-og-datter-spa fra torsdag til fredag - før det er det bare å jobbe på. :tårnfrid:
Postet 20-02-17 kl 10:16 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Så vondt at det tar så lang tid, Stompa.

Her er det ferie og B-familien min snorker trofast. Jeg kal drikke kaffe med en fin venninne og kjøpe meg en ny bh og gå meg en god tur. Store planer med andre ord.
Postet 20-02-17 kl 10:35 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Junior på snart ni drar i dag på vintercamp i Trollheimen. Det blir altså så spennende. Det er lavvo, isfiske, ski og trugetur. Ingen foreldre er med og han kjenner bare en fra før. To overnattinger sammen med 11 andre barn og to reiseledere.

Jeg er på jobb og har ørtåfjørti sosialsaker jeg skal behandle i dag. Svosj!
Postet 20-02-17 kl 10:39 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Morn, morn. To stykk barn alene hjemme mens mor og far er på jobb. Jeg skal etter planen jobbe hele uken (for å komme ajour etter å ha vært syk i 1,5 uke), mens far tar fri i morgen ettermiddag og tar med seg barn og hund på hytta. Det betyr jo at jeg også får litt vinterferie, for jeg får huset for meg selv i tre hele dager.
Postet 20-02-17 kl 10:41 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Litt vinterferiemodus her og, mannen jobber, ungene er levert på SFO og i barnehage etter en sløv morgen, jeg skal ha hjemmekontor. Egentlig er det såpass pes å kjøre unger hit og dit at jeg trur jeg skal få opp farta med stilene mine, så vi kan ta ferie. Jeg har visst lovt muffinsbaking og kakao i hagen seinere i uka.

Frokost først. Med te. Og kaffe! Og tulipaner!
Postet 20-02-17 kl 11:12 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
God morgen fra ei leiehytte i fjellheimen. Jeg har støle ben etter 5 timer i slalombakken i går, kaffe og bok, og barna har hvert sitt nett-brett. Den Utålmodige Mannen er ute på dagens første tur, og når han kommer tilbake i 12-tiden sier yr at det vil bli strålende sol, så da blir det felles langrennstur i dag. Biff til middag. Ai ai.
Postet 20-02-17 kl 11:13 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn, Millact!

Vi ferierer i fantastisk fin lånehytte på fjellet. Late morgener med kaffe, puslespill og bøker, akkurat slik ferie skal være. Skiløypa går rett utenfor døra, så det er ingen unnskyldning for ikke å komme oss ut på ski, etterhvert. Heldigvis tok vi med pulk, rekkevidden på Minsten er særdeles kort.
Postet 20-02-17 kl 11:17 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 20-02-17 kl 11:25 av Timar
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Gratulerer med 12-åring millact!

Forlot to barn hjemme alene i dag, og de glimtet til med å gjøre pålagte husarbeidsoppgaver før de tuslet opp til farmor.

Prosjekt etter jobb: ny sofa!
Postet 20-02-17 kl 11:22 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Stille og rolig på jobb. Alle lærerne har fri. Jeg har sendt to barn på håndballskole og er litt spent på hvordan det går med mellomste. Han klemte fingeren i en dør i forrige uke (godt hjulpet av en skolekamerat...). Da han skulle legge seg i går var tuppen dobbelt så tykk som vanlig, mendet gikk hull så i dag var den nesten normal størrelse. Tapet den godt, så får vi se.
Postet 20-02-17 kl 11:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her er det effektivt hjemmekontor, jeg satt på PC-en 07:15. Men akkurat nå har vi lunsjfrisør med 10-åringen som har nok hår til 3.
Postet 20-02-17 kl 12:34 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg har spist for mange boller til lunsj. Glutenfrie boller er ikke helt som vanlige boller, men det kan virke som om det er en tilvenningssak, for de bollene med sjokoladebiter var farlig gode.

Men egentlig skal jeg ikke tenke på boller, for jeg skal jobbe.
Postet 20-02-17 kl 13:55 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er i svosjemodus! Ett barn alene hjemme, ett på korpsseminar i vinterland. Torsdag har vi leid leilighet i nabovinterland, blir til søndag, så jeg må bare bli ferdig med AltTM før den tid.
Postet 20-02-17 kl 14:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har svosjet ferdig og er kaputt. Altfor mange vevsprøver, for mange overleger, bilsyk i mikroskopet (ja det går an ), skulle hente pakken på posten, hadde fått feil nummer, dro hjem og hentet pappas telefon+førerkort/bankkort som han glemte her i går, kjøpte billett til telefonen, som nå er på E39 i Vestlandsekspresen et sted. Familien min bruker ganske ofte bussen i stedet for posten.

Skulle jobbe kort dag i dag fordi jeg er gradert sykmeldt, men det ble visst 7,5 timer.
Postet 20-02-17 kl 18:42 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no