Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 05-10-20 kl 08:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg tok ferie forrige uke, og det var godt. Men nå var det virkelig blytungt å sette seg ned på hjemmekontoret. Jeg savner kolleger og noen å prate med. Mannen min er snill og grei, men det blir helt forskrekkelig ensformig i lengden. Jeg er så lei!

I kveld skal snuppa spille fotballkamp, så da får jeg i det minste stå på sidelinja og prate med andre foreldre. Utendørs og med godt over en meters avstand. Det gleder jeg meg veldig til.
Postet 05-10-20 kl 09:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har høstferie og skal på skogstur i dag. I kveld kommer kjæresten på middag.
Postet 05-10-20 kl 09:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er på kontorkontor og det er nesten ikke folk i den etasjen/gangen jeg sitter. Ikke har vi lov å drive oppsøkende virksomhet heller, så sosialt kunne jeg ha sittet hjemme.

Men ungene har høstferie og det er dermed litt fullt hjemme hos oss nå.
Postet 05-10-20 kl 09:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Helt klart høstferie her. Mye mindre biler på vei til jobb. For jeg har ikke ferie.
Postet 05-10-20 kl 09:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg skal jobbe noen timer i dag og så blir det litt ferie etterpå. Helt til jobb igjen torsdag og fredag. Aller først må jeg ha kaffe.
Postet 05-10-20 kl 09:59 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Høstferie på ungene her også, jeg er på hjemmekontoret, som vanlig.

Jentungen er sendt på høstferieaktiviteter arrangert av kommunen, i dag var det museum på planen.
Postet 05-10-20 kl 10:00 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
I motsetning til Tjorven hadde jeg ikke ferie forrige uke, men nyter hjemmekontor i dag. Fortsatt ikke helt i form, men satser på at alenetid og bedre vær (kanskje en liten tur ut?) hjelper på.
Postet 05-10-20 kl 11:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg prøver også å finne igjen jobbmotivasjonen etter en uke med høstferie. Det er behagelig å ikke skulle bruke masse tid på å komme seg på jobb, men nå kjenner jeg at jeg faktisk begynner å bli litt lei av å bare være hjemme.
Postet 05-10-20 kl 11:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Hjemmekontorhøstferie her også i dag. Mannen har høstferieansvar, så jeg rømmer nok på kontoret tirs-tors.
Postet 05-10-20 kl 11:28 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Hjemmekontor på meg også i dag. Må kjøre arvingen en tur til stallen om ikke så lenge. I disse koronatider er det fint å ha hest. Da treffer man andre mennensker hver dag og det er lett å holde avstand.
Postet 05-10-20 kl 13:37 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ruslet en drøy mil i skogen og er blid som ei lerke. Nydelig høstluft. Jeg må huske på hvor glad jeg blir av sånt.
Postet 05-10-20 kl 16:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er høstferien bare onsdag-fredag denne uken. I dag har jeg vært på fantastisk tur med klassen.
Postet 05-10-20 kl 17:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no